Symptomer

Ikke kvalm, småuggen innimellom.
Ikke ømme bryst. (Kan det være fordi jeg ammer mini som blir 2 år på mai enda?)
Drømmer ekstremt mye.
Hard mage, oppblåst.
Kort lunte/hormonell
Føler meg jo ikke gravid, så googlet meg frem til svangerskap utenfor livmoren i går. Men håper det bare er fordi jeg er redd for at det skal være noe galt.
Bare syns det er rart at jeg ikke er skikkelig kvalm, eller har antydning til ømme bryst engang. Er jo 5.gang jeg er gravid (mistet en). Og er alltid kvalm og har ømme bryst

Ikke kvalm, småuggen innimellom.
Ikke ømme bryst. (Kan det være fordi jeg ammer mini som blir 2 år på mai enda?)
Drømmer ekstremt mye.
Hard mage, oppblåst.
Kort lunte/hormonell
Føler meg jo ikke gravid, så googlet meg frem til svangerskap utenfor livmoren i går. Men håper det bare er fordi jeg er redd for at det skal være noe galt.
Bare syns det er rart at jeg ikke er skikkelig kvalm, eller har antydning til ømme bryst engang. Er jo 5.gang jeg er gravid (mistet en). Og er alltid kvalm og har ømme bryst

Når skal du til legen da? Det kan jo variere fra svangerskap til svangerskap, og ammingen kan jo såklart påvirke det at du ikke får så ømme bryst. Men om det bekymrer deg så skader det jo ikke å dra til lege? Bedre å sjekke opp hvis du er bekymret. :) <3

Hvorfor er det slik at noen spyr og spyr og spyr, mens andre bare brekker seg? Har vondt i både mage og rygg pga at jeg får "anfall" av brekninger, kan vare alt fra 2-3 brekninger til 40-50 brekninger på rappen... Men ikke svarte om det kommer noe.

Haha! Jeg har begynt å få helt sinnsyke våte drømmer, og når jeg våkner er jeg sprengkåt :hilarious::hilarious::hilarious:
Samboeren er fornøyd i det minste! Haha

Når skal du til legen da? Det kan jo variere fra svangerskap til svangerskap, og ammingen kan jo såklart påvirke det at du ikke får så ømme bryst. Men om det bekymrer deg så skader det jo ikke å dra til lege? Bedre å sjekke opp hvis du er bekymret. :) <3
Har time 26.mars. Så er 10 dager igjen enda. Kunne egentlig fått time allerede på torsdag neste uke, men det var ganske tidlig på dag, og hadde blitt mellom 2 nattevakter. Så det hadde ikke vært noe særlig.
Og om det nå skulle være slik at det er på feil plass så er det jo mellom uke 6 og 8 at man får vondt da. Så innen legetimen så vet jeg det jo uansett. Og om det ikke er vondt til da, så er det jo ikke på feil plass i det minste.

Noen som er veldig varme?? Her føles det ut som om eg er i varmare strøk...

Har time 26.mars. Så er 10 dager igjen enda. Kunne egentlig fått time allerede på torsdag neste uke, men det var ganske tidlig på dag, og hadde blitt mellom 2 nattevakter. Så det hadde ikke vært noe særlig.
Og om det nå skulle være slik at det er på feil plass så er det jo mellom uke 6 og 8 at man får vondt da. Så innen legetimen så vet jeg det jo uansett. Og om det ikke er vondt til da, så er det jo ikke på feil plass i det minste.

Skjønner det. Får håpe at alt er som det skal da! <3 det er jo mest trolig det.

Samme her, hvor varm/kald jeg er følger kvalmen veldig... Er jeg skikkelig kvalm så fryser jeg også skikkelig!
Det har jeg faktisk ikke tenkt over. Men tror det er slik her også. Rare kropper!
Samme her, varmen står på fult nå :p
Får skikkelig skjelvinger, nesten så jeg tror jeg har feber og da tar kvalmen tak også. Har ullundertøy til en hver tid.

Jeg er skikkelig tør i munnen og føler at jeg har en flis i halsen :confused:

Ekstremt rolig på symptomfronten her!

Oppblåst og litt ømme pupper på kvelden.
Tisser litt oftere enn normalt, men ikke mye.
Litt trøttere en normalt.
Håper jeg slipper kvalmen som i forrige svangerskap! :)

Hadde jeg ikke visst at jeg var gravid er det ikke sikkert jeg hadde tenkt over det ass :)

6+1: kvalme som kommer og går i voldsomme bølger. OPPBLÅST! Er begynt å bli tett i nesen (var det hele forrige svangerskap også), av og til metallsmak i munnen, og har hatt mye murringer de siste dagene.

Hadde det ikke vært for kvalmen hadde jeg ønsket alle de andre tingene velkommen, men feks metallsmak en gjør ikke akkurat kvalmen noe bedre...

Tørst tørst tørst tørst!
Og jeg som aldri har vært så glad i vann drikker plutselig flere liter om dageno_O men når jeg drikker for mye, ja da blir jeg «uggen» i hele kroppen!

Se flere skriver om metallsmak i munnen, jeg har metalllukt i nesa:hungover:

Og føttene mine koker, spesielt om kvelden:eek: men da er jeg gjerne fryktelig oppblåst og kvalm også, så soving er ikke så lett:banghead:

Tenk at noe som enda er SÅ lite kan rocke opp hele kroppen på den måten..

Tørst tørst tørst tørst!
Og jeg som aldri har vært så glad i vann drikker plutselig flere liter om dageno_O men når jeg drikker for mye, ja da blir jeg «uggen» i hele kroppen!

Se flere skriver om metallsmak i munnen, jeg har metalllukt i nesa:hungover:

Og føttene mine koker, spesielt om kvelden:eek: men da er jeg gjerne fryktelig oppblåst og kvalm også, så soving er ikke så lett:banghead:

Tenk at noe som enda er SÅ lite kan rocke opp hele kroppen på den måten..
Haha, ja tenk at noe så lite får meg innlagt på gyn for at den skal være vanskelig med meg :hilarious: dritkjedelig på sykehus, og noen løsning på smertene og blødningene har de ikke, der må JEG finne løsningen

5+2 og har allerede vært kvalm i to uker.. Kaster ikke opp enda men det er like før :wideyed: Våken tidlig på morgenen, trøtt hele dagen og oppblåst i tillegg

Haha, ja tenk at noe så lite får meg innlagt på gyn for at den skal være vanskelig med meg :hilarious: dritkjedelig på sykehus, og noen løsning på smertene og blødningene har de ikke, der må JEG finne løsningen
Jøssenavn! Ja det er virkelig å rocke med hele kroppen også det:bag:
Håper det går bra med både deg og spiren og at det til slutt kommer en lege med løsninger og svar til deg:love2

Back
Topp