Symptomer

Mine superømme pupper er ikke det lenger. Bare tidvis såre nippler. Og jeg har ikke kjent noen stikkinger/murringer på en dag. Flere som har symtomer som kommer å går sånn?:rolleyes:

Samme her, varierer en del. Stikking og murring har stort sett blitt trøtthet. Av og til er puppene super vonde, av og til er de helt fine.

Jeg har hatt litt murringer til nå som har gitt seg, og jeg er ekstremt trøtt. Sliter med å sovne også, så ikke helt heldig kombo der :cool: Når jeg slipper boobsa fri på kvelden, så er de ekstra vonde, og niplene skriker om jeg kommer borti. Er stiv nesten hele dagen i protest. Ingen puppekos på sambo med andre ord :downtown 5+3

Er det noen som opplever strekksmerter i lusken , mensemuringer , kjennes at det brenner litt i livmoren ?:anyone
Uke 7+3 her

Forstoppet!!

Er det noen som opplever strekksmerter i lusken , mensemuringer , kjennes at det brenner litt i livmoren ?:anyone
Uke 7+3 her

Jeg fikk strekk-smerter i lysken på begge sider idag, når jeg reiste meg opp og gikk litt brått ;) Ellers kjenner jeg også mensmurringer i blant.

Utover det har jeg begynt å våkne for å tisse på natta. :meh: Ellers ingen andre symptomer foreløpig.

Uke 7+3 her

Har hatt MYE strekkmerker i lysken og murringer i livmoren. Det har blitt litt mindre nå, men kjenner det fortsatt 6+4

Ikke så mye symptomer her, men hadde lite med de to andre og.
Det som går igjen er trøttheten. Sovner på sofaen hver dag.
Nytt denne gang er en følelse av å være uvel. Vet ikke om det skyldes graviditeten, da det er typisk slik jeg føler om jeg er nervøs/gruer meg til noe. Men nå har jeg kjent på dette i to dager.

Tisser mye, har noe vondt i korsryggen og har skikkelig ømme nippler.
(Går å tar på nipplene hele tiden, for å forsikre meg om at de fortsatt er ømme)
Blir kvalm og nesten kaster opp hvis jeg spiser en liten bit for mye mat...

Må le litt av nipple-testen din, jeg gjør akkurat det samme :hilarious:

Her har kvalmen kommet for fullt de siste dagene. Kastet ikke opp med de to første, så håper å slippe nå også. Men fy søren så kvalm jeg er idag.

Jeg fikk strekk-smerter i lysken på begge sider idag, når jeg reiste meg opp og gikk litt brått ;) Ellers kjenner jeg også mensmurringer i blant.

Utover det har jeg begynt å våkne for å tisse på natta. :meh: Ellers ingen andre symptomer foreløpig.
Wc besøk x2 pr natt , slitsomt:bored:

Jeg har aldri vært noe frokostmenneske, har aldri fristet med mat like etter jeg har våknet. Nå er mat det første jeg tenker på om morgenen! Våkner småkvalm og bare må fylle på med noe mat for å bli kvitt det. Heldigvis ikke kvalm ellers, så lenge det er mat innen rekkevidde går det fint :hilarious:

Jeg har litt samme symptomer som med min kjære mars2020 baby❤️
Litt følsomme pupper,
stråling ned gjennom beina,

Håper jeg slipper kvalme.

Plutselig mer sulten enn vanlig. Våkner tidlig om morgenen av at jeg er sulten, og sulten igjen kort tid etter middag :whacky011

Ikke så mye symptomer her, men hadde lite med de to andre og.
Det som går igjen er trøttheten. Sovner på sofaen hver dag.
Nytt denne gang er en følelse av å være uvel. Vet ikke om det skyldes graviditeten, da det er typisk slik jeg føler om jeg er nervøs/gruer meg til noe. Men nå har jeg kjent på dette i to dager.
Når du er uvel, opplever du også bevegelsestrang?

Flere som begynner og merke antydninger til bekkenløsning? Trudde ikke det ville komme så tidlig :eek: Håper det blir bedre etterhvert :rolleyes:

Føler puppene mine snart kommer til å avsløre meg :rolleyes: De er jo sikkert dobbelt så store som før jeg ble gravid! 6+5 i dag...

Verdens tregeste mage... sykt oppblåst og er en vandrende gassmaskin super vonde pupper og trøttheten slo inn for fult denne uken

Masse murringer, hard kulemage.. Sååå oppblåst og til tider forstoppet.. Ser ut som jeg har skikkelig gravidmage :rolleyes: Tar Pyridoksin, bare for sikkerhets skyld - for å holde progesteronnivået bra. Den gjør nok at jeg får mye luftsmerter..

Back
Topp