Veldig trøtt jeg å, null energi , mannen sier at jeg går bare og svimler rundt her Bruker 600 mg progesteron, den plusse litt ekstra på formen .
Jeg hadde exu i august , kan si en ting , den der merker man godt, at det er noe galt nesten fra dpo 14 , hos meg man kunne se det på ul i uke 8 ,ikke før , hcg er veldig lav og stiger hver 5 te dag, typisk for exu. Så jeg tror ikke du skal tenke på det en gang
Litt mer beroliget nå nå ang exu. Har kjent litt pulserende ømhet på venstre side å har noiet et par dager over det Ikke vondt, men nok til at jeg henger meg opp i det og kjenner ekstra på det.
Jeg målte hcg 18 og 20 dpo i blodet å hadde over dobbel stigning på to dager, samt 3+ på CB digital den dagen jeg forventet å få det. Så må bare prøve å roe ned.. Har tul 7+5.
Bruker progesteron her også, 3 Lutinus pr dag, 300 mg er vel det. Og fra et par dager før positiv test har jeg vært ekstremt trøtt. Gleder meg til powernap og legge meg om kvelden Jobber ikke nå så føles ut som jeg sover meg igjennom dagene.