Symptomer

Strålende smerter i hofte/setemusklen på høyreside...æsj lurt med legetime? ingen bekkenproblemer forrige svangerskap
 
Så og si alle symptomer borte den siste uka... kun trøtt.. man blir jo nervøs da... men har bestemt meg for TUL i uke 11 (2,5 uke til), så får bare krysse fingrene frem til da!

Jeg skal på tidlug UL i morgen
 
Så og si alle symptomer borte den siste uka... kun trøtt.. man blir jo nervøs da... men har bestemt meg for TUL i uke 11 (2,5 uke til), så får bare krysse fingrene frem til da!

Jeg skal på TUL i morgen. Håper å se at alt er bra da og at kvalmen letter. Skikkelig lei av å være kvalm og helt tom for energi.
 
Rastløse føtter!!! :mad:
Jeg blir snart gal! Noen med tips? :banghead:
Sleit mye med det første svangerskapet. Løsningen ble å ligge med beina litt høyt hevet oppå en "spikermatte", og gjerne litt tyngde oppå leggene igjen for at leggene skulle bli presset ned på matten.
 
Lite symptomer her, 8+4.
Trøtt og hodepine.
Murringer, men ikke mye og det kan gå en hel dag uten.
Ekstremt oppblåst!
 
Lite symptomer fortsatt men puppene er mega store og jeg har blodtrykksfall.
 
8+6 i dag, og både i går og i dag er dager med litt mindre ømme pupper og litt mindre uggenhet/kvalme. Føler heller ikke så mye spreng/strekk i livmor. Har dere det også sånn? Plutselig dager hvor ting er litt annerledes? Jeg blir stresset av det! Skal heldigvis på TUL om to dager. Gruer meg. Håper at alt er bra!
 
8+6 i dag, og både i går og i dag er dager med litt mindre ømme pupper og litt mindre uggenhet/kvalme. Føler heller ikke så mye spreng/strekk i livmor. Har dere det også sånn? Plutselig dager hvor ting er litt annerledes? Jeg blir stresset av det! Skal heldigvis på TUL om to dager. Gruer meg. Håper at alt er bra!
Det begynte å snu for meg på den tiden der og var plutselig ikke like kvalm lenger. Vært på ultralyd to ganger etterpå og alt har vært bra. Blitt kvalmere igjen de siste dagene, er 12 uker i dag :) Har også hatt mindre symptomer de siste dagene før ultralyd, noe jeg tror er fordi jeg har vært så redd at det har dominert på en måte? Så har symptomene kommet mer igjen etter å ha sett at alt er fint. Spennende med ny TUL om et par dager! Lykke til ❤️
 
Mye mindre symptomer etter uke 12. Deilig å ikke ha de ubehaglige symptomene, men så blir man betenkt da:confused1

Andre som har mindre symptomer etter / rundt uke 12?
 
Mye mindre symptomer etter uke 12. Deilig å ikke ha de ubehaglige symptomene, men så blir man betenkt da:confused1

Andre som har mindre symptomer etter / rundt uke 12?
Ja, jeg har plustelig energi igjen! Ikke 100%,men det kommer seg. Også betraktelig mindre kvalm, småuggen :)
 
Mye mindre symptomer etter uke 12. Deilig å ikke ha de ubehaglige symptomene, men så blir man betenkt da:confused1

Andre som har mindre symptomer etter / rundt uke 12?
Heldige meg som har MER symptomer i stedet for mindre. Vært verre fra uke 11 ca. Midt i uke 12 nå. Håper det gir seg snart.
 
Det begynte å snu for meg på den tiden der og var plutselig ikke like kvalm lenger. Vært på ultralyd to ganger etterpå og alt har vært bra. Blitt kvalmere igjen de siste dagene, er 12 uker i dag :) Har også hatt mindre symptomer de siste dagene før ultralyd, noe jeg tror er fordi jeg har vært så redd at det har dominert på en måte? Så har symptomene kommet mer igjen etter å ha sett at alt er fint. Spennende med ny TUL om et par dager! Lykke til ❤️
Takk for beroligende svar. Man tenker så mye rart og bekymrer seg over middels.. Skal prøve å stresse litt mindre, man får jo ikke gjort noe til eller fra uansett hva som måtte skje:shy:
 
Takk for beroligende svar. Man tenker så mye rart og bekymrer seg over middels.. Skal prøve å stresse litt mindre, man får jo ikke gjort noe til eller fra uansett hva som måtte skje:shy:
Ja, kjenner til det. Jeg har vært mye redd og bekymra i svangerskapet så det er fint at det er mulighet for ultralyd så man får roet seg litt :) Det vil jo aller helst gå veldig bra - det prøver jeg å trøste meg med når bekymringene blir som verst ❤️
 
12+4 i dag.
Er mindre kvalm og fått litt mer energi tilbake.
Puppene er litt mindre ømme, men er fortsatt ømme.

Sliter en del med null matlyst, til tider hodepine, hormonell, litt menssmerter som kommer og går. Har også en syk luktesans, samtidig som jeg har tett nese og blør lett neseblod :confused:
 
Ja, jeg har plustelig energi igjen! Ikke 100%,men det kommer seg. Også betraktelig mindre kvalm, småuggen :)
Hvordan går med muringer i magen hos deg?:angelic: Jeg er å mye kvikkere en det jeg var , små kvalm innemelom kun på kveldstid . Men fremdeles små trøtt .Egentlig kjener ikke meg veldig gravid:cool: , virkelig på tiden med ul kontrol snart.:nailbiting:
 
Hvordan går med muringer i magen hos deg?:angelic: Jeg er å mye kvikkere en det jeg var , små kvalm innemelom kun på kveldstid . Men fremdeles små trøtt .Egentlig kjener ikke meg veldig gravid:cool: , virkelig på tiden med ul kontrol snart.:nailbiting:
Jeg er fortsatt trøtt og sover mye hver dag! Ingen murringer i magen, men jeg har vært litt uggen, så vanskelig å skille av og til. Må innrømme at jeg føler meg mye mindre gravid nå, enn bare for en uke siden. Men var hos jordmor i går og hun sa det var helt normalt og mange følte det slik rundt uke 12. Her er det ny ultralyd om to uker, og det trengs! Selv om det bare er 5 dager siden legen fant hjertelyden med doppler. Finner ikke hjertelyden selv, aner ikke hvor jeg skal lete :hilarious:
 
Kvalmen har avtatt mykje, men framleis kvalm/uggen innimellom. Det er begynt å gjera vondt og stråling ned øve Venstre bein. Eg syns dette er vel tidlig med bekkenproblemer. Har hatt itt vondt i dei to andre svangerskapene mine, men det er meir på slutten....
 
QUOTE="Ananas30, post: 26764106, member: 133147"]Jeg er fortsatt trøtt og sover mye hver dag! Ingen murringer i magen, men jeg har vært litt uggen, så vanskelig å skille av og til. Må innrømme at jeg føler meg mye mindre gravid nå, enn bare for en uke siden. Men var hos jordmor i går og hun sa det var helt normalt og mange følte det slik rundt uke 12. Her er det ny ultralyd om to uker, og det trengs! Selv om det bare er 5 dager siden legen fant hjertelyden med doppler. Finner ikke hjertelyden selv, aner ikke hvor jeg skal lete :hilarious:[/QUOTE]
Kjøpt doopler?;) Wich one?
Skal til jordmor på torsdag , med tenke å finne :Heartred den lille hjerte . Og så til Unn den første ultalyd med KuB test . Sist jeg var på ul , da var det i uke 8 , alt for lenge spør meg :knegg:.
Jeg mistenker voksesmerter hos meg pgv sammenvoksninger i magen fra tidligere operasjon , sånn streker på musklatur i lysken .De varer sånn 1-3 dag, og da er det rolige dager igjen.
 
Jeg er fortsatt trøtt og sover mye hver dag! Ingen murringer i magen, men jeg har vært litt uggen, så vanskelig å skille av og til. Må innrømme at jeg føler meg mye mindre gravid nå, enn bare for en uke siden. Men var hos jordmor i går og hun sa det var helt normalt og mange følte det slik rundt uke 12. Her er det ny ultralyd om to uker, og det trengs! Selv om det bare er 5 dager siden legen fant hjertelyden med doppler. Finner ikke hjertelyden selv, aner ikke hvor jeg skal lete :hilarious:
Ble litt rar den meldingen :blackeye:
Kan du prøve se på YouTube hvordan de andre finner Hjertelyd :Heartpink
 
Back
Topp