Symptomer

Jeg blødde litt i går å var med en gang sikker på at det hadde gått galt. Fikk ul med en gang, å det var ingen ting galt med bebis, men morkaken lå over mormunnen. Noe som vist ikke er farlig, og den flytter seg forhåpentligvis.

Men jeg har brunaktig utflod nå. Har lest at ikke alle blør. Så kan være noe sånn hos deg også kanskje? Jeg er 10+4.
Da har jeg vært på ultralyd og alt var heldigvis fint! Har visst morkake over mormunnen jeg også :-D

Syntes det var veldig godt å lese postene deres etter oppdatering. Det gir meg et lite håp også. Opplevde plutselig brun utflod etter et ellers veldig harmløst og bekymringsfritt svangerskap hittil. Tankene svirret med en gang, og jeg har prøvd å roe meg ned. Har tul neste uke og håper virkelig det er noe liknende som har skjedd meg (morkake over mormunn) , og at jeg ikke mistet lille babyen min. ❤️

Syntes det var veldig godt å lese postene deres etter oppdatering. Det gir meg et lite håp også. Opplevde plutselig brun utflod etter et ellers veldig harmløst og bekymringsfritt svangerskap hittil. Tankene svirret med en gang, og jeg har prøvd å roe meg ned. Har tul neste uke og håper virkelig det er noe liknende som har skjedd meg (morkake over mormunn) , og at jeg ikke mistet lille babyen min. ❤️

Etter jeg fikk vite at jeg hadde morkaken over mormunnen har jeg hørt om mange som har hatt det. Til og med 2 bekjente. Jeg vet det er lett for meg å si, men prøv å slapp av:Heartpink Jeg hadde brun/vannete utflod i flere dager her, som i følge gyn er helt ufarlig for bebisen. Jeg hadde frem til jeg oppdaget dette ikke hatt noen problemer heller.

Hvor langt på vei er du?

Etter jeg fikk vite at jeg hadde morkaken over mormunnen har jeg hørt om mange som har hatt det. Til og med 2 bekjente. Jeg vet det er lett for meg å si, men prøv å slapp av:Heartpink Jeg hadde brun/vannete utflod i flere dager her, som i følge gyn er helt ufarlig for bebisen. Jeg hadde frem til jeg oppdaget dette ikke hatt noen problemer heller.

Hvor langt på vei er du?

Takk for gode ord. Skal prøve å slappe av så godt jeg kan ❤️ krysser fingrene for at ingenting galt har skjedd.

Jeg er 12+2 i dag :)

Takk for gode ord. Skal prøve å slappe av så godt jeg kan ❤️ krysser fingrene for at ingenting galt har skjedd.

Jeg er 12+2 i dag :)

Det er vel rundt uke 8/9/10 morkaken tar over ca? Jeg så på en youtube video at når morkaken ligger over mormunnen så strekkes den mer når ting vokser, som gir blødning. Derfor kan det jo stemme bra med hvor du er nå. Hold oss oppdatert da:Heartred

Det er vel rundt uke 8/9/10 morkaken tar over ca? Jeg så på en youtube video at når morkaken ligger over mormunnen så strekkes den mer når ting vokser, som gir blødning. Derfor kan det jo stemme bra med hvor du er nå. Hold oss oppdatert da:Heartred

Det er godt mulig :) takk. Skal holde dere oppdatert :) ❤️ har ny tul torsdag neste uke.

Er en så ekkel opplevelse, men går stort sett bra!! For meg var det bare en treningsøkt som skulle til. Alt er så blodrikt der nede! Masse lykke til og hold oss oppdatert :-)

Har fått bedre luktesans. Samboer har også lagt merke til det.
I går for eks lagde vi en middag med blant annet løk og vårløk. Føler det lukter av alt i huset nå, egentlig litt slitsomt :wtf: Måtte bytte klær for ble uvel av å gå med de, kom små "gufs" med lukt hele tiden :yuck:

Rastløse føtter!!! :mad:
Jeg blir snart gal! Noen med tips? :banghead:

Sett deg på huk og hvile tyngden på fremføtterne så det blir god strekk i hæl sennen. Sett deg siden på føttene med den flate fremfoten presset mot gulvet under tyngden din. Vippe deg litt tilbake slik at det strekkes godt og husk og å puste godt.

Mine nåværende symptomer er bare tretthet og svimmelhet (blodtrykksfall) tisser litt oftere.

Skal ingenting til for at jeg begynner å grine :sad010vært sånn de siste dagene! Hyggelig å gå med rødsprengte øyne på jobb:hilarious:

Hormonell, ømme bryster, våken noen netter og oppblåst men ellers i ganske bra form!

Når forsvant kvalmen hos dere? Jeg er nå 10+5 og fortsatt skikkelig kvalm. Kaster ikke opp, men et konstant kvalm. Den letter nesten ikke i det hele tatt i løpet av dagen.

Når forsvant kvalmen hos dere? Jeg er nå 10+5 og fortsatt skikkelig kvalm. Kaster ikke opp, men et konstant kvalm. Den letter nesten ikke i det hele tatt i løpet av dagen.
Samme her dessverre:/ konstant kvalm i løpet av dagen. 10+1 her.

Blitt bedre denne uken med kvalme, eller er stortsett kvalm fra ettermiddagen og utover nå :( men er noen morgener jeg fortsatt er kvalm - som i dag. Da gulpa jeg smått :hilarious: ellers er det avtatt mye mer enn det var heldigvis - så håper det gir seg snart! Er 11+3
Sliter derimot med å få sove her (legger meg kvalm, våkner kvalm osv) selvom jeg er trøtt hele dagen, men har aldri tid til å få en hvil når det trengs :hungover:

Kjennes ut som jeg får strekk i livmora når jeg reiser meg opp eller hoster/nyser :hungover:

Så og si alle symptomer borte den siste uka... kun trøtt.. man blir jo nervøs da... men har bestemt meg for TUL i uke 11 (2,5 uke til), så får bare krysse fingrene frem til da!

I morges hadde jeg litt lysebrun farge på utfloden. Det kom kun på papiret denne ene gangen. Fikk helt panikk og frykter nå MA! Bestilt ultralyd til torsdag, så da får jeg svaret ene eller andre veien!

Føler jeg er litt mindre trøtt enn jeg var for en uke siden :-/ Noen av dere andre som har opplevd det samme og det har gått fint?
Ja det skjedde meg i uke 6 men gikk fint.

Back
Topp