Symptomer?

Her synes jeg at symptomene har kommet tidlig denne gangen! Kveldstrøtt, tisser oftere og murringer. Håper jeg slipper kvalmen som pleier å komme rundt uke 6! IKM i morgen ca.

3+3(13 dpo i dag). Symptomer:
Ekstremt sulten (10 dpo)
Lette «menskramper» + et lite «hold»/stramhet helt nederst i magen (merket det først 10 dpo)
Hovne og ømme pupper (fra 10 dpo)

tok første test 11 dpo, med positiv digital (1-2 uker) - var så lei av å få negative tester, så orket ikke teste tidligere denne måneden. Så var den positiv!

3+3(13 dpo i dag). Symptomer:
Ekstremt sulten (10 dpo)
Lette «menskramper» + et lite «hold»/stramhet helt nederst i magen (merket det først 10 dpo)
Hovne og ømme pupper (fra 10 dpo)

tok første test 11 dpo, med positiv digital (1-2 uker) - var så lei av å få negative tester, så orket ikke teste tidligere denne måneden. Så var den positiv!
Hvis du er 13 dpo er du vel 3+6? :D

nei, hadde eggløsning på dag 11 i syklusen (tok eggløsningstester). Og første dag av siste mens var 3.mai.
Hm, men dpo betyr dager etter ovulasjon. Og dag 14 regnes som 4+0 (da er embryoet 2 uker). Hvis du vet ovulasjon så taster du den inn i termi kalkulator - Tror du får et annet svar da :)

4+3 i dag og fremdeles nokså lite symptomer synes jeg selv. Er dog én ny ting jeg legger merke til: Tydeligere blodårer på puppene :happy119 Ellers er formen fin.

Hm, men dpo betyr dager etter ovulasjon. Og dag 14 regnes som 4+0 (da er embryoet 2 uker). Hvis du vet ovulasjon så taster du den inn i termi kalkulator - Tror du får et annet svar da :)

Ah, ja da blir det noe annet. Er 3+6 i dag da, 4 uker i morgen. Terminen forandret seg med to dager når jeg gjorde det sånn!

Ah, ja da blir det noe annet. Er 3+6 i dag da, 4 uker i morgen. Terminen forandret seg med to dager når jeg gjorde det sånn!
Vips så var du lengre på vei ;)

Guri malla, jeg er 4+0 i dag og kvalmen traff meg som et godstog i dag.. :woot: har vært trøtt og halvuggen denne uka, litt øm i brystene, men det som virkelig har stukket seg ut er kvalmen. :wtf:

Vi mistet i uke 9 forrige gang, og da hadde jeg knapt noen symptomer. Tar det som et positivt tegn denne gangen og krysser alt som krysses kan for at det sitter nå! :smiley-angelic001

Jeg la inn på ene at mest sannsynlig løsnet egget 16 mai, la inn den datoen, da tempen begynte å øke fra 17 mai. Og fikk brått 4 +1, men testen viste 1 - 2 i dag, og mener jeg er 14 dpo? :bored:
Blir ikke klok på det :laughing001

Mine symptomer:
6 dpo fikk intens stikking i magen nedenfor navlen, av og på hele dagen
Ganske synlige blodårer på puppene
Soppinfeksjon
Litt små kvalm
Trøtt
Oppblåst

Jeg la inn på ene at mest sannsynlig løsnet egget 16 mai, la inn den datoen, da tempen begynte å øke fra 17 mai. Og fikk brått 4 +1, men testen viste 1 - 2 i dag, og mener jeg er 14 dpo? :bored:
Blir ikke klok på det :laughing001

de testene kan ikke brukes til å finne ut akkurat hvor langt på vei du er. Dessuten skal man legge til 2 uker (siden den måler fosterets alder, ikke svangerskapet. Du er alltid to uker lengre enn fosteret). Så når det står 1-2 betyr det 3-4 og det er jo ikke feil.
Tror den slår over til 2-3 rundt 150 i hcg. Meeen, hvor mye hcg du har i urinen varierer alt etter hvor konsentrert urinen er (altså hva du har drukket og spist), når på døgnet og generelle variasjoner).

prøv igjen om noen dager så får du nok 2-3 snart. Når hcg er over 2000 ca (tror jeg) slår den over til 3+. Men den er altså ingen nøyaktig vitenskap akkurat og må tas med en klype salt:)

de testene kan ikke brukes til å finne ut akkurat hvor langt på vei du er. Dessuten skal man legge til 2 uker (siden den måler fosterets alder, ikke svangerskapet. Du er alltid to uker lengre enn fosteret). Så når det står 1-2 betyr det 3-4 og det er jo ikke feil.
Tror den slår over til 2-3 rundt 150 i hcg. Meeen, hvor mye hcg du har i urinen varierer alt etter hvor konsentrert urinen er (altså hva du har drukket og spist), når på døgnet og generelle variasjoner).

prøv igjen om noen dager så får du nok 2-3 snart. Når hcg er over 2000 ca (tror jeg) slår den over til 3+. Men den er altså ingen nøyaktig vitenskap akkurat og må tas med en klype salt:)
Takk tok testen i natt og urina var ikke konsentrert som den pleier

Vet, den tar vel ca utgangspunkt i når unnfangelsen finner sted, om jeg husker riktig fra hva jeg har lest :laughing001

Symptomer før positiv test:
Mensmurringer, hodepine, en slags boble i bryste, og litt grinete:confused3

Symptomer nå:
Hodepine
Stikkinger i livmor og litt på sidene
Kvalme som kommer å går, uten noe mønster på hva som utløser det)
Konstant «bakrus»:confused2

kjenner ingenting i brystene...
Som regel får jeg ømme bryster rett etter eggløsning, men denne gangen har jeg ikke kjent noen ting.o_O

Mine syntomer 4+3 er strekning i livmoren av og til og brekninger når jeg pusser tenner. Litt fastere bryst kanskje.

Symptomer 5+0:

- Halsbrann
- Større, ømme pupper
- Litt stikk i livmorsområdet innimellom
- Uren hud
- Sterkere luktesans

Jeg er 4+4 idag , og kjenner jeg er veldig trøtt og må tisse hele tiden. I tillegg er jeg litt treg i magen, som helt sikkert har med mindre kaffedrikking og gjøre. Jeg har vært veldig irritabel helt siden EL, og synes plutselig Villa brusen som mannen drikker hele tiden lukter helt grusomt. :wtf::wtf::p

4+3 i dag. Symptomer nå er
Fyldigere bryst,
endret/forsterket smakssans (sjokolade smaker altfor søtt!, krydder er sterkere),
lette kramper/stikkinger nederst i magen,
må tisse oftere.

4+3
Får litt ligamentsmerter innimellom, hodepine, ømme brystknopper og kjenner litt på kvalmen et par ganger om dagen :p

Back
Topp