Symptomer

Dere som tar Postafen, når på dagen tar dere? Ønsker ikke å bli sånn kjempetrøtt hele dagen, må liksom få ting gjort.
 
Dere som tar Postafen, når på dagen tar dere? Ønsker ikke å bli sånn kjempetrøtt hele dagen, må liksom få ting gjort.
Jeg tar en halv tablett hver kveld. Tar jeg på dagtid eller større dose er jeg bare ubrukelig ila dagen.
 
Dere som tar Postafen, når på dagen tar dere? Ønsker ikke å bli sånn kjempetrøtt hele dagen, må liksom få ting gjort.

En på morningen for å i det hele tatt komme meg ut av sengen... Å en senere på dagen/mot kvelden når virkningen begynner å gå ut. Men når jeg tar tablett nr to så trenger jeg ofte å sove en times tid:happy:
 
Men virker tabletten helt til neste morgen da eller?
På meg gjør den det. Tar jeg en hel sover jeg rundt. Så sikkert forskjellig fra kropp til kropp hvordan man reagerer. Det er vel derfor man også bør være forsiktig med de om man skal kjøre bil :)
 
Drakk en kaffe mocca(enkel) og spiste en muffin, jeg sitter og brekker meg nå :depressed: æsj!
 
Kvalmen og brekningene gikk nettopp over til å bli plutselig oppkast. I forrige svangerskap kasta jeg ikke opp en eneste gang, var kun brekninger og kvalme... Føler meg litt bedre etter at det kom noe opp da, men er jo absolutt ingen mat som frister...
 
Har noen av dere også stikking i livmorhalsen?
 
Sist var jeg kvalm før jeg visste at jeg var gravid. Tok test da jeg var ca 4uker. Da hadde jeg kasta opp hver dag i ei uke. Nå er jeg veldig trøtt og har gått opp en str i bh. Det murrer også litt nederst i magen. Er ca 5 uker nå.
 
4+4. Så hinsides trøtt. Ligger i senga/sofa heele dagen. Når jeg er på jobb kommer jeg for seint, og så blir jeg såå sliten, går rett hjem og legger meg igjen.. Misunner de som ikke jobber

Klarte ikke gå fra stua til soverommet i går kveld så i dag har jeg sovet i stua :wideyed::p
 
4+4. Så hinsides trøtt. Ligger i senga/sofa heele dagen. Når jeg er på jobb kommer jeg for seint, og så blir jeg såå sliten, går rett hjem og legger meg igjen.. Misunner de som ikke jobber

Klarte ikke gå fra stua til soverommet i går kveld så i dag har jeg sovet i stua :wideyed::p
Ingenting å misunne gitt, jeg holder på å bli gal av å ikke få lov til p jobbe nå, jeg er rastløs, og får ikke lov til noe som helst omtrent
 
Syntes symptomene kommer og går. I dag har jeg ikke snev av kvalme og mindre ømme pupper. Da kommer selvfølgelig bekymringene. Spottet litt NP og da har jeg også, men så jo et bankende hjerte når jeg var 5+6. Er 7+2 i dag.
 
Last edited:
Blir bekymra når jeg har for mye symptomer, men like bekymra når jeg ikke har dem :facepalm:
Skal til legen i morgen, håper jeg blir litt beroliga. I tillegg har jeg to helger på rad overvurdert eget energinivå og gjort for mye.... Skal bestille UL og er utålmodig, men prøver å vente noen uker til, er rundt 5+5 nå.
 
Blir kvalm av alt søtt, bortsett fra lakrisdrops. Hadde bakt en helt amazing ostekake med blåbær, sitron og bringebær. Spiste et stykke og det var ikke snakk om :pukeså da satt mannen der å trykte i seg tre svære stykker mens jeg spiste en neve potetgull :hilarious:
 
Gått fra NULL matlyst til å få lyst på absolutt alt jeg ser av matbilder på Facebook :hilarious: Igrunn ganske deilig, men er jo såå sulten hele tiden.. Ingenting metter ordentlig, og tør ikke spise så alt for mye pga kvalmen heller. Men men, har det mye bedre enn for et par dager siden!! Hurra for postafen :D:D
 
Back
Topp