Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt det samme som meg!! Noen som vet når den stikningen gir seg?4+5
- Mye stikninger i venstre lyske/eggstokkområdet i hele dag. Kommer i perioder. Blir litt bekymret for exu.
- Hatt noen kvalmebøyer, men ikke noe veldig.
- Øm korsrygg, som før mensen.
Nå spør jeg fordi jeg oppriktig lurer, og ikke for å kritisere (da jeg er førstegangsgravid og ikke har peiling): hvorfor tror/er du redd for at stikninger på en side av eggstokkområdet kan være exu? Er det vanlig ved exu? Er ikke det også helt vanlig ellers også?4+5
- Mye stikninger i venstre lyske/eggstokkområdet i hele dag. Kommer i perioder. Blir litt bekymret for exu.
- Hatt noen kvalmebøyer, men ikke noe veldig.
- Øm korsrygg, som før mensen.
Jeg hadde også mye av det (i mitt tilfelle høyre side), særlig for ca. 5-6 dager siden, men også før det (jeg er 6+6 i dag). Jeg tenkte også på exu for det var faktisk ganske vondt.. Nå har jeg ikke hatt det på noen dager, har også vært på tul og fått bekreftet at svangerskapet er i livmor, og ikke noen andre steder.HELT
Helt det samme som meg!! Noen som vet når den stikningen gir seg?
Kun fordi exu somregel sitter i en eggstokk, og dette var så tydelig i den ene siden. Men har ikke kjent noe idag, så har lagt tanken bak meg. Vet jo at stikninger, murringer og strekkinger er normalt, men blir likevell litt bekymra når det er såpass vondt. Var omtrent som å ha eggløsning, bare hele dagen.Nå spør jeg fordi jeg oppriktig lurer, og ikke for å kritisere (da jeg er førstegangsgravid og ikke har peiling): hvorfor tror/er du redd for at stikninger på en side av eggstokkområdet kan være exu? Er det vanlig ved exu? Er ikke det også helt vanlig ellers også?
Aha, da skjønner jeg. TakkKun fordi exu somregel sitter i en eggstokk, og dette var så tydelig i den ene siden. Men har ikke kjent noe idag, så har lagt tanken bak meg. Vet jo at stikninger, murringer og strekkinger er normalt, men blir likevell litt bekymra når det er såpass vondt. Var omtrent som å ha eggløsning, bare hele dagen.
Ja, kan være det har roet seg litt nå.. Er 4+3. Gleder meg til ultralydJeg hadde også mye av det (i mitt tilfelle høyre side), særlig for ca. 5-6 dager siden, men også før det (jeg er 6+6 i dag). Jeg tenkte også på exu for det var faktisk ganske vondt.. Nå har jeg ikke hatt det på noen dager, har også vært på tul og fått bekreftet at svangerskapet er i livmor, og ikke noen andre steder.
Når skal du ha ultralyd? Jeg skal ringe mandag og bestilleJa, kan være det har roet seg litt nå.. Er 4+3. Gleder meg til ultralyd
Det er beroligende å få det bekreftet at det er på rett plass ja
Hvor langt er du på vei?
Kan høres ut som tarmene som beggtner å trekke seg litt oppover for å gi plass til livmor, kjenner igjen beskrivelsen, tror jeg var mellom uke 8 og 9 sist gang og hadde en lik følelse, samt litt bobling og stikking.
Kan jo sikkert merkes tidlig også da det er mye som skjer i kroppen som gravid
Jeg er 6+1, og ifølge appen "preggers" er det vanlig å være oppblåst nå fordi tarmene sveller opp. Høres nesten nasty ut, men visstnok helt normaltFortsatt ingen oppkast og kvalme, så redd for at den kommer.. det kommer til å hemme meg helt da det er det værste jeg vet å være kvalm
konstant opplåst og vondt i magen. Kombinasjon av luft og at livmor strekker seg kanskje. Og fortsatt konstant trøtt.. men en dupp på dagen hjelper enormt!
Jeg tenkte å bestille UL til mandag 22 juni.Når skal du ha ultralyd? Jeg skal ringe mandag og bestille
Jeg går på Lutinus. Har det akkurat som deg. Føler konstant at det er mensen som kommer, men så er det Lutinusen - heldigvis!!Jeg har hatt murringer siden 3+2 og de har økt noe frem til 4+3 (i dag) samt mer uggen. Har bare dårlige minner med murringer og SA så føler jeg får mensen HELE tiden og er redd. Går på Crinone så vet ikke om det er det som er årsaken eller at det er så varmt ute, men har våknet tre siste nettene helt våt av svette. Er det noen som har hatt det på samme måten og det har begynt å gi seg, dere som har kommet lenger?
Jeg fikk beskjed av klinikken om å booke ul om 2-3 uker, dvs ca uke 7. Tror det var det jeg gjorde sist og. Usikker, for da er vi inne i juli og er redd gynekologen min har ferie..Jeg tenkte å bestille UL til mandag 22 juni.
Skal måle HCG hos fastlegen på tirsdag og Haukeland på torsdag. Hjertet skal i utgangspunktet slå fredag 19 juni. Så tenkte at mandag da blir en bra dag
Når vil du ha UL?
«Godt» å lese det er fler som har det sånn. Føler tiden tikker så innmari sakte då man har tid til å kjenne på hver minste ting. Tenker ta ny cb midten av uka. Fikk satt inn 4 delt bare så tror jeg ligger litt bak deg i utviklinga. Gidder ikke kaste bort digital for tidligJeg går på Lutinus. Har det akkurat som deg. Føler konstant at det er mensen som kommer, men så er det Lutinusen - heldigvis!!
Når jeg går turer, øker temperaturen mye mer enn vanlig og jeg blir gjennomvåt av svette. Det samme skjer på natten og vi har vifte i taket på fullt Jeg føler at den verste murringen er over, jeg kjenner det fortsatt, men ikke så masse som fra 3+1 til på fredag.
Testet meg i dag tidlig å fikk 2-3 på CB. Så det øker som det skal. Jeg føler meg ikke noe særlig kvalm eller ekstremt trøtt. Men symptomene er de murringene og kroppstemperaturen da... Usikker på brystene da jeg som regel alltid er litt øm i de...