Symptomer

Tok blodprøve HCG i dag (17dpo) som var 1600 :dance011er så glad og samtidig nervøs for alt som kan gå galt ! Men da er ihvertfall lite symptomer Ok for nå :)
 
Begynner virkelig å merke at lunta er kortere enn vanlig. Stakkars samboer får gjennomgå her :wideyed:
 
4+5
Er veldig irritabel, mye ligamentsmerter, litt ømme bryster, lukter alt og alt smaker veldig godt.
Ellers merker jeg ingenting:happy:
 
Oppblåst, noen innslag av kvalme innimellom og veldig trøtt:dead: har også ømme bryster.
 
4+2.. I dag kom kvalmen :depressed: bøtter nedpå med cottage cheese for å dempe magesyren
 
5-6 uker på vei (litt usikker på akkurat termin) og ikke et eneste symptom. Helt sprøtt med tanke på at jeg hadde kvalme (hyperemesis) fra eggløsning og til etter at han var ute forrige svangerskap. Men klager ikke:happy: regner med at det smeller snart:p
 
Positiv test i dag, så da skjønner jeg jo en del av «reaksjonene» mine de siste dagene også
Kvalm om kvelden
Ikke sulten på morningen
Litt var for lukt, særlig svinekjøtt
Mer distré enn vanlig og gråter av ALT jeg ser på TV!
 
Intense menssmerter, kvalme og svette :hungover: akkurat som sist ja! Dette blir noen koselige uker fremover
 
Kvalme på morgen og kveld, men fortsatt i rimelig grei form på dagen. Føler jeg bruker opp all min energi på jobben.
 
Noen som har begynt å kaste opp enda? Jeg har gått og gulpet en del de siste dagene men klart å holde det tilbake.
Uttrykket til jordmor da jeg satt der og gulpet, og hun la merke til det var priceless! "Nå må du ikke begynne å spy her!"
 
Noen som har begynt å kaste opp enda? Jeg har gått og gulpet en del de siste dagene men klart å holde det tilbake.
Uttrykket til jordmor da jeg satt der og gulpet, og hun la merke til det var priceless! "Nå må du ikke begynne å spy her!"
Jeg kasta nesten opp i dag, skulle knyte sammen søppelposen... Var slik kvalmen begynte sist også, bare at det skjedde i uke 10, ikke uke 5... Reagerer veldig på lukta på jobb (tannklinikk) og også når pasientene åpner munnen selvfølgelig. Så er spent på morgendagen, har legetime halv 2, men usikker på om jeg skal ringe inn syk på morgenen... I dag måtte jeg gå tidlig fra jobb pga brekninger :-/
 
Jeg kasta nesten opp i dag, skulle knyte sammen søppelposen... Var slik kvalmen begynte sist også, bare at det skjedde i uke 10, ikke uke 5... Reagerer veldig på lukta på jobb (tannklinikk) og også når pasientene åpner munnen selvfølgelig. Så er spent på morgendagen, har legetime halv 2, men usikker på om jeg skal ringe inn syk på morgenen... I dag måtte jeg gå tidlig fra jobb pga brekninger :-/
Oi! Tannklinikk ja, da får du oppleve mange dårlige lukter!
 
Oi! Tannklinikk ja, da får du oppleve mange dårlige lukter!
Ja... Og du kan se for deg hvordan det vil være å ligge i stolen, mens den som behandler deg sitter og brekker seg ca 30 cm unna din åpne munn :hilarious::hungover:
 
Back
Topp