Symptomer

Jeg har ikke så mye symptomer :(
Tett i nese iblant, trøtt og litt utflod.
Gikk og testa på nytt. Fortsatt veldig positiv. Er 4+2. Noen i samme båt?!
 

Vedlegg

  • 2C6C165B-62E1-444C-8362-CDB906498A99.jpeg
    2C6C165B-62E1-444C-8362-CDB906498A99.jpeg
    30 KB · Visninger: 19
Jeg har ikke så mye symptomer :(
Tett i nese iblant, trøtt og litt utflod.
Gikk og testa på nytt. Fortsatt veldig positiv. Er 4+2. Noen i samme båt?!
Jeg er 4+1 ingen andre symptomer enn positive tester og ømme pupper, men det er fra progresteronen. Men fikk 2-3 uker på clearblues ukes indikator i går morges. Så vi får se hva som skjer fremover:) håper veldig det fortsetter nå for dette er mitt 5 innsett og første positive test :)
 
I dag er jeg helt symptomfri, har litt vondt i puppene bare. Håper faktisk det holder seg slik, med første hadde jeg ekstrem svangerskapskvalme fra uke 4 til dagen babyen ble født. Har så lite lyst til å gå gjennom det en gang til:depressed:
 
3+6 i dag, litt murringer, også har jeg veldig kort lunte!
 
Vet ikke hvor langt på vei, men tror mellom 5-6 uker et sted. Litt murringer i magen og mer trøtt bare. Var kvalm igår, men tror det var mer sjokk over graviditet enn faktisk kvalme haha :happy:
 
Ekstremt trøtt og mer ømfintlig luktesans enn normalt.
 
Jeg testet på tirsdag fikk 1-2 uker gravid.
Testet igjen idag (4+3) får fortsatt 1-2 uker gravid.
Har tatt blodtest venter på svar. Men er livredd for at noe er galt. :( :( :(
 
Jeg testet på tirsdag fikk 1-2 uker gravid.
Testet igjen idag (4+3) får fortsatt 1-2 uker gravid.
Har tatt blodtest venter på svar. Men er livredd for at noe er galt. :( :( :(
 
Føler meg som en boble, er HELT stinn i magen selv om jeg har fått ting ut :p kan ikke ligge på magen, så i kveld blir bbhugme tatt frem igjen, den har ligget på gulvet siden jeg ikke har vasket trekket, men nå trenger jeg den!
 
Jeg har ikke så mye symptomer :(
Tett i nese iblant, trøtt og litt utflod.
Gikk og testa på nytt. Fortsatt veldig positiv. Er 4+2. Noen i samme båt?!
Er det første gang du er gravid?
Jeg tror ikke jeg kjente noen symptomer (bortsett fra fravær av mens) de første ukene første gang jeg var gravid. Når vet jeg jo hva jeg skal kjenne etter. Pluss at symptomene blir sterkere for hvert svangerskap har jeg hørt.
Så lenge du ikke blør tror jeg du kan ta det med ro. Symptomene kommer tidsnok. :cat:
 
Er det første gang du er gravid?
Jeg tror ikke jeg kjente noen symptomer (bortsett fra fravær av mens) de første ukene første gang jeg var gravid. Når vet jeg jo hva jeg skal kjenne etter. Pluss at symptomene blir sterkere for hvert svangerskap har jeg hørt.
Så lenge du ikke blør tror jeg du kan ta det med ro. Symptomene kommer tidsnok. :cat:
Ja det e første gang.

Det eneste jeg merker litt tett i nese, fått munnsår og har litt løs/diaree(sorry).
Ja får se. Nei ingen blødning takk Gud!
 
Jeg testet på tirsdag fikk 1-2 uker gravid.
Testet igjen idag (4+3) får fortsatt 1-2 uker gravid.
Har tatt blodtest venter på svar. Men er livredd for at noe er galt. :( :( :(

Trenger ikke å få symptomer i det hele tatt, det hadde ikke jeg da jeg var gravid med første.
 
5+0 i dag og startet dagen med kvalme.. Ble bedre etter at jeg fikk i meg mat i det minste.
 
4+1: i morrest hadde jeg så kort lunte at jeg sprakk, men ikke med forventet reaksjon, jeg ble heller så sint at jeg begynte å gråte skikkelig og var helt fra meg, og skremte mannen som ikke forsto hva som skjedde stakkars :rolleyes:. Mannen måtte bare dra med ungene til skole og barnehage for meg, selv om det er jeg som bruker å dra med de. Så jeg ble hjemme i håp om at det skulle gi seg, men det fortsatte bare. Selv nå flere timer senere er jeg på kanten, men det har stabilisert seg mer da, heldigvis. Dette er helt ulikt meg! Ikke vet jeg hva som gjorde meg så sint heller!
 
Back
Topp