Tigerbaby
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Himmelbarn
Oktoberlykke 2019
Novemberbarna 19
Hvor langt har du kommet da?Har ikke fått TU før 2 april jeg. Skulle gjerne hatt det litt før.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor langt har du kommet da?Har ikke fått TU før 2 april jeg. Skulle gjerne hatt det litt før.
5+1 i dagHvor langt har du kommet da?
Men hvor langt på vei er du når du skal på ultralyd?5+1 i dag
Da er jeg vel ca 8+4Men hvor langt på vei er du når du skal på ultralyd?
Jeg tar samme medisiner som deg tipper jeg - lutinus og ovitrelle. Skal ha første ul til mandag, da er jeg 7+0.Da er jeg vel ca 8+4
Å så fint ned ultralyd allerede på mandag da! Jeg går på estradot plaster og cyclogest etter fryseforsøk skal også stå på medisiner frem til uke 12. Nå går bare tiden utrolig sakte frem til 2 april hvor jeg skal på den første ultralyden! Kommer til å være så nervøs frem til da tipper jeg! Er 5+1 i dag caJeg tar samme medisiner som deg tipper jeg - lutinus og ovitrelle. Skal ha første ul til mandag, da er jeg 7+0.
Skal stå på medisiner til uke 12 så tror det blir ukentlig ul frem til det.
Er ikke ivf da, men følges opp av fertilitetsklinikken i Porsgrunn pga habituell abort.
Ja det har vært tre seige uker..Å så fint ned ultralyd allerede på mandag da! Jeg går på estradot plaster og cyclogest etter fryseforsøk skal også stå på medisiner frem til uke 12. Nå går bare tiden utrolig sakte frem til 2 april hvor jeg skal på den første ultralyden! Kommer til å være så nervøs frem til da tipper jeg! Er 5+1 i dag ca
Ja, håper det samme for degJa det har vært tre seige uker..
håper ukene går fort for deg og at det er en liten bamsemums der 2 april
Kjenner meg igjen, blir også fort irritert på mannen for tiden. Egentlig på alleTrøtt nå og da, latterlige ømme pupper, oppblåst og stikninger, men ellers i veldig fin form :-D
Er 5+0 så i uke 6
Red: Ja, også blir jeg irritert på alt samboer gjør...ikke bra