Symptomer

Det er helt forferdelig. :hungover:Blir kvalm av folk som lukter på bussen, andres ånde og til og med min egen smak i munnen.:spitoutdummy:
Er konstant kvalm her :meh: Ingenting som hjelper...
Håper bare det ikke varer like lenge som sist :shifty: Vet ikke hvordan jeg skal holde ut isåfall.

Er konstant kvalm her :meh: Ingenting som hjelper...
Håper bare det ikke varer like lenge som sist :shifty: Vet ikke hvordan jeg skal holde ut isåfall.
Så kjipt.. :/ Her hjelper det litt å spise nok mat i løpet av dagen. Enn så lenge ihvertfall. Det er morgenen og kvelden som er verst.
Hvor lenge var du kvalm sist da? Jeg har pleid å være kvalm til rundt uke 12-14.

Så kjipt.. :/ Her hjelper det litt å spise nok mat i løpet av dagen. Enn så lenge ihvertfall. Det er morgenen og kvelden som er verst.
Hvor lenge var du kvalm sist da? Jeg har pleid å være kvalm til rundt uke 12-14.
Begynte sånn smått å gi seg rundt uke 15. Da var den litt av og på og kastet bare opp en gang i blandt (og ikke 10 ganger om dagen:dead:). Heldigvis spyr jeg ikke enda, men kjenner at det ikke er så langt unna :hungover:

Her er symptomene så av og på at jeg ikke gidder forholde meg til de!

Tissinga var hyppig et par dager, nå er det tilnærmet normalt.

Litt ømme brystvorter i dag. Og første halsbrann!

Sikkert ingenting eller noe anna i mårra :)

Kvalmen kommer jo som kastet på deg! Opplevde ikke det forrige svangerskap..

Står og drikker kaffe på mårran: POFF!
Helt jævlig.
En spesiell kvalme ass.

6+2.
Kvalmen er konstant hele tiden og det føles som om det er like før jeg kaster opp hele tiden :depressed::wtf:

6+2.
Kvalmen er konstant hele tiden og det føles som om det er like før jeg kaster opp hele tiden :depressed::wtf:

Huff, høres slitsomt ut med konstant kvalme.. :depressed:
Her har den kommet et par ganger, men da kommer den helt plutselig på mårran - og gir seg sånn sakte men sikkert igjen.

5+3 og hormonell som fy! Kan gå fra å være pissesur til å sitte og gråte over noe som rører meg på null komma svisj. I tillegg blir jeg rørt at helt idiotiske ting... Forferdelig irriterende, som igjen gjør med forbanna på meg selv for at jeg sitter og sipper pga noe idiotisk :hilarious:

I tillegg er jeg kvalm, og i morges da jeg våkna var bekkenet helt skutt... Begynner å bli bedre nå, men skjønner ikke hva som har skjedd, var såvidt jeg klarte gå opp trappa liksom.

6+2.
Samme her!! Har måtte funnet frem «spybøtta» her nå :sick009 Håper virkelig det går over snart! Går hjemme med en (snart) treåring også, og det gjør jo ikke akkurat situasjonen noe bedre :sorry:

Huff, høres slitsomt ut med konstant kvalme.. :depressed:
Her har den kommet et par ganger, men da kommer den helt plutselig på mårran - og gir seg sånn sakte men sikkert igjen.
Ja, sånn var den forrige uke for meg også. Sa bare pang i det jeg gikk inn uke 6. Krysser fingrene for at du slipper den verste kvalmen :)

Samme her!! Har måtte funnet frem «spybøtta» her nå :sick009 Håper virkelig det går over snart! Går hjemme med en (snart) treåring også, og det gjør jo ikke akkurat situasjonen noe bedre :sorry:
Nei, det skjønner jeg er slitsomt når man har en til å ta hensyn til. Er jo et veldig positivt tegn å være såpass kvalm, så klamrer meg fast til det :)

• Liker
Reactions: Cgn
Nei, det skjønner jeg er slitsomt når man har en til å ta hensyn til. Er jo et veldig positivt tegn å være såpass kvalm, så klamrer meg fast til det :)
Hehe ja, tenkte her for ikke så lenge siden at jeg håpte jeg ble skikkelig kvalm snart, for da kunne jeg senke skuldrene litt ifht den her frykta for sa. Meen jeg angrer litt på det nå :shy: Hadde forsåvidt ikke gjort noe med et symptomfritt svangerskap :hilarious:

Jeg testa fordi jeg var så utrolig trøtt, tisset hele tiden, bekkensmerter, humør som gikk opp og ned og så kom kvalmen:grumpy::hungover::yuck:.. Testen viste 3+:woot: Fikk ganske sjokk! Sist jeg var så dårlig var jeg i uke 8... Blir spennende å se etter tul, hvor langt jeg egentlig er på vei!

Varierer sykt altså.. alt fra å ikke kjenne noe særlig, til plutselig ha vondt både her og der, og plutselig blir jeg veldig kvalm. Var sikker på at jeg skulle kaste opp når jeg skulle hjem etter jobb og kurs i dag i 16-tiden. Skal veldig mye til før jeg faktisk kaster opp da, så det gikk bra.

Gah.. Var ganske fin på jobb i dag. Så gikk jeg hjem og var totalt utslitt når jeg kom hjem. Sovnet på sofaen og sov i to timer. Skjønner ikke hvordan jeg skal orke å legge ungene og så dusje. :dead:

Jeg håper jeg virkelig ikke blir kvalm.. Jeg orker det ikke !!! Sist var det så heftig og vondt :(
Jeg er 4+4 og har ikke så mange symptomer, øm i puppene og litt murringer..

Jeg håper jeg virkelig ikke blir kvalm.. Jeg orker det ikke !!! Sist var det så heftig og vondt :(
Jeg er 4+4 og har ikke så mange symptomer, øm i puppene og litt murringer..

Er jo ikke alle som blir megakvslme! Kanskje du slipper billigere unna denne gangen :)

Er jo ikke alle som blir megakvslme! Kanskje du slipper billigere unna denne gangen :)
Nei herregud som jeg krysser fingrene for det :) Jeg sitter nesten bare å venter på at kvalmen skal kastes på meg. Men da går jeg under :P Jeg er ei som ikke takler spysjuka veldig bra, jeg blir verre en et mannfolk!

5+0 uker i dag, eneste tegnet her i hus er at jeg eeeer så trøtt.. kunne sovnet når som helst. Kvalmen var såvidt innom i går, men ga seg etter et par timer :p

Back
Topp