Symptomer

En tråd i 'November 2019' startet av Kaffebønna, 23 Feb 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Nordt Glad i forumet Novemberbarna 19 Novemberskattene 2014 <3

Dette med tykket når du sitter fremmoverlent har jeg også. Det kan være vondt enkelte ganger. :grumpy:

• Enig Enig x 2
  2. Snurkus Glad i forumet Junibarna 2015 Novemberbarna 19

Jeg kjenner på bekkenløsning nå i uke 9.. Hadde det sist svangerskap også, men ikke så tidlig. Ellers har jeg ikke noe særlig til symptomer

3. Knøttet2017 Glad i forumet Novemberbarna 19 Oktoberlykke 2019 Februarhjertene2017

Merker at isjiasnerven begynner å komme litt i klem :confused:

4. Mica Glad i forumet Novemberbarna 19 Septemberlykke 2021

Jeg er veldig trett og har super ømme bryster. Kvalmen kommer i bølger gjennom hele dagen. Ikke kasta opp enda, men det føles som det er like før :meh:

5. Tigerbaby Forumet er livet Tilgangsansvarlig Novemberbarna 19 Himmelbarn Oktoberlykke 2019 Assistert-jentene

Må sitte på do lenge etter jeg er ferdig fordi livmora trykker såpas på blæra at det tar litt tid, så kommer det mer etter en stund.

6. Sushi Forelsket i forumet Novemberbarna 19

Kjenner til det problemet:wacky:

7. Lykketrollet123 Flørter med forumet Maiblomstene 2020 Himmelbarn

Samme her, tar mye lengre tid enn ellers!

8. Cgn Forelsket i forumet Novemberbarna 19

Såååå sulten, h-e-l-e tiden. Herregud altså!

I tillegg har bekkenet begynt å tøve litt :shifty:

9. Snykvit Elsker forumet

Jeg er også veldig sulten. Og oppblåst. Jeg promper konstant. Føles som jeg har en kjempestor ballong inni magen med promp som kommer ut hele tia. Jeg kan ikke stoppe det! :dead::depressed::yuck::oops: Så flaut....

10. Ceres_ Glad i forumet Novemberbarna 19 Himmelbarn

Jeg blir mett av miniporsjoner, men kanskje ikke så rart når maten bruker ett år gjennom systemet :p

• Morsom Morsom x 2
  11. Abgunder Betatt av forumet Novemberbarna 19

Er mye kvalm, men er sykemeldt for en puls som liker seg rundt 120-160 så det er ganske så tungt håper virkelig det gir seg fort☺

12. Katz1 Elsker forumet Novemberbarna 19 Septemberlykke 2016 Julibarna2014

Bekymret for symptomer som forsvinner. Skal være 6+6 i dag. Har vært mye kvalm denne uken og hatt både oppkast og brekninger. Veldig trøtt og sliten. Dette forsvant i går. Hadde mye murringer om onsdagskvelden, ikke merket noe særlig etter det. Har ikke hyppig vannlating og ingen ligamentsmerter. Mener å huske det var sånn jeg opplevde det sist jeg hadde ma. Der er altså så fælt å gå sånn i uvisse:(

• Hjertelig Hjertelig x 2
  13. Cgn Forelsket i forumet Novemberbarna 19

Ta kontakt med lege? Få målt HCG, eller kanskje du er så heldig å får deg en tidlig ultralyd? :shy:

14. Katz1 Elsker forumet Novemberbarna 19 Septemberlykke 2016 Julibarna2014

Var på ultralyd og så hjerteaktivitet på mandag og skal tilbake neste uke. Men jeg har dårlig erfaring med symptomer som forsvinner. Jeg føler meg ikke gravid lengre.

15. Cgn Forelsket i forumet Novemberbarna 19

Krysser fingrene for at alt er som det skal :oops:

• Hjertelig Hjertelig x 1
  16. smørblomst85 Flørter med forumet

Så kvalm i kveld at jeg er helt på griningen. Skulle egentlig vært på nattevakt, men ringte og sa at jeg ikke kom.
    Første gang jeg er borte fra jobb dette svangerskapet.

17. Malli93 Forelsket i forumet Novemberbarna 19

Jeg er 8+5 når, og sliter veldig med trøtthet:( Er ikke kvalm, men veldig oppblåst, superømme pupper, svulten hele tiden og ellers veldig sliten i kroppen og litt uvel, uten at det er kvalme:confused:

18. Cgn Forelsket i forumet Novemberbarna 19

Litt misunnelig jeg.. :rolleyes:

19. Malli93 Forelsket i forumet Novemberbarna 19

Misunnelig?:woot:

20. Cgn Forelsket i forumet Novemberbarna 19

Hahah ja :shy: Heller alt det der enn den her kvalmen :depressed::hilarious:

Del denne siden