Symptomer

Forutenom litt ømme nippler har jeg nesten ingen symptomer, og selv om begge mine svangerskap som har gitt meg friske barn også har vært sånn, så stresser jeg sååå fælt etter MA’en i høst, da gikk jeg to uker med dødt i magen uten å vite.
Så dumt å stresse sånn over mangelen på symptomer, burde jo være glad for å slippe mye av det:hungover:

Ugh, flere som hallusinerer når de våkner?? Har hatt det i alle tre svangerskapene, og det er så slitsomt.. Så godt som hver gang jeg våkner ser jeg slanger i taket, edderkopper på veggen, dukkehoder i senga, you name it... Tar litt tid før jeg skjønner at det ikke er ekte o_O

Ømme pupper! Kan ikke huske de var sånn de andre gangene. Men nå er de vonde, spesielt brystvortene. Men er det vanlig at det ikke er konstant vondt? Bytter mellom øm/vond til ingenting gjennom hele dagen.

Ugh, flere som hallusinerer når de våkner?? Har hatt det i alle tre svangerskapene, og det er så slitsomt.. Så godt som hver gang jeg våkner ser jeg slanger i taket, edderkopper på veggen, dukkehoder i senga, you name it... Tar litt tid før jeg skjønner at det ikke er ekte o_O

Oi!! Det høres jo helt utrolig ut.. Jeg har så ekte drømmer, at jeg må sjekke om jeg har gjort ting på ekte - eller drømt det når jeg har stått opp :joyful:

Oi!! Det høres jo helt utrolig ut.. Jeg har så ekte drømmer, at jeg må sjekke om jeg har gjort ting på ekte - eller drømt det når jeg har stått opp :joyful:

Ja, blir jo vant til det, men :P etter å ha Googla litt ser jeg at det ikke er kjempevanlig, og muligens stressrelatert.. Bør kanskje nevne det for legen!

Ja, blir jo vant til det, men :p etter å ha Googla litt ser jeg at det ikke er kjempevanlig, og muligens stressrelatert.. Bør kanskje nevne det for legen!
Nettopp! Jeg har det ikke slik i forbindelse med graviditet, men vet veldig god hva du snakker om! Opplever det når det er veldig mye som foregår og jeg er stressa/utrygg. Ser noen klatre inn vindu når det er åpent og sånt :arghh:

Nettopp! Jeg har det ikke slik i forbindelse med graviditet, men vet veldig god hva du snakker om! Opplever det når det er veldig mye som foregår og jeg er stressa/utrygg. Ser noen klatre inn vindu når det er åpent og sånt :arghh:

Uff, det er så ekkelt! Hadde det heldigvis ikke når jeg våkna nå kl 11.30 (fri i dag :hilarious:), så har nok en sammenheng med at jeg vanligvis sover for lite..

Er det vanlig at symptomer mer eller mindre forsvinner? Jeg har vært småuggen hver morgen de siste to ukene, men nå i dag var det ingenting. Er 8+1 i dag.

Jeg har ikke så mange symptomer enda. Hovedsakelig oppblåst som en ballong, litt trøtt og ulvehunger. Føles rett og slett som at jeg sulter døgnet rundt, selv om jeg spiser mer enn jeg vanligvis gjør. :)

Er det vanlig at symptomer mer eller mindre forsvinner? Jeg har vært småuggen hver morgen de siste to ukene, men nå i dag var det ingenting. Er 8+1 i dag.

Jeg har også hatt en dramatisk forbedring det siste døgnet. Jeg var på tul tidligere i dag og fikk bekrefter liv - så alt er i orden! Er 9+0. Det er normalt at symptomene roer seg mellom uke 8 og 10.

Jeg har også hatt en dramatisk forbedring det siste døgnet. Jeg var på tul tidligere i dag og fikk bekrefter liv - så alt er i orden! Er 9+0. Det er normalt at symptomene roer seg mellom uke 8 og 10.
Ok, fint å høre. Blir jo litt stresset når jeg ikke er like trøtt, puppene ikke er ømme og ingen uggenhet.. Stresser jo med en gang..

Mine symptomer forsvant helt på onsdag, men kom litt kvalme snikende i går kveld. Nå er jeg så kvalm som jeg aldri har vært før. Ømhet i puppene varierer også veldig. Jeg anbefaler at du nyter pausen. :depressed:

Mine symptomer forsvant helt på onsdag, men kom litt kvalme snikende i går kveld. Nå er jeg så kvalm som jeg aldri har vært før. Ømhet i puppene varierer også veldig. Jeg anbefaler at du nyter pausen. :depressed:
Takk, prøver så godt jeg kan :-) Jeg sliter med store bekymringer i hverdagen til vanlig, så dette sliter veldig på meg. Jeg må for eksempel sjekke ledninger, ovner, toastjern, peis og alt flere ganger før jeg går ut av huset om morgenen. Jeg bruker så mye ekstra tid på bekymringer hver dag, så jeg jobber med det :-)

Ømme pupper! Kan ikke huske de var sånn de andre gangene. Men nå er de vonde, spesielt brystvortene. Men er det vanlig at det ikke er konstant vondt? Bytter mellom øm/vond til ingenting gjennom hele dagen.

Sånn er det her også, vært sånn et par uker nå. Hatt skikkelig tanker rundt det. Men vi var på tul på onsdag og alt var bra:Heartpink Er 8+0 i dag.

Utrolig oppblåst i dag.. Jeg har noen kilo ekstra fra før, men magen føles/ser jo ut som en ballong nå :dead: :rolleyes:
Ser ut som jeg er flere mnd påvei :smiley-ashamed004

Jeg er 5+4 i dag. Puppene har aldri vært så vonde, tror nesten de eksploderer snart.. Våkner om nettene av at jeg kommer borti.
ellers bare stikking/murringer i magen og umåtelig trøtt konstant! Aldri sovet så mye som jeg gjør nå!

Insane kvalm. Brekninger å styrer. Spre pupper og myye liniment smerter. Blir sprø snart.

Hvordan går med muringer i magen de som er uke 8 ca ? Mine er helt borte i 2 dager :bookworm::( etter den ultralyden :stop:.
Bekymret :nailbiting:

Ser eg er ein dag for sein her, men fekk ikkje du nettopp gradert sjukemelding? Formen min er vesentleg bedre dei dagane eg tar det med ro, så kanskje det rett og slett er at du slappar meir av som gjer formen bedre? :)

Hvordan går med muringer i magen de som er uke 8 ca ? Mine er helt borte i 2 dager :bookworm::( etter den ultralyden :stop:.
Bekymret :nailbiting:

Mine forsvant ca i uke 7. Var så redd for tul 7+5. Men da var alt iorden:Heartpink Nå ved 8 uker er de kommet litt tilbake.

Back
Topp