Symptomer?

Jeg er 9+6 og har så og si blitt kvitt kvalmen:love017
Er fortsatt sliten, men ikke såå utslitt som jeg var uke 6-8/9. Ellers sliter jeg med forstoppelse, oppblåsthet og har fortsatt litt ømme bryster. Kjenner også veldig mye stikninger og murringer i livmoren, så tror og håper den vokser godt ❤️ Har også hatt litt smerter i bekkenet den siste tiden.
Fikk se liv på ultralyd for 2 dager siden, pga at kvalmen og utslittheten forsvant og jeg har historie med SA og MA. Så håper dette er gode tegn og nyter å slippe kvalmen ❤️
Har ferie så at jeg slapper mer av nå kan kanskje også ha en betydning for symptomene:) har også forstoppelse. Er på bilferie og har nok drukket altfor lite (i frykt for å måtte stoppe hvert 20 min, haha) kjøpt Husk i dag. Får håpe det kan hjelpe til litt. Har du noen stalltips? :happy:

Har ferie så at jeg slapper mer av nå kan kanskje også ha en betydning for symptomene:) har også forstoppelse. Er på bilferie og har nok drukket altfor lite (i frykt for å måtte stoppe hvert 20 min, haha) kjøpt Husk i dag. Får håpe det kan hjelpe til litt. Har du noen stalltips? :happy:
Ja, jeg også tror det har mye å si med avslapning. Kvalmen og utslittheten min kom tilbake etter 2 dager på jobb :( Men glad for å kjenne symptomer ❤️
Det er lurt å drikke nok vann og prøve å være i litt bevegelse hver dag. Jeg tar Duphalac og prøver å ha fokus på fiber, vann og bevegelse. Spiser f.eks yoghurt m/müsli og svisker og putter linfrø og kruskakli oppi havregrøten. Ikke at jeg synes det har så veldig stor effekt, men jeg gjør da i alle fall alt jeg kan for å få gått på do regelmessig. Er skikkelig redd for å få hemoroider :arghh:

I morgen er vi på 12 uker etter vår regning (idag på papiret), og kvalmen har fortsatt overtaket!
Noen som har tips på snack? Føler ingenting hjelper
Spent på hvor lenge jeg skal gå sykemeldt

Jeg har bare hatt 1 symptom de siste 2 månedene - og det er å stå opp for å tisse på natta.

men nå våkner jeg 7.30 og har ikke tisset i natt! Blir selvfølgelig litt bekymret da det er eneste symptomet jeg hadde.
Har mista 2 ganger før og da jeg mistet i uke 9 husker jeg at jeg våkna den morgenen å tenkte «å så deilig at jeg ikke våkna for å gå på do i natt» senere samme dag kom blødningen.

men så husker jeg å ha lest at det er vanlig at dette forsvinner etter uke 12 da livmor kommer opp fra skambeinet og slutter å presse på blæra. Er 13+2 idag så det kan jo stemme sånn sett..

Andre som har slutta å tisse på natta?

Jeg har bare hatt 1 symptom de siste 2 månedene - og det er å stå opp for å tisse på natta.

men nå våkner jeg 7.30 og har ikke tisset i natt! Blir selvfølgelig litt bekymret da det er eneste symptomet jeg hadde.
Har mista 2 ganger før og da jeg mistet i uke 9 husker jeg at jeg våkna den morgenen å tenkte «å så deilig at jeg ikke våkna for å gå på do i natt» senere samme dag kom blødningen.

men så husker jeg å ha lest at det er vanlig at dette forsvinner etter uke 12 da livmor kommer opp fra skambeinet og slutter å presse på blæra. Er 13+2 idag så det kan jo stemme sånn sett..

Andre som har slutta å tisse på natta?
Tisser heller ikke like mye på natten nå, 13+0 i dag. Gått fra gjerne 4 ganger til 1-2 per natt. Veldig avhengig av hvor mye jeg har drukket på kvelden også såklart :p Jeg har begynt å slite med hodepine, har det nesten daglig nå.. Har en del av det til vanlig, men hadde ikke noe hodepine i det hele tatt frem til for 2 uker siden ca.. Plagsomt :hungover:

I morgen er vi på 12 uker etter vår regning (idag på papiret), og kvalmen har fortsatt overtaket!
Noen som har tips på snack? Føler ingenting hjelper
Spent på hvor lenge jeg skal gå sykemeldt
Jeg har lest rundt på termingruppene og samlet opp tips da jeg trengte snacks tips jeg også :)Fant følgende: grønne epler, neve mandler, noen ifa pastiller, riskaker, salte kjeks, rett i koppen pasta og potetstappe. Jeg har brukt mest tørre kjeks, gjerne med litt salt. Tror man må teste ut litt og se hva som passer for seg. Håper snart du er over kneika hvertfall :happy7

Back
Topp