Symptomer?

4+4:
Har generelt bare hatt symptomer som ligner PMS :bored: Små-ømme bryster, mensmurringer, sterkere luktesans, ekstremt følsom osv..
Uten positiv test hadde jeg nok bare ventet på en forsinket mens :sorry:

1. positive test etter en god del forsøk, så dette er helt ukjent for meg :woot:

4+4♥️♥️trøtt, dårlig kondis. Følsom lukt, stikking, Murringer

Samme her det med å våkne lett. Jeg har plutselig blitt et A mennesket som våkner lys våken om morgenen før alarmen ringer. Veldig rart, håper det holder seg sånn etter fødselen også hehe:p:D

For min del var tiden etter fødsel det samme. Jeg våknet skikkelig lett, men jeg sovnet også nesten før hodet traff puta igjen :p
Stor fordel med siste, så man får nok søvn. :)

Har hatt litt mensmurringer og ømme bryst. Og har idag kjent meg litt småkvalm/uggen til tider.

Har også vært litt svimmel og hatt en lett hodeverk noen dager (men usikker på om det er graviditeten da)

Har hatt litt mensmurringer og ømme bryst. Og har idag kjent meg litt småkvalm/uggen til tider.

Har også vært litt svimmel og hatt en lett hodeverk noen dager (men usikker på om det er graviditeten da)
Samme her. Hvor langt på vei er du? :)

Samme her. Hvor langt på vei er du? :)

Jeg er mest sannsynlig ca 4 uker tenker jeg. Tok hcg test blodprøve idag for å få ett litt bedre svar på hvor langt jeg er. Kan være mellom 6 og 4 uker, men siden digital så "1-2" så regner jeg med at jeg har hatt en lang syklus (første syklus etter fødsel så leste at det er veldig vanlige at de er litt lange og uregelmessige i begynnelsen)

Jeg er mest sannsynlig ca 4 uker tenker jeg. Tok hcg test blodprøve idag for å få ett litt bedre svar på hvor langt jeg er. Kan være mellom 6 og 4 uker, men siden digital så "1-2" så regner jeg med at jeg har hatt en lang syklus (første syklus etter fødsel så leste at det er veldig vanlige at de er litt lange og uregelmessige i begynnelsen)
Åå skjønner. Uansett så hyggelig at du er med oss ♥️

Føler meg litt teit for tiden, for jeg testet senest for 2 dager siden med sterk strek, og på digital fikk jeg 2-3 for 1 uke siden, men jeg føler at jeg ikke har noen symptomer! Bare ømme bryster og litt kramper i magen, og oppblåst på ettermiddagen.... man føler seg liksom ikke gravid, på en måte

Er 5+6

I de siste dagene har jeg fått veldig ubehag nederst i magen. Det knyter seg, litt som at musklene trekker seg sammen på en måte. Spesielt på kvelden, og kjennes litt ut som jeg er dårlig i magen - uten at jeg er det. Varer kanskje 5-10 min. Leser om kynnere men det er jo alt for tidlig:yuck: men noen som har lignende? Er det normalt? Jeg må stå opp når det kommer som værst, klarer ikke ligge i ro i sengen da.. samtidig blir jeg også litt kvalm:meh:

Helt samme som meg som er 4+5. Tidligere har jeg hatt mensensmerter, men de er helt borte nå.

I de siste dagene har jeg fått veldig ubehag nederst i magen. Det knyter seg, litt som at musklene trekker seg sammen på en måte. Spesielt på kvelden, og kjennes litt ut som jeg er dårlig i magen - uten at jeg er det. Varer kanskje 5-10 min. Leser om kynnere men det er jo alt for tidlig:yuck: men noen som har lignende? Er det normalt? Jeg må stå opp når det kommer som værst, klarer ikke ligge i ro i sengen da.. samtidig blir jeg også litt kvalm:meh:

Hvor langt er du på vei?
Kan høres ut som tarmene som beggtner å trekke seg litt oppover for å gi plass til livmor, kjenner igjen beskrivelsen, tror jeg var mellom uke 8 og 9 sist gang og hadde en lik følelse, samt litt bobling og stikking.

Kan jo sikkert merkes tidlig også da det er mye som skjer i kroppen som gravid :-)

Kvalmen/uggenhetsfølelsen har vært fraværende i to dager nå. Jeg savner den. For meg så har symptomene i tidligere svangerskap vært et tegn på at ting går bra. Jeg får trøste meg med at puppene fortsatt er ekstremt ømme. Jeg skrek da mannen min tok rundt meg og klemte meg i går :dead:

Last edited:
Jeg har nesten det samme. Mange sier det er tegn på at livmora vokser. Særlig hvis det er symptomer horisontalt hvis du skjønner :)

Kvalmen/uggenhetsfølelsen har vært fraværende i to dager nå. Jeg savner den. For meg så har symptomene i tidligere svangerskap vært et tegn på at ting går bra. Jeg får trøste meg med at puppene fortsatt er ekstremt ømme. Jeg skrek da mannen min tok rundt meg og klemte meg i går :dead:
Ja her og kommer og går symptomene. Det går sikkert fint❤️❤️❤️

4+5
- Mye stikninger i venstre lyske/eggstokkområdet i hele dag. Kommer i perioder. Blir litt bekymret for exu.
- Hatt noen kvalmebøyer, men ikke noe veldig.
- Øm korsrygg, som før mensen.

Blir trøttere og trøttere. Mindre energi. I dag sov jeg til halv ti og kjente jeg var kvalm. Sambo hadde vært på handletur og av alle ting kjøpt en pretzel. Der visste seg å være AKKURAT det jeg trengte! Hehe. Så etter at kvalmen hadde gitt seg etter et par timer måtte jeg kjøre ned på butikken og kjøpe noen flere.. Og clausthaler radler, nam det var godt! Formen er bedre nå, men ligger på sofaen og slapper av. Er veldig spent/redd for hvor dårlig jeg kommer til å bli. Sist var jeg helt ubrukelig i tre måneder, og etter det bare sånn medium ubrukelig.

Lammende kvalme og oppkast. 6+1

Back
Topp