Tok blodprøve HCG i dag (17dpo) som var 1600 er så glad og samtidig nervøs for alt som kan gå galt ! Men da er ihvertfall lite symptomer Ok for nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg kasta nesten opp i dag, skulle knyte sammen søppelposen... Var slik kvalmen begynte sist også, bare at det skjedde i uke 10, ikke uke 5... Reagerer veldig på lukta på jobb (tannklinikk) og også når pasientene åpner munnen selvfølgelig. Så er spent på morgendagen, har legetime halv 2, men usikker på om jeg skal ringe inn syk på morgenen... I dag måtte jeg gå tidlig fra jobb pga brekninger :-/Noen som har begynt å kaste opp enda? Jeg har gått og gulpet en del de siste dagene men klart å holde det tilbake.
Uttrykket til jordmor da jeg satt der og gulpet, og hun la merke til det var priceless! "Nå må du ikke begynne å spy her!"
Oi! Tannklinikk ja, da får du oppleve mange dårlige lukter!Jeg kasta nesten opp i dag, skulle knyte sammen søppelposen... Var slik kvalmen begynte sist også, bare at det skjedde i uke 10, ikke uke 5... Reagerer veldig på lukta på jobb (tannklinikk) og også når pasientene åpner munnen selvfølgelig. Så er spent på morgendagen, har legetime halv 2, men usikker på om jeg skal ringe inn syk på morgenen... I dag måtte jeg gå tidlig fra jobb pga brekninger :-/
Ja... Og du kan se for deg hvordan det vil være å ligge i stolen, mens den som behandler deg sitter og brekker seg ca 30 cm unna din åpne munnOi! Tannklinikk ja, da får du oppleve mange dårlige lukter!
Digg!Ja... Og du kan se for deg hvordan det vil være å ligge i stolen, mens den som behandler deg sitter og brekker seg ca 30 cm unna din åpne munn