Symptomer?

[QUOTE="
+Har stikkinger og murringer.
Blir så redd da den minner litt om mens murringer. Noen andre som har samme eller vet noe om dette?

Jeg har også det. Er visst helt vanlig, er livmoren som strekker seg om jeg ikke tar feil.[/QUOTE]
Åå håper det❤️ Mye rart som skjer der nede! :D

Er 5+1
Mine symptomer nå:
Fastere pupper
Synlige blodårer på puppene
Ømme pupper
Veldig kvalm når jeg tar vitaminene mine :hungover:
Oppblåst, trykk i livmoren (vet ikke hvordan jeg skal beskrive det :p)
Stikking i lysken/livmor
Mer utflod

Noen ganger kjenner jeg ikke så mye, tror det er vanlig :)

Er 4+0 i dag, og jeg har ikke hatt så mye symptomer enda. Men har hatt litt murringer, er litt ekstra trøtt og sliten:joyful:

4+4 i dag, og har hatt følgende symptomer:
- murringer/stiklinger
- oppblåsthet og treg mage. Mageknip ved to tilfeller etter større måltid
- ømme pupper, nå i det siste mest brystvortene

Har jobbet hardt for å komme hit, så alle symptomer er velkomne pr. nå ;)

Ikke helt sikkert på hvor langt jeg er på vei, men går ut fra 4+0 siden det er sist vi hadde sameie ihvertfall. Kan være litt lengre og.

- Økt utflod
- Hatt 3 kvalmebølger før/under måltid
- 1 dag med kjempevond korsrygg, trodde da mensen skulle komme, ikke vondt siden
- Litt murringer i livmorområdet

5+3:

blir akutt trøtt flere ganger om dagen. Kan sovne når jeg vil.. :wacky:

Må også ofte på do å tisse.

Er konstant bittelitt kvalm, men det hindrer meg ikke i å gjøre noe, så det gjør meg ingenting.

sover som en stein om natten, men vokner tidlig.

puppene er kanskje blitt litt større, men ingen ubehag.

om det holder seg slik noen uker til er jeg egentlig fornøyd. Kan fint fungere på jobb og fritid slik:smiley-angelic001

+Er trøtt hele tiden. Vil bare ligge.
+Har stikkinger og murringer.
Blir så redd da den minner litt om mens murringer. Noen andre som har samme eller vet noe om dette?

+blir så sur og uggen når jeg er sulten
+litt vondt i korsryggen
+har blitt til en gullfisk. Sa til mannen jeg vil ikke sove lenger idag slik at jeg våkner imorra lett da jeg må våkne tidlig pga jobb. Så sier han du det er søndag imorra :D

jeg har også murringer som ligner på mensen.. men har ikke vondt, bare ubehag.. men det kommer i bølger på bare et par minutter, i motsetning til når jeg har mensen. Mener det er ganske normalt

jeg har også murringer som ligner på mensen.. men har ikke vondt, bare ubehag.. men det kommer i bølger på bare et par minutter, i motsetning til når jeg har mensen. Mener det er ganske normalt
Ja ganske likt her :) ♥️♥️

I dag 5+1 har det dukket opp nytt symptom: blodtrykksfall. Jeg reiste meg opp fra sofaen og fikk slørete blikk, måtte holde meg fast og ble småkvalm. Gikk fort over. Men nå i ettertid er jeg bittelitt svimmel, og det er mer behagelig å ligge enn å sitte. Flere som har opplevd dette?

Ømme bryster, fryser, tisser hele tiden, så trøtt at jeg tror jeg skal dette over ende til tider :playful: kvalm og begynt å kaste opp litt...:depressed: og føler meg mer klossete...men ikke sikker på om dette har noe med graviditeten å gjøre :bored:

5+0
- Brystene er så sinnsykt ømme og brystvortene er stive konstant og veldig veldig veldig såre og ømme.
- Trøtt hele tiden.
- Kvalm innimellom, men fungerer normalt.
- Fryser.
- Mensenmurringer, men er vel bare livmor som strekker på seg.
- Begynt å bli sensitiv på lukt.

4+4.

Brystene kjennes ut som to blåmerker
Kvalmebølger, heldigvis kortvarige
Akutt tretthet:p
Mer hodepine
Treg mage
Hormonell
Murringer som kommer og går
Masse utflod

Kan ikke huske at det var så mye så tidlig sist gang. Bare småtterier da, og ingenting som plager meg noe nevneverdig, men kjenner liksom i kroppen at det skjer noe!

Last edited:
Det dukker stadig opp litt nytt her. Er 5+3 og nå er jeg sulten hele tiden. Småspiser for å ikke bli kvalm. Har også begynt å kjenne på trøtthet, hodepine og har blitt litt hormonell. Jeg personlig synes det er godt å kjenne på at det skjer noe. Jeg tar imot alt av symptomer utenom kvalme :p

5+5 i dag. Har hatt noen dager med mye hodepine, samtidig litt kvalme. Mer uggen enn kvalm. Har begynt å gråte lettere, klarer ikke høre på musikk uten at tårene presser på fordi jeg synes musikken er så fin. Sover fortsatt dårlig, får ikke sove før 04-05-tiden som regel. Har vært hjemme fra jobb noen dager pga det, prøver jeg stå opp etter 2-3 timers søvn er jeg kjempekvalm og hodet dundrer.

Har nesten ingen symptomer, jeg... 4+1 i dag og kun uteblitt mens (heldigvis;) ), ømme bryster (bedre nå enn forrige uke), litt mer trøtt enn vanlig. Kjenner ingenting til metallsmak eller luktesans, som jeg kjente veldig på med barn nummer en. Tenker det er for tidlig, eller så tenker jeg bare ikke over det.

Håper at få symptomer ikke er skummelt og at det ikke trenger å bety at det ikke går bra :Heartpink

Jeg er 4+3. De første symptomene et par dager før positiv test var ømme pupper, og stikking i mage/underliv.

Puppene er fortsatt ømme, men jeg har ikke hatt så mye stikking de siste dagene. De siste to dagene har småkvalmen meldt sin ankomst. Foreløpig ønsker jeg den velkommen, som et tydelig tegn på at jeg er gravid, men mulig jeg endrer mening dersom kvalmen eskalerer :D

4+4
Mine symptomer nå:
- Er aldri trøtt når jeg våkner, våkner lett, men kan bli veeeeldig trøtt midt på dagen
- Det er tungt å puste, nesten hele tiden
- Kjenner ikke sulten komme før jeg er totalt utsultet. Så mannen må minne meg på å spise :eek:

4+4
Mine symptomer nå:
- Er aldri trøtt når jeg våkner, våkner lett, men kan bli veeeeldig trøtt midt på dagen
- Det er tungt å puste, nesten hele tiden
- Kjenner ikke sulten komme før jeg er totalt utsultet. Så mannen må minne meg på å spise :eek:

Samme her det med å våkne lett. Jeg har plutselig blitt et A mennesket som våkner lys våken om morgenen før alarmen ringer. Veldig rart, håper det holder seg sånn etter fødselen også hehe:p:D

Back
Topp