Symptomer

Ble litt rar den meldingen :blackeye:
Kan du prøve se på YouTube hvordan de andre finner Hjertelyd :Heartpink
Hehe, det går bra. Jeg kjøpte brukt på finn.no, Sonoline C. Ja, lurt tips. Skal ta å sjekke YouTube. Lurer på om overvekten min gjør det vanskeligere. Det er jo "lenger" inn til babyen pga magefettet. Så jeg ser jeg ikke om jeg har mage, men jeg føler at klærne blir trangere. Men nå skal jeg jo på ultralyd på torsdag, så da venter jeg til da :-) er 13+0 da og er så spent :-)

Kvalme siden uke 6, med maks 4-5 gode dager uten kvalmen. Oppkast flere ganger i uka, skikkelig slapp, stooore pupper, murringer i korsryggen og flere blødninger i uke 6-8... Sliten og har gått ned 8 kg, så håper det snur snart! Er 11+3 idag:hungover:

Fortsatt kvalm, 13+4. Hadde håpet den skulle forsvinne snart! I tillegg har jeg hatt hodepine siden søndag. Gleder meg til bedre form:wtf:

De første mnd var jeg veldig uvel og kvalm på ettermiddag og kveld. Gikk over rundt uke 10-11. Men så gikk det en uke eller to, og nå har jeg blitt morgenkvalm! Er 14+6 og starter hver morgen med å konsentrere meg om å ikke spy...

Hormonell, hormonell og enda litt mere hormonell? :hilarious: og enda veldig oppblåst!
Har ikke noe særlig med brekninger lenger, heldigvis! Med mindre det har vært en bonde i butikken feks...den lukta der liker ikke denne preggisen tydeligvis!

Brystene mine er helt på tur. Gjør så vondt, og nippelene er så såre :confused:

Jeg har en ekstremt søtlig smak i munnen som jeg ikke blir kvitt. Smaker som om jeg har bøttet innpå med snop. Har vært sånn i flere uker :depressed:

Flere som har opplevd det?

Noen flere som kjenner masse stikk nederst i magen? Mest på venstre side. Har liksom tatt seg opp i det siste. Er det livmoren som vokser?

Jeg har en ekstremt søtlig smak i munnen som jeg ikke blir kvitt. Smaker som om jeg har bøttet innpå med snop. Har vært sånn i flere uker :depressed:

Flere som har opplevd det?
Med nr to hadde jeg noen uker med metallsmak i munnen. Begynte vel i slutten av første trimester og i starten av andre trimester.

Noen flere som kjenner masse stikk nederst i magen? Mest på venstre side. Har liksom tatt seg opp i det siste. Er det livmoren som vokser?
Ja, har masse stikking og draing nederst i magen og på sidene. Jordmor sa det var helt vanlig og at livmoren vokser. Jeg kjenner det nesten konstant.

Hoftene, spesielt høyre tar knekken på meg nå plutselig, og korsryggen. Fått tak i bb hugme pute og belte så håper det skal hjelpe litt:wideyed:

Eneste jeg kjenner for øyeblikket er sparkene, ellers kan jeg ikke føle jeg er gravid, og er evig takknemlig!:love7 Er 22+3.
Skal sies at jeg hadde veldig ømme pupper i flere uker, men nå har de roet seg, og er bare store og runde, men ikke ømme:hilarious::happy093

Eneste jeg kjenner for øyeblikket er sparkene, ellers kan jeg ikke føle jeg er gravid, og er evig takknemlig!:love7 Er 22+3.
Skal sies at jeg hadde veldig ømme pupper i flere uker, men nå har de roet seg, og er bare store og runde, men ikke ømme:hilarious::happy093

Samme her, er så deilig! Så takknemlig for det :love017

Back
Topp