smørblomst85
Forelsket i forumet
Og der kom kvalmen ja...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Føler med deg!!! Håper det er over innen det har gått noen ukerOg der kom kvalmen ja...
Jeg er 4+1 ingen andre symptomer enn positive tester og ømme pupper, men det er fra progresteronen. Men fikk 2-3 uker på clearblues ukes indikator i går morges. Så vi får se hva som skjer fremover håper veldig det fortsetter nå for dette er mitt 5 innsett og første positive testJeg har ikke så mye symptomer
Tett i nese iblant, trøtt og litt utflod.
Gikk og testa på nytt. Fortsatt veldig positiv. Er 4+2. Noen i samme båt?!
Godt å høre vi er flere har jo hørt st ingen symptomer er like vanlig som å ha mange men man vil liksom gjerne bare føle litt nå i begynnelsenIkke mye å skryte av her heller.. litt ømme pupper og tidvis tett i nesa
Jeg har ikke så mye symptomer
Sånt skjer.Sorry så ikke det var publisert 3 ganger. Omg. Beklager. Går ikke an å slette
Er det første gang du er gravid?Jeg har ikke så mye symptomer
Ja det e første gang.Er det første gang du er gravid?
Jeg tror ikke jeg kjente noen symptomer (bortsett fra fravær av mens) de første ukene første gang jeg var gravid. Når vet jeg jo hva jeg skal kjenne etter. Pluss at symptomene blir sterkere for hvert svangerskap har jeg hørt.
Så lenge du ikke blør tror jeg du kan ta det med ro. Symptomene kommer tidsnok.
Jeg testet på tirsdag fikk 1-2 uker gravid.
Testet igjen idag (4+3) får fortsatt 1-2 uker gravid.
Har tatt blodtest venter på svar. Men er livredd for at noe er galt.