Bjørnemor89
Betatt av forumet
6+3
Ømme pupper, hyppig vannlating, lette kvalmebølger, selektiv i matveien, redusert kondis
Ømme pupper, hyppig vannlating, lette kvalmebølger, selektiv i matveien, redusert kondis
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her det med å våkne lett. Jeg har plutselig blitt et A mennesket som våkner lys våken om morgenen før alarmen ringer. Veldig rart, håper det holder seg sånn etter fødselen også hehe
Samme her. Hvor langt på vei er du?Har hatt litt mensmurringer og ømme bryst. Og har idag kjent meg litt småkvalm/uggen til tider.
Har også vært litt svimmel og hatt en lett hodeverk noen dager (men usikker på om det er graviditeten da)
Samme her. Hvor langt på vei er du?
Åå skjønner. Uansett så hyggelig at du er med ossJeg er mest sannsynlig ca 4 uker tenker jeg. Tok hcg test blodprøve idag for å få ett litt bedre svar på hvor langt jeg er. Kan være mellom 6 og 4 uker, men siden digital så "1-2" så regner jeg med at jeg har hatt en lang syklus (første syklus etter fødsel så leste at det er veldig vanlige at de er litt lange og uregelmessige i begynnelsen)
Helt samme som meg som er 4+5. Tidligere har jeg hatt mensensmerter, men de er helt borte nå.Har hatt litt mensmurringer og ømme bryst. Og har idag kjent meg litt småkvalm/uggen til tider.
Har også vært litt svimmel og hatt en lett hodeverk noen dager (men usikker på om det er graviditeten da)
I de siste dagene har jeg fått veldig ubehag nederst i magen. Det knyter seg, litt som at musklene trekker seg sammen på en måte. Spesielt på kvelden, og kjennes litt ut som jeg er dårlig i magen - uten at jeg er det. Varer kanskje 5-10 min. Leser om kynnere men det er jo alt for tidlig men noen som har lignende? Er det normalt? Jeg må stå opp når det kommer som værst, klarer ikke ligge i ro i sengen da.. samtidig blir jeg også litt kvalm
Jeg har nesten det samme. Mange sier det er tegn på at livmora vokser. Særlig hvis det er symptomer horisontalt hvis du skjønnerI de siste dagene har jeg fått veldig ubehag nederst i magen. Det knyter seg, litt som at musklene trekker seg sammen på en måte. Spesielt på kvelden, og kjennes litt ut som jeg er dårlig i magen - uten at jeg er det. Varer kanskje 5-10 min. Leser om kynnere men det er jo alt for tidlig men noen som har lignende? Er det normalt? Jeg må stå opp når det kommer som værst, klarer ikke ligge i ro i sengen da.. samtidig blir jeg også litt kvalm
Ja her og kommer og går symptomene. Det går sikkert fintKvalmen/uggenhetsfølelsen har vært fraværende i to dager nå. Jeg savner den. For meg så har symptomene i tidligere svangerskap vært et tegn på at ting går bra. Jeg får trøste meg med at puppene fortsatt er ekstremt ømme. Jeg skrek da mannen min tok rundt meg og klemte meg i går
Ja her og kommer og går symptomene. Det går sikkert fint