Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja de er ømme stort sett hele tiden, men varierer kanskje litt iløpet av dagen.. Kan skrive under på oppblåst ja, merker jeg må være veldig påpasselig på hva jeg spiser, jeg tåler ikke så godt brød/bakevarer (lyse brød og søt bakst hovedsakelig), og det har blitt verre nå etter jeg ble gravid.. Spiste ikke brød i går, men spiste 3 små kanelboller (de du får kjøpt i butikken i rød pose, kanelgiflar eller noe sånt), og jeg var helt ødelagt i magen i går, ble SÅ oppblåst og uvel, så ut som jeg var 4-5 mnd på vei ja Og var det noen som sa trøtt? De to siste dagene har jeg virkelig kjent hvordan energinivået har stupt, blir fort sliten og trøtt..Dere som har ømme pupper, er det hele tiden eller av og på?
Våknet med kjempe ømme pupper i dag, kjenner ikke noe nå. Men veldig oppblåst, ser ut som jeg er 5mnd på vei
Jeg får seriøst snart ikke på med buksene mine, så vondt å gå med blir så stressa av at symptomene varierer så, livredd for å teste å så få en negativ test..Ja de er ømme stort sett hele tiden, men varierer kanskje litt iløpet av dagen.. Kan skrive under på oppblåst ja, merker jeg må være veldig påpasselig på hva jeg spiser, jeg tåler ikke så godt brød/bakevarer (lyse brød og søt bakst hovedsakelig), og det har blitt verre nå etter jeg ble gravid.. Spiste ikke brød i går, men spiste 3 små kanelboller (de du får kjøpt i butikken i rød pose, kanelgiflar eller noe sånt), og jeg var helt ødelagt i magen i går, ble SÅ oppblåst og uvel, så ut som jeg var 4-5 mnd på vei ja Og var det noen som sa trøtt? De to siste dagene har jeg virkelig kjent hvordan energinivået har stupt, blir fort sliten og trøtt..
Sist jeg var gravid så gikk jeg til legen for å få bekreftet at jeg var gravid, husker ikke om det var blodprøve eller bare en urinprøve som ble testetNei, her går det flittig unna med alle joggebukser/kosebukser jeg har, ikke behagelig med stramme bukser Har ikke hatt noen voldsomme symptomer enda jeg heller, er jo veldig tidlig.. Så er litt vanskelig å forstå at man er gravid men positiv er vel positiv, får bare tro på det Kanskje jeg kan få bekreftet det med blodprøve hos legen til uken, skal uansett inn og ta blodprøver for noe annet
Ja, kjenner det hadde vært litt greit med bekreftelse på blodprøve egentlig, selv om det strengt tatt ikke er nødvendig da Har heldigvis en grei lege, så tror ikke det er noe problem om jeg ønsker detSist jeg var gravid så gikk jeg til legen for å få bekreftet at jeg var gravid, husker ikke om det var blodprøve eller bare en urinprøve som ble testet
Men skal man ikke ta blodprøve for å teste for hiv, hepatitt og sånn da? mener jeg ble testet for det når jeg var hos legen første gang. Hadde tenkt å spørre om de kunne teste om jeg hadde hatt vannkopper og om jeg har antistoffer mot toxoplasmose..Ja, kjenner det hadde vært litt greit med bekreftelse på blodprøve egentlig, selv om det strengt tatt ikke er nødvendig da Har heldigvis en grei lege, så tror ikke det er noe problem om jeg ønsker det
Jeg aner ikke, aldri vært gravid før Den timen jeg har var opprinnelig bestilt til et annet formål, så får bare se hva legen vil jeg skal ta av blodprøver ang. graviditetMen skal man ikke ta blodprøve for å teste for hiv, hepatitt og sånn da? mener jeg ble testet for det når jeg var hos legen første gang. Hadde tenkt å spørre om de kunne teste om jeg hadde hatt vannkopper og om jeg har antistoffer mot toxoplasmose..
Dere som har ømme pupper, er det hele tiden eller av og på?
Våknet med kjempe ømme pupper i dag, kjenner ikke noe nå. Men veldig oppblåst, ser ut som jeg er 5mnd på vei
Dette har jeg også kjent, sammen med noe slags "vokse-smerte" aktig.. Rare greierNytt symptom i dag(4+5): støl/kriblinger i lårene. Jeg har IKKE trent! Veldig merkelig.
Å herregud ja. Har du også kjøpt de derre gravidvitaminene eller? De er helt pyton og en vakker dag nå kommer de til å få meg til å spy...Flere som sliter med å ta vitaminer? blir så kvalm
Å herregud ja. Har du også kjøpt de derre gravidvitaminene eller? De er helt pyton og en vakker dag nå kommer de til å få meg til å spy...
Er uvel stort sett hver morgen. I dag er jeg ekstra uvel. Dattera ville ha kaviar og makrell i tomat i nistepakken sin og jeg bare ja, mm, de vil du ha vettu....
Jepp, I feel ya.Ja gravidvitaminer, 4 stooooore tabletter, æsj