Symptomer?

«Godt» å lese det er fler som har det sånn. Føler tiden tikker så innmari sakte då man har tid til å kjenne på hver minste ting. Tenker ta ny cb midten av uka. Fikk satt inn 4 delt bare så tror jeg ligger litt bak deg i utviklinga. Gidder ikke kaste bort digital for tidlig :happy:
Den ser jeg, enig med du
Vi skal på ferie, så tenkte å ta UL for å se at det er på riktig plass, samt høre hjertet. Kun fordi jeg har vært igjennom så mye tidligere. Trenger å berolige meg litt. :hilarious:
Tiden går veeeldig sakte:smiley-angelic008

Jeg har hatt murringer siden 3+2 og de har økt noe frem til 4+3 (i dag) samt mer uggen. Har bare dårlige minner med murringer og SA så føler jeg får mensen HELE tiden og er redd. Går på Crinone så vet ikke om det er det som er årsaken eller at det er så varmt ute, men har våknet tre siste nettene helt våt av svette. Er det noen som har hatt det på samme måten og det har begynt å gi seg, dere som har kommet lenger?
Har murringer hele tiden også, og stikkinger. Svetter sykt om natta også, men kan komme av både varmen og cyclogest. Har tatt siste av den i morges, så håper det bedrer seg. Samtidig er jeg jo skeptisk til å slutte :p men kroppen skal jo liksom fikse det selv så.

Om jeg tar bort de vanlige symptomene, må bare spørre. Er det flere som føler magen blir mer «kakedeig»? Er selvsagt oppblåst, men syns hver gang jeg er gravid at den blir så pløsete i begynnelsen... eller er d bare meg? :pompus:

Har murringer hele tiden også, og stikkinger. Svetter sykt om natta også, men kan komme av både varmen og cyclogest. Har tatt siste av den i morges, så håper det bedrer seg. Samtidig er jeg jo skeptisk til å slutte :p men kroppen skal jo liksom fikse det selv så.
Hvor langt er du på vei? Jeg skal ta Crinone helt til 10 + 6. Får bare innfinne meg med nattavetting uansett, meldt enda varmere vær også neste uka :dead:

Jeg har også murringer hele veien. Ikke mye, bare litt. Og en følelse av press i hele uterus. Er det vanlig? Er det bare at livmor utvider seg? Jeg går selv på Litinus, antar at det er noe lignende. (Progesteron)

Hvor langt er du på vei? Jeg skal ta Crinone helt til 10 + 6. Får bare innfinne meg med nattavetting uansett, meldt enda varmere vær også neste uka :dead:
5+3 kanskje. Prøver å ikke holde tellinga så nøye. :p

Jeg går på Lutinus. Har det akkurat som deg. Føler konstant at det er mensen som kommer, men så er det Lutinusen - heldigvis!!

Når jeg går turer, øker temperaturen mye mer enn vanlig og jeg blir gjennomvåt av svette. Det samme skjer på natten og vi har vifte i taket på fullt :D Jeg føler at den verste murringen er over, jeg kjenner det fortsatt, men ikke så masse som fra 3+1 til på fredag.
Testet meg i dag tidlig å fikk 2-3 på CB. Så det øker som det skal. Jeg føler meg ikke noe særlig kvalm eller ekstremt trøtt. Men symptomene er de murringene og kroppstemperaturen da... Usikker på brystene da jeg som regel alltid er litt øm i de...
Jeg går også på Lutinus. Hvor mye tar du og når skal du slutte med de?
Samme her. Litt murring og stikkinger innimellom, hyppig vannlating og mye oppblåsning ellers ingen kvalme og oppkast. Er 5+0

Jeg har også murringer hele veien. Ikke mye, bare litt. Og en følelse av press i hele uterus. Er det vanlig? Er det bare at livmor utvider seg? Jeg går selv på Litinus, antar at det er noe lignende. (Progesteron)
Ja samme går jeg på. Hvor lenge skal du gå på de?
Murringer sier de er tegn på at livmora vokser :) hvor langt er du veu?♥️

5+3 kanskje. Prøver å ikke holde tellinga så nøye. :p
Har du gjort ivf eller bruker du det bare som støttemedisin i starten? Synes det er rart jeg skal ta det så lenge når andre slutter etter to uker. Er jo litt stress med Crinone fordi jeg må bevege meg en halv tim etter at jeg har tatt den :bored:

Har du gjort ivf eller bruker du det bare som støttemedisin i starten? Synes det er rart jeg skal ta det så lenge når andre slutter etter to uker. Er jo litt stress med Crinone fordi jeg må bevege meg en halv tim etter at jeg har tatt den :bored:
Har hatt ivf ja. Stress med cyclogesten også, måtte være i ro 20+ minutter etter å ha tatt de. Greit om kvelden, men verre om morgenen.

Kun små murringer i en uke. Venter sånn på at puppene skal bli ømme, da blir jeg litt tryggere på at dette skal gå! 4+3 idag.
Har også vært trøtt, vondt hodet, småuggen siste to dager. Men kan vel være tilfeldig for er vel ikke så vanlig med så mye symptomer så tidlig?

Kun små murringer i en uke. Venter sånn på at puppene skal bli ømme, da blir jeg litt tryggere på at dette skal gå! 4+3 idag.
Har også vært trøtt, vondt hodet, småuggen siste to dager. Men kan vel være tilfeldig for er vel ikke så vanlig med så mye symptomer så tidlig?
Hadde helt likt forrige uke når jeg var 4+3. Er 5+0. Fortsatt lite forandring. Hadde mere murring kanskje. Men ja de fleste sier de får symptomer slutten av uke 6. Så er spent ♥️

Har hatt en del murringer over alt i dag og i går. Så at jeg hadde skrevet akkurat det samme på akkurat samme tid sist svangerskap.
Kjenner at det stikker litt i eggstokkene/lysken og i korsryggen og har vært litt dårlig i magen, oppblåst i magen og litt luftsmerter og ubehag i tarmene. Men hatt det samme hver gang jeg har vært gravid så må jo egentlig være normalt

Så godt å høre! Så du kjente ingenting i puppene da?
Nei ikke nå heller. Kanskje såååvidt men aldri vært skikkelig øm som mange føler :s. Fikk 3+ på fredag da jeg var 4+5 så satser på at mini har det bra tiltross for lite symptomer.

Jeg spyr så masse at jeg til slutt tisser på meg.... det er moro det :inpain::meh:

5+1: fortsatt ingen kvalme, ikke øm i pupper
Men fortsatt litt murringer og stikkinger innimellom. Litt oppblåst og særlig om kvelden.

vil gjerne ha litt mere symptomer og gjerne kvalme så jeg føler meg tryggere :D

Back
Topp