Symptomer?

Var småkvalm forrige uke. Nå som jeg er 5+4 har jeg det at jeg blir svært tidlig trøtt og at jeg er på vei til å bli A-menneske som eneste symptomer..

6+0 idag, jippi!

Jeg har håpet på å kjenne på kvalmen snart, for å virkelig føle meg gravid. Angrer som en hund! Våknet inatt og var skikkelig kvalm, måtte ta meg to Ritzkjeks. Fortsatt småkvalm nå, skikkelig uggen og ekkel...

Er det flere som har strekk/murringer Hele tiden etter EL? Mine forsvinner ikke, ikke en time en gang..noen dager kjennes verre ut enn andre. Noen andre som kjenner det samme?:schocked028Jeg er 10dpo

Hei! Eg har masse murring i nedre del av magen. Eigentleg konstant murring, og følelse av krampe om eg hoster hardt

6+0 idag, jippi!

Jeg har håpet på å kjenne på kvalmen snart, for å virkelig føle meg gravid. Angrer som en hund! Våknet inatt og var skikkelig kvalm, måtte ta meg to Ritzkjeks. Fortsatt småkvalm nå, skikkelig uggen og ekkel...
4+5 her, og jeg begynner å bli uggen. Rart med det, man går bare og kjenner etter alt av symptomer og når de kommer ønsker man dem bare vekk igjen :rolleyes:

Var småkvalm forrige uke. Nå som jeg er 5+4 har jeg det at jeg blir svært tidlig trøtt og at jeg er på vei til å bli A-menneske som eneste symptomer..
Helt lik hwr bare at jeg har ikke vært småkvalm enda

Jeg fikk beskjed av klinikken om å booke ul om 2-3 uker, dvs ca uke 7. Tror det var det jeg gjorde sist og. Usikker, for da er vi inne i juli og er redd gynekologen min har ferie..
Hei❤️Snakket med Haukeland nå. De ville at jeg skulle booke meg en ultralyd om 3 uker.. Det er midten av uke 28. Ferien. De sa verdiene mine var veldig bra og at jeg skulle vente med UL. Hva tenker du? Jeg vil høre å se. Bare vite at det er liv laga:hungover::hilarious:

Hei❤️Snakket med Haukeland nå. De ville at jeg skulle booke meg en ultralyd om 3 uker.. Det er midten av uke 28. Ferien. De sa verdiene mine var veldig bra og at jeg skulle vente med UL. Hva tenker du? Jeg vil høre å se. Bare vite at det er liv laga:hungover::hilarious:
Samme uka som jeg skal ha :chicken:. Prioriterer det, da det er viktig for meg å se om det er liv og om den ligger riktig plassert (som de sa var viktig å sjekke ved ivf?) Veien er så mye lenger til graviditet ved ivf så det er viktig for meg å få bekreftet at dette er for real :) Skal be om hcg prøve hos fastlegen til uka. Så har jeg flere bekreftelser :smiley-angelic001 Har du tatt digital og fått 3+ enda eller venter du til helgen som meg? Jeg fikk 2-3 på mandag.

Uggen, sliten og slap og lat som bare det!!
Sulten men ikke sulten. Sove men vil ikke sove. Rydde men orker ikke. Vet ikke hva jeg selv vil :D

Uggen, sliten og slap og lat som bare det!!
Sulten men ikke sulten. Sove men vil ikke sove. Rydde men orker ikke. Vet ikke hva jeg selv vil :D
Jeg er helt lik. Ikke gøy å føle seg så tiltaksløs. Mannen har virkelig steppet opp i hjemmet med å vaske, lage mat osv, mens jeg ligger på sofaen og beklager meg for at jeg er så ubrukelig. Jeg vil, men klarer det virkelig ikke. Jeg er glad jeg ikke er den eneste! Føler det er unormalt.

Samme uka som jeg skal ha :chicken:. Prioriterer det, da det er viktig for meg å se om det er liv og om den ligger riktig plassert (som de sa var viktig å sjekke ved ivf?) Veien er så mye lenger til graviditet ved ivf så det er viktig for meg å få bekreftet at dette er for real :) Skal be om hcg prøve hos fastlegen til uka. Så har jeg flere bekreftelser :smiley-angelic001 Har du tatt digital og fått 3+ enda eller venter du til helgen som meg? Jeg fikk 2-3 på mandag.
Veldig enig med deg!! :D Jeg skal booke en undersøkelse uke 28. Usikker på om jeg klarer å vente. Haha:wtf:
Skal ta CB på søndag. Fikk 2-3 forrige søndag. Målte 410 hos fastlegen på tirsdag og 793 på Haukeland i går. I følge dobling, skal den ligge på 1586 på lørdag og da 2379 på søndag... :-)
Når jeg får 3+ skal jeg slutte å teste. :shy::happy:

Jeg er helt lik. Ikke gøy å føle seg så tiltaksløs. Mannen har virkelig steppet opp i hjemmet med å vaske, lage mat osv, mens jeg ligger på sofaen og beklager meg for at jeg er så ubrukelig. Jeg vil, men klarer det virkelig ikke. Jeg er glad jeg ikke er den eneste! Føler det er unormalt.
Ja her tar mannen også virkelig i fra seks om morran når ungen våkner og frem til han selv går og legger seg i ti-ellevetida. Passer barnet, gjør husarbeid, lager middag, ordner og styrer emd alt som må gjøres. Jeg bidrar med det lille jeg orker. Prøver å i alle fall ikke være til bry. Så glad jeg blir når han kommer med juice og varme rundstykker til meg akkurat når jeg trenger det mest.

7+4 idag. Er svært sensitiv på lukter. Har ekstemt god luktesans, og lukter som før var gode kan oppleves nå som vonde. Ømme bryst, men dog litt mindre enn tidligere. I går begynte kvalme, og det er lite trivelig:yuck: Er også helt utslitt, totalt tom for energi. Dette er mitt første svangerskap, og hadde aldri trodd det skulle være sånn her..
Helt likt her , med oppkast og fingrer som driver å visner bort ... våkner med visne fingrer også, pga vann - hadde ikke det sist!!o_O

Så bra å høre at det kan gå over like fort som det kom! Håper det skjer her også. Prøvde å lese litt om det, og ofte kan bekkenplager være hormonstyrt. Kanskje om hormonene endrer seg så blir det bedre? Jeg har en gravidpute fra bbhug-me liggende, og burde jo da sikkert funnet frem igjen denne. Problemet er at det er storesøster på 7 år som bruker den nå, og har sagt hun kan ha den til neste gang jeg er gravid :facepalm: Må finne på noe lurt.
Kunne sikkert vært aktuelt å sjekket opp behandling også, spesielt om det ikke bedrer seg relativt kjapt. Har legetime neste uke, tenkte jeg kunne høre med han da om han kan henvise.
Jeg vet ikke om det er tilfeldig eller om det er en sammenheng. I første graviditet var jeg trent, fikk bekkenløsning fra ca uke 17, men ikke superille før 30. Ble helt invalid. Nå sist var jeg ute av form, trente lite, bekkenløsningen kom allerede i uke 6, og faktisk ganske plaget for å være så tidlig - skremmende.(mistet feb så ikke lenge siden) Nå denne gangen løp jeg og gikk mye i fjellet før jeg ble gravid igjen, og etter at jeg har blitt gravid. Kjenner heldigvis ingen antydning enda. Lurer bare på om det å gå i ulendt terreng og styrking av muskulatur kanskje hjelper? Eller så er det bare tilfeldig :playful:

Ja samme her. Så glad for å ha han♥️Hjelper veldig en som er forståelsesfull

Last edited:
Helt likt her , med oppkast og fingrer som driver å visner bort ... våkner med visne fingrer også, pga vann - hadde ikke det sist!!o_O
Karpaltunnelsyndrom? Hadde det nesten hele forrige svangerskap. Var verst på sommeren(2018) selv om jeg ikke hadde så mye vann i kroppen. Håper jeg slipper unna det denne gangen, var skikkelig vondt til tider, spesielt om natta.

Karpaltunnelsyndrom? Hadde det nesten hele forrige svangerskap. Var verst på sommeren(2018) selv om jeg ikke hadde så mye vann i kroppen. Håper jeg slipper unna det denne gangen, var skikkelig vondt til tider, spesielt om natta.
Ah, jeg trodde det var pga vann - men det høres logisk ut med ditt forslag :)

7+2 i dag. De siste dagene har kvalmen gitt seg! Og det er litt flere ting jeg har lyst til å spise. Føler meg sulten!

Back
Topp