Symptomer

Noen andre som har blitt blodsprengte i huden på puppene?
Mistenker at det er fordi de vokser så fort nå
 
Bekymret for symptomer som forsvinner. Skal være 6+6 i dag. Har vært mye kvalm denne uken og hatt både oppkast og brekninger. Veldig trøtt og sliten. Dette forsvant i går. Hadde mye murringer om onsdagskvelden, ikke merket noe særlig etter det. Har ikke hyppig vannlating og ingen ligamentsmerter. Mener å huske det var sånn jeg opplevde det sist jeg hadde ma. Der er altså så fælt å gå sånn i uvisse:(

Hvordan gikk det med deg? :)
 
Har egentlig lite symptomer om dagen. Utenom trøtthet. Var mye dårlig forrige svangerskap så blir nesten litt bekymret om at det har gått galt..er 10+2 i dag
 
Jeg er helt fasinert av puppene mine om dagen, de ser forskjellige ut hver gang jeg ser dem. Spesielt brystvortene og området rundt. Heldigvis er de ikke like ømme som de var i starten, da var det døden å ta på eller av en bh :arghh:
 
Har noen av dere begynt å få den stripen på magen? Min har kommet den siste uken og begynt å bli mørk
 
Sliten og ømme pupper, absolutt overkommelig;)
 
Lite symptomer for tida!
Kvalme og ømme pupper forsvant for et par uker siden.

Nå er det litt mer korsrygg og bittelitt bekken jeg kjenner det i - og så magen som stikker langt ut da :)

Skal nyte tida fram mot høsten, hvor det sikkert blir vann i kroppen og svangerskapsforgiftning som sist :(
 
Jeg har hatt helt fantastisk fordøyelse disse 3 første preggy mnd, men nå er det stein hardt:wtf: Kjenner godt at det går treeeegt i magen og må nok begynne å hive innpå med magnesium.. Auchie
 
Kvalmen har gitt seg!! (Litt redd for å si det) 12+5 i dag.
 
Tror jeg har hatt det meste :p Det begynte med ligamentsmerter i uke 4, fortsatte med kvalme i uke 5, og svimmelhet. Og selvsagt trøtthet/fatiuge. Hormonene går berserk, så jeg tar mye lettere til tårene.

Er fortsatt kvalm (uke 11+1), og svimmel. Heldigvis ingen blødninger eller noe smerter etter uke 5 :)
 
Back
Topp