Symptomer?

Jeg har klagd over manglende symptomer, men i dag har jeg vært ekstremt kvalm. :dead:Det er fælt, men jeg ser på det som et godt tegn:D

Noen andre som opplever behov for sovedager istedet for generell tretthet? Jeg har sovet i omtrent hele dag og onsdag, men føler meg ellers helt ok og har fungert som normalt de andre dageneo_O
Ellers har jeg tatt av fitbiten for å ikke stresse meg selv med variasjoner i hvilepulsen.

7+6. Fremdeles mye trøtt, sliten og lite energi, men litt forbedring siste dagene. Fungerer fremdeles fint i jobb. Matlysten begynner å ta seg opp, dessverre bare lyst på "drittmat" :inpain:. Klarer dog å få i meg litt diverse frukt, eple, melon etc. Middag har vært den store utfordringen, men i dag blir det pizza, første gang jeg spiser noe som ligner middag på én uke. Ellers; puppene er ømme, litt stikkinger nederst i magen og uren hud. Men alt i alt skal jeg ikke klage :)

7+6. Fremdeles mye trøtt, sliten og lite energi, men litt forbedring siste dagene. Fungerer fremdeles fint i jobb. Matlysten begynner å ta seg opp, dessverre bare lyst på "drittmat" :inpain:. Klarer dog å få i meg litt diverse frukt, eple, melon etc. Middag har vært den store utfordringen, men i dag blir det pizza, første gang jeg spiser noe som ligner middag på én uke. Ellers; puppene er ømme, litt stikkinger nederst i magen og uren hud. Men alt i alt skal jeg ikke klage :)
Har det helt likt. Hadde enkelt dager med uvelhet/kvalme men det har ikke vært der på noen dager. Kjennes ut som kvalmen forverres når det er mye å gjøre på jobb.
Men jeg er enig, jeg kan heller ikke klage:Heartred

Så bra å høre at det kan gå over like fort som det kom! Håper det skjer her også. Prøvde å lese litt om det, og ofte kan bekkenplager være hormonstyrt. Kanskje om hormonene endrer seg så blir det bedre? Jeg har en gravidpute fra bbhug-me liggende, og burde jo da sikkert funnet frem igjen denne. Problemet er at det er storesøster på 7 år som bruker den nå, og har sagt hun kan ha den til neste gang jeg er gravid :facepalm: Må finne på noe lurt.
Kunne sikkert vært aktuelt å sjekket opp behandling også, spesielt om det ikke bedrer seg relativt kjapt. Har legetime neste uke, tenkte jeg kunne høre med han da om han kan henvise.
Hei, hvordan har det gått med deg? Jeg har fått det jeg tror er starten på de samme smertene som sist i dag. Skal prøve å gå meg en rolig tur for å se om det blir bedre eller ikke.

En del stikkinger i magen, spesielt på kveld når jeg slapper av.. Ellers ikke så mange tegn.

Hei, hvordan har det gått med deg? Jeg har fått det jeg tror er starten på de samme smertene som sist i dag. Skal prøve å gå meg en rolig tur for å se om det blir bedre eller ikke.

Ånei, får håpe det ikke er det, og du slipper plager! Evt. om det hjelper med litt gåtur. Her har det vært svært varierende, enkelte dager går greit, andre er mer smertefull. Er vondest akkurat i det jeg røyser meg og begynner å gå etter å ha vært i ro en stund. Har også prøvd å gå litt tur i skog/ulendt terreng, vet ikke om det er noe bedring, men det er blir i allefall ikke verre av det, så prøver i allefall å fortsette med det :) Så tenkte jeg å ta det opp med legen i morra på første svangerskapskontroll. Kanskje det finnes noen tips :p

I dag har jeg vært ganske uvel, men det er fortsatt ikke sånn at jeg må løpe på do for å kaste opp

Noen her som ikke har symptomer i det hele tatt? :hilarious:

Jeg har ikke et eneste symptom. Glemmer til og med av at jeg er gravid :laughing001 men skal sies at jeg bare er 5+1, så blir spennende å se om det kommer noen symptomer snart. Hadde mensmurringer og stikkninger fra 3+2 til rett rundt IKM, men ikke noe mer siden.

Flere som har endring i symptomer? Er 8+0 nå. Fra uke 5-7 var jeg økende kvalm, og lite mat som fristet. Nå er jeg ikke kvalm lenger i det hele tatt, matlysten er bedre. Er bare veldig trøtt og en del vondt i ryggen. Blir fort andpusten. Ikke noe særlig stikking/mensmurring de siste dagene heller. Vet at symptomer kan komme og gå. Men blir litt nervøs. Trodde man enten var kvalm hele første trimester, eller ikke hadde noe kvalme. Skal på tul nå på fredag, håper virkelig det er liv!

Flere som har endring i symptomer? Er 8+0 nå. Fra uke 5-7 var jeg økende kvalm, og lite mat som fristet. Nå er jeg ikke kvalm lenger i det hele tatt, matlysten er bedre. Er bare veldig trøtt og en del vondt i ryggen. Blir fort andpusten. Ikke noe særlig stikking/mensmurring de siste dagene heller. Vet at symptomer kan komme og gå. Men blir litt nervøs. Trodde man enten var kvalm hele første trimester, eller ikke hadde noe kvalme. Skal på tul nå på fredag, håper virkelig det er liv!
Var også veldig kvalm i starten, er nå 7+5 ikke kvalm lenger, men er veldig oppblåst, ømme pupper, tisser hele tiden, andpusten, ikke noe særlig matlys og veldig trøtt..:)

I motsetning til førstemann har jeg mange flere symptomer denne gangen. Med første tok jeg tilfeldigvis en test etter at brystene var litt ømme, og da var jeg over 6 uker på vei. Hele det svangerskapet gikk tilnærmet problemfritt, og jeg følte meg egentlig ikke gravid :p Nå, derimot, visst jeg at jeg var gravid omtrent fra egget festet seg, for jeg var plutselig mye mer sulten, tisset ofte, hadde ømme bryster, var kvalm og veldig oppblåst :wideyed:

Har det akkurat på samme måte, mindre symptomer enn tidligere, men det er ennå en del

6+0 i dag med tredjemann. Mange fler symptom tidleg denne gangen! Ømme bryst, småkvalm, ør og veldig andpusten. Men mest stikninger/ligamentsmerter som eg ikkje har kjent så tidleg før. Spesielt når eg snur meg i senga, ler eller andre brå bevegelser. Kjente faktisk ligamentsmerter som første tegn, slik har det ikkje vert med dei to første!

Er nå 10 uker, mistet mange av symtomene. Fortsatt oppblåst og treg mage + ømme pupper. Til og med trøttheten er nesten borte. Flere som har merket bedring nå? (Sett nurket både 6+5 og 8+5 og alt så fint ut)

Er nå 10 uker, mistet mange av symtomene. Fortsatt oppblåst og treg mage + ømme pupper. Til og med trøttheten er nesten borte. Flere som har merket bedring nå? (Sett nurket både 6+5 og 8+5 og alt så fint ut)

Jeg er 9+6 og har så og si blitt kvitt kvalmen:love017
Er fortsatt sliten, men ikke såå utslitt som jeg var uke 6-8/9. Ellers sliter jeg med forstoppelse, oppblåsthet og har fortsatt litt ømme bryster. Kjenner også veldig mye stikninger og murringer i livmoren, så tror og håper den vokser godt ❤️ Har også hatt litt smerter i bekkenet den siste tiden.
Fikk se liv på ultralyd for 2 dager siden, pga at kvalmen og utslittheten forsvant og jeg har historie med SA og MA. Så håper dette er gode tegn og nyter å slippe kvalmen ❤️

Jeg er 11+4 og er så og si like dårlig enda, venter i spenning på når kvalmen skal forsvinne og jeg skal bli mer opplakt og ikke dødslisten hele tiden. Sist forsvant d i uke 17 - håper det slipper før denne gangen :playful:

Njut! Fortsatt både kvalm og latterlig trøtt. Sover to dupper om dagen:hungover:

Back
Topp