Symptomer

Glemte vist å banke i bordet.... :dead: ble akutt dårlig igjen, fikk ikke i meg en halv porsjon med middag engang, og nå kom alt (+ litt til) opp igjen :help Første delen i vasken på badet, fordi jeg ikke rakk frem til doen.

Og jeg som trodde jeg var på bedringens vei :crybaby2Er så leiiii
 
er bare 4+4 men har en stund vært ekstremt trøtt! har også vage murringer av og til :) herregud så seint tiden går, har visst om graviditeten siden den 15.03, føles som en evighet.....
 
Er fortsatt skikkelig kvalm, kasta opp i dusjen pga lukta fra såpa...
Har også en trykk følelse i livmoren i dag, nesten sånn at det blir vondt hvis jeg lener meg fremover når jeg sitter.
Kjennes ut som jeg må på do HELE tiden for å tisse, men må jo ikke egentlig det...
 
Fikk en klementin igår...elsker klementiner! Den smakte råtten:( Samboer spiste resten av den og sa den smakte veldig bra..dårlig gjort:meh:
Ellers så spiser jeg mange epler:joyful:
Edit: Er 7+2
 
Ekstremt kvalm noen morgener, men forsvinner fort igjen.

Kaffe smaker og lukter helt jævlig!
 
Er 6+2 .. og ble nesten over natta uggen nesten konstant. Hele tiden trøtt, og små uggen/kvalm hele tiden.. Fryktelig slitsomt..
Jeg er lei allerede.. :p Jeg er ikke flink å være gravid..
 
Har dere brun utflod?
Jeg har det hver eneste dag altså :confused:
 
Gått fra NULL matlyst til å få lyst på absolutt alt jeg ser av matbilder på Facebook :hilarious: Igrunn ganske deilig, men er jo såå sulten hele tiden.. Ingenting metter ordentlig, og tør ikke spise så alt for mye pga kvalmen heller. Men men, har det mye bedre enn for et par dager siden!! Hurra for postafen :D:D

Åja! Akkurat sånn har jeg det også! Sulten HELE tide og blir liksom ikke mett. Redd for at jeg kommer til å se mer tjukk en gravid ut etterhvert :hilarious:
 
Gått fra NULL matlyst til å få lyst på absolutt alt jeg ser av matbilder på Facebook :hilarious: Igrunn ganske deilig, men er jo såå sulten hele tiden.. Ingenting metter ordentlig, og tør ikke spise så alt for mye pga kvalmen heller. Men men, har det mye bedre enn for et par dager siden!! Hurra for postafen :D:D

Jøss så rart! Fikk opp denne her som siste og så ikke at noen hadde skrevet senere :hilarious:

Kanskje det hjelper å ta en halv på morgenen og en halv på kvelden? :D
 
Er så sjukt i tåka. Skikkelig fjern

Glemmer ting jeg aldri har glemt før, sier mye rart for jeg ikke henger med overhodet.
Igår var jeg overbevist om at klokka skulle stilles tilbake, fordi vi skulle stille den mot sommeren

Føler jeg har fått hukommelsestap

Wtf
 
Er så sjukt i tåka. Skikkelig fjern

Glemmer ting jeg aldri har glemt før, sier mye rart for jeg ikke henger med overhodet.
Igår var jeg overbevist om at klokka skulle stilles tilbake, fordi vi skulle stille den mot sommeren

Føler jeg har fått hukommelsestap

Wtf
Du har fått gravid-hjerne! Åhh, det kan bli noen veldig morsomme historier :hilarious:
 
Sniker fra desember forum, det skjer ikke så mye der ennå. Men jeg har begynt å føle meg litt sånn diffust uggen. Jeg har en sønn fra før, var aldri kvalm overhode med han, første gangen jeg kastet opp var under fødsel liksom:p. Og jeg har en missed abortion som ble oppdaget i uke 12,ei heller da var jeg uggen.
Nå er jeg 4+4 uker altså veldig kort på vei. Men jeg føler meg sånn småuggen som kommer i bølger. Typ sånn følelse av å være så sulten at man er kvalm om dere skjønner? Vært fin i hele dag, men så begynte det ved 16 tiden ca. Åssen føles liksom svangerskap kvalme ut? Jeg har liksom ikke hatt det før... Så jeg vet liksom ikke om det er dette det er:wtf:.
 
Sniker fra desember forum, det skjer ikke så mye der ennå. Men jeg har begynt å føle meg litt sånn diffust uggen. Jeg har en sønn fra før, var aldri kvalm overhode med han, første gangen jeg kastet opp var under fødsel liksom:p. Og jeg har en missed abortion som ble oppdaget i uke 12,ei heller da var jeg uggen.
Nå er jeg 4+4 uker altså veldig kort på vei. Men jeg føler meg sånn småuggen som kommer i bølger. Typ sånn følelse av å være så sulten at man er kvalm om dere skjønner? Vært fin i hele dag, men så begynte det ved 16 tiden ca. Åssen føles liksom svangerskap kvalme ut? Jeg har liksom ikke hatt det før... Så jeg vet liksom ikke om det er dette det er:wtf:.


Jeg var også uggen slik som du beskriver. Har roet seg nå (5+1), men regner med det kommer tilbake med renter om en uke eller så..

Svangerskapskvalme kan komme når som helst på dagen, ikke bare om morgenen. Det kan hjelpe å spise noe. Fiber og frukt funker bra for min del. Salte ting også. Hvis du kaster opp bør du velge noe mykt å spise eller tygge veldig godt.
 
Du har fått gravid-hjerne! Åhh, det kan bli noen veldig morsomme historier :hilarious:

Haha! Så arti! Jeg begynner også,å bli skikkelig tåkete, blander dager, møter og tider, setter iskrem i kjøleskapet og surrer bare hele tiden :hilarious:
 
TRØTT! Er i uke 6 nå og fysøren så oppblåst jeg er. Ser ut som jeg er gravid i 8 mnd
 
Back
Topp