Symptomer

Da er jeg vel ca 8+4 :)
Jeg tar samme medisiner som deg tipper jeg - lutinus og ovitrelle. Skal ha første ul til mandag, da er jeg 7+0.
Skal stå på medisiner til uke 12 så tror det blir ukentlig ul frem til det.
Er ikke ivf da, men følges opp av fertilitetsklinikken i Porsgrunn pga habituell abort.
 
Jeg tar samme medisiner som deg tipper jeg - lutinus og ovitrelle. Skal ha første ul til mandag, da er jeg 7+0.
Skal stå på medisiner til uke 12 så tror det blir ukentlig ul frem til det.
Er ikke ivf da, men følges opp av fertilitetsklinikken i Porsgrunn pga habituell abort.
Å så fint ned ultralyd allerede på mandag da! Jeg går på estradot plaster og cyclogest etter fryseforsøk :) skal også stå på medisiner frem til uke 12. Nå går bare tiden utrolig sakte frem til 2 april hvor jeg skal på den første ultralyden! Kommer til å være så nervøs frem til da tipper jeg! Er 5+1 i dag ca
 
Å så fint ned ultralyd allerede på mandag da! Jeg går på estradot plaster og cyclogest etter fryseforsøk :) skal også stå på medisiner frem til uke 12. Nå går bare tiden utrolig sakte frem til 2 april hvor jeg skal på den første ultralyden! Kommer til å være så nervøs frem til da tipper jeg! Er 5+1 i dag ca
Ja det har vært tre seige uker..
håper ukene går fort for deg og at det er en liten bamsemums der 2 april :D
 
4+6 og er så kvalm at jeg skulle ønske jeg kunne få lov til å spy! Hatt litt ligamentsmerter og er skikkelig kald i dag også..
 
Får skikkelige ligamentsmerter hver gang jeg snur meg litt brått. Også må jeg late som ingenting når barna spør hva det er. :angelic:
 
Jeg er 6 uker i dag og må si jeg er overrasket over hvor bra formen er!
Kun litt ømme pupper, tisser ikke ofte, ligamentsmerter av og til og litt uggen hvis det er lenge siden jeg har spist. Det jeg merker mest er at jeg er enormt trøtt, men det skal jeg ikke akkurat klage over mtp alnternativene :hilarious::rolleyes:
 
I dag er jeg uggen. Usikker på om det er et bra eller dårlig tegn.
Bare to dager igjen til ul.. 6+5
 
Hatt superømme pupper siden dagen før jeg testa positivt (var 4+3 da), aldri hatt så ømme pupper før. Det var det som gjorde at jeg ble mistenksom også. Hadde ikke så ømme pupper i første svangerskap. Ellers så er formen god, litt trøtt, litt kvalm men ellers helt Ok. Ble ikke så kvalm sist svangerskap, mest trøtt.
 
Trøtt nå og da, latterlige ømme pupper, oppblåst og stikninger, men ellers i veldig fin form :-D
Er 5+0 så i uke 6 :)

Red: Ja, også blir jeg irritert på alt samboer gjør...ikke bra:oops:
 
Last edited:
Jeg begynte nesten å gråte isted av å prate om noe jeg gjorde med et par venninner på denne tiden i fjor, det var overhode ikke noe å bli emosjonell over, men tårene rant... måtte tørke meg fort sånn at ikke mannen antok at jeg var spik spenna gæren!
 
Tett nese og sensitiv for lukter. Ellers kjenner jeg litt murring. Ellers kjenner jeg lite enda: p Håper det varer en stund til!
 
Trøtt nå og da, latterlige ømme pupper, oppblåst og stikninger, men ellers i veldig fin form :-D
Er 5+0 så i uke 6 :)

Red: Ja, også blir jeg irritert på alt samboer gjør...ikke bra:oops:
Kjenner meg igjen, blir også fort irritert på mannen for tiden. Egentlig på alle :hilarious:
 
Jeg er bittelitt kvalm og litt ømme pupper. Og så har jeg en veldig urolig følelse i kroppen, akkurat som en slags indre kiling. Men det kan være fordi jeg har sluttet med nikotintyggegummi.. 5+0 i dag.
 
Å gud!!
Der kom kvalmen med et brak! Shit hvor fort det snur over natten :sour::hungover::puke
 
Har voldsomt med stikkinger i dag. . Vet ikke helt om det er ligamentsmerter eller om det er noe annet.. Og skikkelig øm nederst i magen, lå på rygg på gulvet og mini kom og satte seg oppå meg, og jeg klarte ikke ligge sånn lengre da.
 
Back
Topp