Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oppblåst?
"Fra en skala fra 1 til 10, hvor elefant er du?"
Jeg ser halvveis ut, takk som spør
Føler jeg er nærmere 10 fra lunsj og resten av dagen HVER dag. Litt samm kvapsete hvalross.Oppblåst?
"Fra en skala fra 1 til 10, hvor elefant er du?"
Jeg ser halvveis ut, takk som spør
Hei, Dere som kaster opp og er kvalme har dere også smerter?
Jeg har vært en en del kvalm om kvelden, men enn så lenge så stoppet det der.. men i natt ble det bare værre, og jeg fikk også fryktelig vondt i magen.. opp kom det, og etter typ 5 min forsvant smertene også! Smertene satt høyt i magen, typ fra navlen og opp til ribbbeina, men var såpass kraftige at jeg nesten gråt..
Er det innafor med de smertene?
Takk for svar! Jeg har ikke noe tegn til halsbrann...Kan det være refluks smerter?
Jeg har refluks og opplever ofte smerter fra magesekk, spiserør og halsen hvis jeg ikke er flink til å ta medisiner.
Vet at disse musklene kan bli slappe under svangerskap og at man da opplever halsbrann.
Snakk med legen din om dette, h*n har nok et svar til deg
Hei, Dere som kaster opp og er kvalme har dere også smerter?
Jeg har vært en en del kvalm om kvelden, men enn så lenge så stoppet det der.. men i natt ble det bare værre, og jeg fikk også fryktelig vondt i magen.. opp kom det, og etter typ 5 min forsvant smertene også! Smertene satt høyt i magen, typ fra navlen og opp til ribbbeina, men var såpass kraftige at jeg nesten gråt..
Er det innafor med de smertene?
Jeg hadde det samme som deg for en uke siden. Det var så ekstremt vondt g var kjempekvalm. Smerter i midten av magen rett under ribbeina. I tillegg hadde jeg voksesmerter i livmoren og da mest på den ene siden. Jeg ble kjemperedd for at det var ektopisk graviditet, men etter et par dager gikk det over og hadde din HCG stigning. Det var nok bare veldig dårlig kombinasjon av hard ogopplåst mage, treg fordøyelse og intense voksesmerter..
Håpe det går bedre med deg snart!