Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Har fått no utslett/«byller» på låra/rumpa som klør no hinsides! Kan se ut som stikk av nå slagNoen som vet hva det kan være? Kan det være i forbindelse med graviditeten? Eller har jeg rett og slett blitt bitt av noe?
Selvfølgelig er det oppå strekkmerkene fra forrige svangerskap, så klør jo ekstra mye![]()
Hvor langt har du kommet?Kvalm tidlig på morgenen og sent på kvelden. Ellers har jeg det ganske ok - bare veldig sliten og vondt i hodet![]()
Hvor langt på vei?Det er helt forferdelig.Blir kvalm av folk som lukter på bussen, andres ånde og til og med min egen smak i munnen.
![]()
Nå er jeg 6 + 3.Skrev vel det der tidligere i uka en gang.Hvor langt på vei?
Kvalme/brekninger (klarer ikke være på kjøkkenet når det lages mat) , metallsmak i munnen, begynner å få litt ømme pupper.

hva gjør dere andre mot kvalmen??Prøver å sove gjennom det værste, grønne druer lindrer litt for meg, og sånn juice+vann med kullsyre (sur smak). Også prøver jeg å unngå kjøkkenet når det lages mat eller ryddes der (ære være for samboeren min).5+6 : så et bittelite pulserende hjerte på UL. 6+0: kvalmen kom som kastet over meghva gjør dere andre mot kvalmen??