Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tar en halv tablett hver kveld. Tar jeg på dagtid eller større dose er jeg bare ubrukelig ila dagen.Dere som tar Postafen, når på dagen tar dere? Ønsker ikke å bli sånn kjempetrøtt hele dagen, må liksom få ting gjort.
Men virker tabletten helt til neste morgen da eller?Jeg tar en halv tablett hver kveld. Tar jeg på dagtid eller større dose er jeg bare ubrukelig ila dagen.
Men virker tabletten helt til neste morgen da eller?
Dere som tar Postafen, når på dagen tar dere? Ønsker ikke å bli sånn kjempetrøtt hele dagen, må liksom få ting gjort.
På meg gjør den det. Tar jeg en hel sover jeg rundt. Så sikkert forskjellig fra kropp til kropp hvordan man reagerer. Det er vel derfor man også bør være forsiktig med de om man skal kjøre bilMen virker tabletten helt til neste morgen da eller?
Helt nøyaktig det samme her! Minus kvalme bareMye luft og luftsmerter, ømme bryster, svake mensmurringer, ekstremt trøtt, og litt sånn halvkvalm av og til, blir lett rørt og tar til tårer, og mye sliten, og vondt i korsryggen som går av og på
Kan ikke si at jeg har detHar noen av dere også stikking i livmorhalsen?
Ingenting å misunne gitt, jeg holder på å bli gal av å ikke få lov til p jobbe nå, jeg er rastløs, og får ikke lov til noe som helst omtrent4+4. Så hinsides trøtt. Ligger i senga/sofa heele dagen. Når jeg er på jobb kommer jeg for seint, og så blir jeg såå sliten, går rett hjem og legger meg igjen.. Misunner de som ikke jobber
Klarte ikke gå fra stua til soverommet i går kveld så i dag har jeg sovet i stua
Har noen av dere også stikking i livmorhalsen?