Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvis du er 13 dpo er du vel 3+6?3+3(13 dpo i dag). Symptomer:
Ekstremt sulten (10 dpo)
Lette «menskramper» + et lite «hold»/stramhet helt nederst i magen (merket det først 10 dpo)
Hovne og ømme pupper (fra 10 dpo)
tok første test 11 dpo, med positiv digital (1-2 uker) - var så lei av å få negative tester, så orket ikke teste tidligere denne måneden. Så var den positiv!
Hvis du er 13 dpo er du vel 3+6?
Hm, men dpo betyr dager etter ovulasjon. Og dag 14 regnes som 4+0 (da er embryoet 2 uker). Hvis du vet ovulasjon så taster du den inn i termi kalkulator - Tror du får et annet svar danei, hadde eggløsning på dag 11 i syklusen (tok eggløsningstester). Og første dag av siste mens var 3.mai.
Hm, men dpo betyr dager etter ovulasjon. Og dag 14 regnes som 4+0 (da er embryoet 2 uker). Hvis du vet ovulasjon så taster du den inn i termi kalkulator - Tror du får et annet svar da
Vips så var du lengre på veiAh, ja da blir det noe annet. Er 3+6 i dag da, 4 uker i morgen. Terminen forandret seg med to dager når jeg gjorde det sånn!
Jeg la inn på ene at mest sannsynlig løsnet egget 16 mai, la inn den datoen, da tempen begynte å øke fra 17 mai. Og fikk brått 4 +1, men testen viste 1 - 2 i dag, og mener jeg er 14 dpo?Hm, men dpo betyr dager etter ovulasjon. Og dag 14 regnes som 4+0 (da er embryoet 2 uker). Hvis du vet ovulasjon så taster du den inn i termi kalkulator - Tror du får et annet svar da
Jeg la inn på ene at mest sannsynlig løsnet egget 16 mai, la inn den datoen, da tempen begynte å øke fra 17 mai. Og fikk brått 4 +1, men testen viste 1 - 2 i dag, og mener jeg er 14 dpo?
Blir ikke klok på det
Takk tok testen i natt og urina var ikke konsentrert som den pleierde testene kan ikke brukes til å finne ut akkurat hvor langt på vei du er. Dessuten skal man legge til 2 uker (siden den måler fosterets alder, ikke svangerskapet. Du er alltid to uker lengre enn fosteret). Så når det står 1-2 betyr det 3-4 og det er jo ikke feil.
Tror den slår over til 2-3 rundt 150 i hcg. Meeen, hvor mye hcg du har i urinen varierer alt etter hvor konsentrert urinen er (altså hva du har drukket og spist), når på døgnet og generelle variasjoner).
prøv igjen om noen dager så får du nok 2-3 snart. Når hcg er over 2000 ca (tror jeg) slår den over til 3+. Men den er altså ingen nøyaktig vitenskap akkurat og må tas med en klype salt