Symptomer

Er fortsatt skikkelig kvalm, kasta opp i dusjen pga lukta fra såpa...
Har også en trykk følelse i livmoren i dag, nesten sånn at det blir vondt hvis jeg lener meg fremover når jeg sitter.
Kjennes ut som jeg må på do HELE tiden for å tisse, men må jo ikke egentlig det...
Dette med tykket når du sitter fremmoverlent har jeg også. Det kan være vondt enkelte ganger. :grumpy:
 
Jeg kjenner på bekkenløsning nå i uke 9.. Hadde det sist svangerskap også, men ikke så tidlig. Ellers har jeg ikke noe særlig til symptomer
 
Merker at isjiasnerven begynner å komme litt i klem :confused:
 
Jeg er veldig trett og har super ømme bryster. Kvalmen kommer i bølger gjennom hele dagen. Ikke kasta opp enda, men det føles som det er like før :meh:
 
Må sitte på do lenge etter jeg er ferdig fordi livmora trykker såpas på blæra at det tar litt tid, så kommer det mer etter en stund.
 
Såååå sulten, h-e-l-e tiden. Herregud altså!

I tillegg har bekkenet begynt å tøve litt :shifty:
 
Jeg er også veldig sulten. Og oppblåst. Jeg promper konstant. Føles som jeg har en kjempestor ballong inni magen med promp som kommer ut hele tia. Jeg kan ikke stoppe det! :dead::depressed::yuck::oops: Så flaut....
 
Jeg blir mett av miniporsjoner, men kanskje ikke så rart når maten bruker ett år gjennom systemet :p
 
Er mye kvalm, men er sykemeldt for en puls som liker seg rundt 120-160 så det er ganske så tungt håper virkelig det gir seg fort☺
 
Bekymret for symptomer som forsvinner. Skal være 6+6 i dag. Har vært mye kvalm denne uken og hatt både oppkast og brekninger. Veldig trøtt og sliten. Dette forsvant i går. Hadde mye murringer om onsdagskvelden, ikke merket noe særlig etter det. Har ikke hyppig vannlating og ingen ligamentsmerter. Mener å huske det var sånn jeg opplevde det sist jeg hadde ma. Der er altså så fælt å gå sånn i uvisse:(
 
Bekymret for symptomer som forsvinner. Skal være 6+6 i dag. Har vært mye kvalm denne uken og hatt både oppkast og brekninger. Veldig trøtt og sliten. Dette forsvant i går. Hadde mye murringer om onsdagskvelden, ikke merket noe særlig etter det. Har ikke hyppig vannlating og ingen ligamentsmerter. Mener å huske det var sånn jeg opplevde det sist jeg hadde ma. Der er altså så fælt å gå sånn i uvisse:(
Ta kontakt med lege? Få målt HCG, eller kanskje du er så heldig å får deg en tidlig ultralyd? :shy:
 
Ta kontakt med lege? Få målt HCG, eller kanskje du er så heldig å får deg en tidlig ultralyd? :shy:
Var på ultralyd og så hjerteaktivitet på mandag og skal tilbake neste uke. Men jeg har dårlig erfaring med symptomer som forsvinner. Jeg føler meg ikke gravid lengre.
 
Var på ultralyd og så hjerteaktivitet på mandag og skal tilbake neste uke. Men jeg har dårlig erfaring med symptomer som forsvinner. Jeg føler meg ikke gravid lengre.
Krysser fingrene for at alt er som det skal :oops:
 
Så kvalm i kveld at jeg er helt på griningen. Skulle egentlig vært på nattevakt, men ringte og sa at jeg ikke kom.
Første gang jeg er borte fra jobb dette svangerskapet.
 
Jeg er 8+5 når, og sliter veldig med trøtthet:( Er ikke kvalm, men veldig oppblåst, superømme pupper, svulten hele tiden og ellers veldig sliten i kroppen og litt uvel, uten at det er kvalme:confused:
 
Jeg er 8+5 når, og sliter veldig med trøtthet:( Er ikke kvalm, men veldig oppblåst, superømme pupper, svulten hele tiden og ellers veldig sliten i kroppen og litt uvel, uten at det er kvalme:confused:
Litt misunnelig jeg.. :rolleyes:
 
Back
Topp