Uke 9. Mindre symptomer?

christineg

Andre møte med forumet
Jeg har endel mindre symptomer nå. Er i uke 9. Noen som vet om dette er normalt? Har ikke ømme bryster lenger. Har litt halsbrann, og småkvalme en gang i blant - men har blitt skremmende bedre. Dere andre som er like langt eller +-2uker fra meg, har dere opplevd liknende?:) typisk å være litt nervøs da.... hehe.

Men det skal være sagt at jeg kjenner til tider tegn til murringer, og er ganske så oppblåst.

<3
 
Jeg mistet symptomene mine på dagen 9+0 da jeg gikk med han jeg har fra før :) Skikkelig ekkelt men alt var tipp topp :)
 
Ah betryggende da:) Har vært sånn et par-tre dager for min del...:) Tar alle småtegn som gode tegn, så får bare vente å se. Utålmodig på ultralyd!! Hehe: )
 
Slik var det med meg sist svangerskap. Husker jeg ble veldig bekymret, men alt var bra :) 
 


Mamma2010&2013<3 skrev:
Slik var det med meg sist svangerskap. Husker jeg ble veldig bekymret, men alt var bra :) 


Godt å høre<3
 
Jeg har det samme uke 8+1 :) minsker symptomer de siste par dagene! Men det er godt å høre noen som har hatt et flott svangerskap hvor alt har gått bra alikevel:)
 


kariness skrev:
Jeg har det samme uke 8+1 :) minsker symptomer de siste par dagene! Men det er godt å høre noen som har hatt et flott svangerskap hvor alt har gått bra alikevel:)


Enig med deg:) Ble faktisk rolig nå. Og jeg tror man skal stole mye på intuisjonen og magefølelsen sin også. Føles det normalt, er det nok normalt:) (Selv om det kan være uvirkelig til tider da!:))
 
Har ingen andre symptomer enn strekk i livmoren, luft i magen, og at jeg er veldig trett.
Håper at trettheten snart går over, er blitt et skikkelig sovedyr, hehe :)
Er 6+2 i dag, med termin 23 mai :)
 
håper mine også avtar i uke 8-9.... er uke 7+3 i dag og lei av å være så ufattelig kvalm hele dagen!
 
Alt er jo så ulikt fra svangerskap til svangerskap. Står vel egentlig at det er normalt med ømme bryster i begynnelsen, men at det avtar frem til fødsel. Høres nå helt normalt ut det :-)) Jeg har egentlig veldig lite ømme pupper, så det går jeg og tenker på. I forrige svangerskap var de supervonde fra dag 1. Måtte gå med sports-bh resten av svangerskapet. Får nok bare innfinne oss med at det er så ulikt, og prøve å slappe av litt. Mange symptomer, få symptomer. Ingen fasit. Og det er vel vanlig at noen av disse "plagene" avtar litt når vi nærmer oss andre trimester :-)
 
Vist nok helt normalt! Gled deg over det :D Gleder meg til det skjer med meg også ;)
 
alle mine symp fortsvant mellom uke 9-10 og lille spiren her lever i beste vellgående:) eneste jeg plages med er bekkenløsning:/ lykke til fremmover;)
 
Eg e i uke 8+3 i dag og eg blir bare verre og verre :/ kvalmen med brekkninger har gått over til konstant spying. Og føler meg egentlig bare dårligere og dårligere etter hver dag som går. Men husker det var sånn i forje svangerskap også. Oppkast til jeg var rundt 16-17 uker så overtok bekkenløsningen :) Tror og som de sier lengre oppe her at alle svangerskap er ulike og en må kjenne om det føles "normalt".
 
Ah. Veldig mange fine svar! Symptomene kommer og går har jeg lagt merke til. De var jevnere i starten. Nå er de mer fra eller til. I går da jeg la meg i senga bobla det skikkelig nederst i magen. Har dere merket det? Ikke akkurat som murringer (kanskje det er det som er murringer?:)), skikkelig bobler. Hehe. Og halsbrannen er mer intens....:) Hva merker dere?
 
Hei, det samme var hos meg og i går, kjente nesten ik at j var gravid, men i dag morrest da j satt på skolen så kom kvalmen for full, så j vil tro at de kommer litt opp og ned til tider, klem:)
 
Back
Topp