7+4
En del mer kvalm i dag enn tidligere, men virker som jeg slipper billigere unna det enn sist gang. Ellers mest humørsvingninger og litt murringer kveldstid. En del svimmel. Er faktisk iskald og pulsen holder seg relativt lav, som bekymrer meg
redd stoffskiftet er for lavt. Men har akkurat økt dosen og skal på ny kontroll onsdag allerede, så er ikke så mye annet å gjøre med det.
En del mer kvalm i dag enn tidligere, men virker som jeg slipper billigere unna det enn sist gang. Ellers mest humørsvingninger og litt murringer kveldstid. En del svimmel. Er faktisk iskald og pulsen holder seg relativt lav, som bekymrer meg
redd stoffskiftet er for lavt. Men har akkurat økt dosen og skal på ny kontroll onsdag allerede, så er ikke så mye annet å gjøre med det.

sovner på sofa hver kveld, noe jeg normalt ikke gjør
er i uke 5+6 nå og er fortsatt like trøtt.. Antar dette vil vare en stund..
trøtt, småkvalm, vondt i hodet.. 5+6 her
Her må samboeren gjøre det meste av husarbeidet og matlagingen. Er så sykt takknemlig for den jobben han gjør
Synes du skal klappe deg selv på skuldrene, du er flink!

(vi hadde hatt en lang slitsom dag, men hadde fått ut julelysene). Nå er det kun mensmurring og angst for blod hver gang eg går på do. IKM 27.12