Symptomer

Føler jeg har mistet det meste av symptomer... Blir litt bekymret. Ingen ømme pupper lenger, ikke spesielt uvel de siste to, tre dagene. Er sliten og har mye luft i magen. Sliten blir jeg jo av ettåring som ikke sover på natta, så det er ikke tydelig at det er pga graviditet...
Tul om to uker. :/

Jeg kjenner også litt mindre symptomer nå, 9+1 idag. Fortsatt litt kvalm. Men den ekstreme kvalmen og oppkast er det mye mindre av....
Blir jo bekymra for det og....

Jeg leste at det vanlig at symptomer avtar ca der hvor vi er, jeg vet ikke hva jeg skal tror selv , går å grubler over det mye :wtf: . Hvordna går med muringene dine ? Mine går opp og ned . Merkelig det der.
Når skal du ha neste ultralyd ?
Jeg tok faktisk en på sparket i dag hos fastlegen. Sprell levende bitteliten baby! :)

Ikke mye symptomer her heller (6+5)
De ømme puppene er ikke mye øm lenger.
Men jeg gjesper meg fremdeles gjennom arbeidsdagen og sovner på sofaen hver ettermiddag. Og litt murringer. Ellers lite symptomer. Men hadde lite symptomer med de to andre og. Og *bankibordet* aldri vært kvalm/kastet opp.

Jeg tok faktisk en på sparket i dag hos fastlegen. Sprell levende bitteliten baby! :)
Så åååå bra:smiley-angelic006:Heartbigred da slaper du uro deg . Sku ha gjørt det samme , skal se om jeg få taki jordmor . Fastlegen min har ikke UL den nok så sikkert.

Vært mindre symptomer her også de siste dagene. Er 6+6 i dag. Eneste er at jeg må tisse oftere/opp om natta, mer tørst og fortere sulten. Fortsatt litt oppblåst også, mye luft. Og vondt i hodet, stort sett hver dag.
Men prøver å tenke at det også er helt normalt, å ikke ha så mye/kraftige symptomer.
Skal på TUL 8+5, kan ikke komme fort nok :smiley-bounce012

9+5 i dag.
Puppene er fortsatt veldig harde og vonde. Er kvalm store deler av døgnet - men spesielt på ettermiddag og kveld. Merker at det blir verre om jeg er sliten eller hatt en slitsom dag på jobb. Er også trøtt, hviler hver ettermiddag og legger meg tidlig hver kveld. Må opp om natten å tisse og er generelt tissetrengt :wtf:

Vært mindre symptomer her også de siste dagene. Er 6+6 i dag. Eneste er at jeg må tisse oftere/opp om natta, mer tørst og fortere sulten. Fortsatt litt oppblåst også, mye luft. Og vondt i hodet, stort sett hver dag.
Men prøver å tenke at det også er helt normalt, å ikke ha så mye/kraftige symptomer.
Skal på TUL 8+5, kan ikke komme fort nok :smiley-bounce012

Jo, ømme pupper har jeg også fortsatt. Ikke sånn at alt er vondt, men kjenner det særlig om natta hvis jeg ligger på siden :rolleyes:

Hei!

Ser det er mange av de samme symptomene som går igjen, men er det ingen som har blødninger av noe slag?

Selv har jeg tidvis brunlig utflod. Hadde det også sist gang. Hadde da en SA i uke 4 en gang. Er nå 6+2. Håper at det skal gå denne gangen!

Hei!

Ser det er mange av de samme symptomene som går igjen, men er det ingen som har blødninger av noe slag?

Selv har jeg tidvis brunlig utflod. Hadde det også sist gang. Hadde da en SA i uke 4 en gang. Er nå 6+2. Håper at det skal gå denne gangen!
Jeg! Blødde av og på i en måned fra ganske tidlig. Mest spotting men noen litt større blødninger også. Har målt både hcg og har ultralyd og alt var normalt. Det ga seg for vel halvannen uke siden så jeg håper det er over (9+5 i dag).

Ømme brystvorter, og endret farge rundt de og synlige blodårer rundt.. Uren hud og veldig oppblåst og kanskje en smule overfølsom om dagen :)
Sengeklar i 17 tiden :hilarious: har kun vært kvalm en dag. I mitt forrige svangerskap var jeg såvidt kvalm i noen minutter en dag pga jeg var ekstremt sulten..

Hei!

Jeg har og hatt det, nesten hele dette svangerskapet. Dro derfor på TUL da jeg var 6+3. Alt så fint ut, og hun sa at hun trodde det kom av skjøre slimhinner. Har det fortsatt, men oftest ganske lyst brunt. Nå er jeg 8+5.

Nytt symptom - det kom blank væske ut av ene brystvorten i dag *apesomgjemmeransiktetsitt*

Har og hatt hodepine de siste dagene. Det sammen med trøtthet på jobb i bhg = veldig dårlig kombinasjon. Jeg har hatt mye kontortid denne uken :rolleyes:

Her har kynnerenw begynt å melde seg allerede. 9+5 idag..
Ikke vonde, men merker dem. Og da blir jeg nervøs mtp. jeg hadde mye kynnere med nedpress forrige gang, og det endte med prematur fødsel :depressed:

Føler jeg har mistet det meste av symptomer... Blir litt bekymret. Ingen ømme pupper lenger, ikke spesielt uvel de siste to, tre dagene. Er sliten og har mye luft i magen. Sliten blir jeg jo av ettåring som ikke sover på natta, så det er ikke tydelig at det er pga graviditet...
Tul om to uker. :/

Huff, man kan virkelig bli gal av å gå rundt og ikke vite!
Men det er helt normalt at symptomer kommer og går, og det er gjerne uke 6-9 som er verst. Hcg nivåene er på topp rundr 9 uker mener jeg, så roer det seg, og for mange roer også symptomene seg rundt her :happy:

Liten oppsummering fra meg på 10+0:
  • Ømme pupper
  • Småkvalm med brekninger - uavhengig av tidspunkt. Spesielt ved sult.
  • Lite matlyst, og lite frister
  • Alt smaker ikke like godt som tidligere
  • Blir raskere mett
  • Murringer/stikk til tider
  • Oppe og tisser ca. annenhver time på natta
  • Luft i magen
  • Tettere i nesa
  • Snorker mer om natta
  • Ligamentsmerter nå og da
  • Mer var for lukter
  • Gjesper mer på kveldene

Last edited:
Har ikke vært kvalm de siste to dagene! Så deilig :)

Jeg har kjent mindre på kvalmen for første gang på flere uker nå :) men helt borte er den ikke. Merker bittelitt til den når jeg er veldig sulten :joyful: Men uansett deilig at den har sluppet taket bittelitt. Har du andre symptomer? Vet at vi ikke er såå veldig langt unna termin til hverandre.

Godt å lese det er flere som har lite symptomer. Jeg var så utrolig kvalm med datteren mon. Fra positiv test til hun kom ut!

Denne gangen blir jeg bare kvalm om jeg kjører bil :D
Ellers veldig trøtt, og forstoppet. Syns ikke puppene er kjempe ømme men har muligens en sammenheng med at jeg har silikon. Våkner på natta for å tisse

Treig mage,oppblåst som bare det..
Fremdemes litt ømme brystvorter (hater det ordet:hilarious:) men tar det som et positivt tegn da jeg har nedsatt følelse i de pga implantat!
Begynner å bli litt smågrinette, å det er fint lite som skal til, så min samboer får nok kjørt seg denne gangen også:smiley-angelic006:smiley-angelic006

Back
Topp