Symptomer

Veldig trøtt jeg å:sleep011, null energi , mannen sier at jeg går bare og svimler rundt her :smiley-angelic006Bruker 600 mg progesteron, den plusse litt ekstra på formen .
Jeg hadde exu:blackeye: i august , kan si en ting , den der merker man godt, at det er noe galt nesten fra dpo 14 , hos meg man kunne se det på ul i uke 8 ,ikke før , hcg er veldig lav og stiger hver 5 te dag, typisk for exu. Så jeg tror ikke du skal tenke på det en gang :Heartred

Litt mer beroliget nå nå ang exu. Har kjent litt pulserende ømhet på venstre side å har noiet et par dager over det:oops: Ikke vondt, men nok til at jeg henger meg opp i det og kjenner ekstra på det.
Jeg målte hcg 18 og 20 dpo i blodet å hadde over dobbel stigning på to dager, samt 3+ på CB digital den dagen jeg forventet å få det. Så må bare prøve å roe ned.. Har tul 7+5.

Bruker progesteron her også, 3 Lutinus pr dag, 300 mg er vel det. Og fra et par dager før positiv test har jeg vært ekstremt trøtt. Gleder meg til powernap og legge meg om kvelden:goodnight Jobber ikke nå så føles ut som jeg sover meg igjennom dagene.

Veldig trøtt... men våkner mange ganger ila natten nå. Klokken er 06 på en lørdag nå liksom..

Litt mer beroliget nå nå ang exu. Har kjent litt pulserende ømhet på venstre side å har noiet et par dager over det:oops: Ikke vondt, men nok til at jeg henger meg opp i det og kjenner ekstra på det.
Jeg målte hcg 18 og 20 dpo i blodet å hadde over dobbel stigning på to dager, samt
Jeg målte hcg 18 og 20 dpo i blodet å hadde over dobbel stigning på to dager, samt 3+ på CB digital den dagen jeg forventet å få det. Så må bare prøve å roe ned.. Har tul 7+5.

Bruker progesteron her også, 3 Lutinus pr dag, 300 mg er vel det. Og fra et par dager før positiv test har jeg vært ekstremt trøtt. Gleder meg til powernap og legge meg om kvelden:goodnight Jobber ikke nå så føles ut som jeg sover meg igjennom dagene.
Er det Ivf barn ?:smiley-angelic002
Jeg brukte Lutinus 3 runde , så glad at jeg fikk Utrogestan . Smerter i magen er vel vanlig med Lutinus .
Kanskje det er eggstoken din som jobber hardt og produsere progesteron:smiley-ashamed005 . Jeg kjener det samme på høyre s , men jeg har ikke egglederene, så teknisk umulig ha exu .
Jeg er hjemme også, sykemeldt fra jobb siden mai/20 , tror ikke jeg kommer tilbake på jobb .:smiley-ashamed008

Er så sinnsjukt trøtt. Kanskje hardt og begynne på jobb igjen. I går sov eg 2 timer på ettermiddagen og sovnet til vanlig ridning går kveld, fekk også sove lenger i dag. Forsatt stuptrøtt og kvalm. Er nesten sikker på at det er tvillinger inni der:dummy::dummy::dummy1::dummy1:

La meg flatt ut på flisene på badet mens jeg var veldig tissetrengt nå, og der kjente jeg livmoren! :)
Jeg er bare 5+4, men det er min 3. graviditet og jeg er litt vel tynn :wacky:

Last edited:
Er det Ivf barn ?:smiley-angelic002
Jeg brukte Lutinus 3 runde , så glad at jeg fikk Utrogestan . Smerter i magen er vel vanlig med Lutinus .
Kanskje det er eggstoken din som jobber hardt og produsere progesteron:smiley-ashamed005 . Jeg kjener det samme på høyre s , men jeg har ikke egglederene, så teknisk umulig ha exu .
Jeg er hjemme også, sykemeldt fra jobb siden mai/20 , tror ikke jeg kommer tilbake på jobb .:smiley-ashamed008

Ivf barn ja:Heartpink Der også?

Kan hende? Har vært ganske bekymret. Men i dag kjenner jeg mindre, og litt på høyre siden også. Antar at det ikke hadde blitt bedre om det var exu? Etter hva jeg leser er det ganske smertefullt når det setter inn.

Tror ikke jeg kommer tilbake på jobb heller, har ganske tungt arbeid og føles ikke trygt å gå dit igjen utover graviditeten:wideyed: Går også på imun-dempende medisiner og pga corona oog mye kunder er det ekstra skummelt syns jeg:stop Er sykemeldt til april i første omgang. Et anspent arbeidsforhold etter vi fikk ny sjef, så det kan jo bli spennende:rolleyes::eek: Har allerede vært mye borte det siste året:sorry:

Er så sinnsjukt trøtt. Kanskje hardt og begynne på jobb igjen. I går sov eg 2 timer på ettermiddagen og sovnet til vanlig ridning går kveld, fekk også sove lenger i dag. Forsatt stuptrøtt og kvalm. Er nesten sikker på at det er tvillinger inni der:dummy::dummy::dummy1::dummy1:

Oi, spennende å se om det er en eller to:dummy1::dummy: Har du bestilt tul?:)

Flere som opplever at kvalmen blir verre utover dagen og er verst på ettermiddag/kveld? Hører mye om morgenkvalme, men det er om morgenen jeg føler meg best. Føler det er helt feil:p

Flere som opplever at kvalmen blir verre utover dagen og er verst på ettermiddag/kveld? Hører mye om morgenkvalme, men det er om morgenen jeg føler meg best. Føler det er helt feil:p
Jeg hadde det sånn tidligere i uka. Men nå har det snudd og det er først på kvelden jeg kan fungere litt :wacky: :)

Jeg hadde det sånn tidligere i uka. Men nå har det snudd og det er først på kvelden jeg kan fungere litt :wacky: :)
Ok! Husker jeg var mye kvalm om morgenen før jeg fikk spist noe sist. Kanskje det snur. Hvor langt på vei er du i dag? :)

Ok! Husker jeg var mye kvalm om morgenen før jeg fikk spist noe sist. Kanskje det snur. Hvor langt på vei er du i dag? :)
Er 5+5 i dag. Tidligere i uka ble jeg bedre av å spise, men nå føles det bare ut som jeg er konstant sulten og dermed også konstant kvalm :wacky: Før det plutselig roer seg på kvelden. Merkelig å gå fra å spise to-tre måltider om dagen til å bli skrubbsulten etter 2 timer :facepalm: :p

Er 5+5 i dag. Tidligere i uka ble jeg bedre av å spise, men nå føles det bare ut som jeg er konstant sulten og dermed også konstant kvalm :wacky: Før det plutselig roer seg på kvelden. Merkelig å gå fra å spise to-tre måltider om dagen til å bli skrubbsulten etter 2 timer :facepalm: :p
Ja, den kroppen kan funke på de merkeligste måter :hilarious: Men veldig fascinerende at vi opplever alle disse symptomene fordi vi lager et menneske :happy:

Jeg fikk en skikkelig kvalmebyge når jeg spiste middag nå.. Mulig det er et symptom, mulig det er bare noe jeg spiste :hilarious:

Jeg har HEFTIGE ligamentsmerter/ mensmurringer i dag. Tror det er normalt, men blir litt bekymret! Mest vondt i lyskene og i området under kjønnshårene hvis dere skjønner!

De siste dagene har jeg følt med uvel, men i dag kom kvalmen kastende over meg. Hadde glemt hvor ille det var. Må spise konstant for å holde den på avstand :meh:

Veldig trøtt og småkvalm, litt mensmurringer de siste dagene. Men det som er mest uvant er at jeg er svimmel.. var ikke det i forrige svangerskap

S-L-I-T-E-N! Vært ute sammen med barna hele formiddagen, så da kvelden kom og de var i seng sovna jeg en dupp på sofaen.. Det tror jeg ikke jeg har gjort siden 3 åringen var baby..

Ellers kjenner jeg at jeg må ha jevn tilførsel av mat for å ikke kjenne på kvalmen også skjer det mye «nedi der» når jeg setter meg ned på kvelden...

Men alt skal nytes, for dette er den siste :Heartred

Back
Topp