Symptomer

4+5
Litt uggen på morgen og kveld
Trøtt og sliten
Litt svimmel til tider
Varm og kald om en an
Strekk i lyske
Av og til murring i livmor/korsrygg
Luftsmerter
 
Flere som er utrolig ømme i livmoren? Kjenner det nesten hele tiden. Kan ikke si det har vært sånn ved tidligere graviditeter.
 
Flere som er utrolig ømme i livmoren? Kjenner det nesten hele tiden. Kan ikke si det har vært sånn ved tidligere graviditeter.
Jepp, helt vanlig. Jeg hadde det konstant sist, og nå er det bare irriterende :hilarious:
 
Kjempe ømme nipler og kvalmen er innom i ny og ne :hungover: 5+5
 
Jeg tok celleprøve av livmortappen i går, det var såååååå jææææævlig vondt!! Jordmoren sa at det var fordi tappen blir mye ømmere om man er preggis...
Selve prøven var grei, men det der spekteret (eller hva det nå heter) som hun brukte for å grave frem tappen, fy fader altså! :yuck::eek:
 
Jeg tok celleprøve av livmortappen i går, det var såååååå jææææævlig vondt!! Jordmoren sa at det var fordi tappen blir mye ømmere om man er preggis...
Selve prøven var grei, men det der spekteret (eller hva det nå heter) som hun brukte for å grave frem tappen, fy fader altså! :yuck::eek:
Det hørtes nesten litt komisk ut :hilarious:
 
Har en skikkelig følelse av at livmora er "full", kan ikke ligge på magen plutselig.
 
Har skikkelig mens murringer. Har fått klar positive tester vanlig og digital. Begynner å bli redd. Har noen av dere det samme?

Har og murringer, satser på at det bare er fordi livmoren vokser. Tenkte å teste med digital med ukeindikator for å se om det er endret seg fra sist. Da kom det opp gravid 1-2 uker. :happy:
 
Har skikkelig mens murringer. Har fått klar positive tester vanlig og digital. Begynner å bli redd. Har noen av dere det samme?

Jeg har periodiske murringer, og minner om menssmerter, men synes disse takene vare kortere fremfor mens som er konstant murring. Skjønt at menslignende smerter er helt normalt! :rolleyes:

Jeg har ikke tatt flere digitale, men vanlige testene har bare blitt sterkere og sterkere. Nå tror jeg vel egentlig de ikke kan bli så mye sterkere :)
 
Har skikkelig mens murringer. Har fått klar positive tester vanlig og digital. Begynner å bli redd. Har noen av dere det samme?
Helt helt helt vanlig.
Jeg har periodiske murringer, og minner om menssmerter, men synes disse takene vare kortere fremfor mens som er konstant murring. Skjønt at menslignende smerter er helt normalt! :rolleyes:

Jeg har ikke tatt flere digitale, men vanlige testene har bare blitt sterkere og sterkere. Nå tror jeg vel egentlig de ikke kan bli så mye sterkere :)
Riktig! Jeg hadde menssmerter fra 9dpo sist og det gav seg aldri. Ikke like intenst som mine menssmerter da, mer sånn som jeg tror andre folk opplever menssmerter :hilarious: (mine er invalidiserende og jeg proppes full med veldig sterke legemidler)
 
Jeg kjenner på murring nederst i magen, samt at jeg er veldig oppblåst og trøtt. Kjente også igjen murringen fra tidligere svangerskap.
 
Er sååå øm i livmoren! Det er direkte vondt å ha sex:dead: Så er puppene ekstremt vonde, mannen stinker selv etter dusjing og kjøleskapet gjør meg kvalm:depressed:
 
Her lukter også alt ekkelt. Og distreheten når nye høyder. Mista 7 ting i gulvet ila dagen, rota bort en bilnøkkel, skar meg når jeg lagde middag og husket ikke hvordan jeg skulle rygge ut av en parkeringsplass.
 
Har ikke så mange symptomer jeg.. kun litt ømme pupper, men det er pga cyclogesten jeg tar. Testene er fine da og i går 13 dpo fikk jeg 2-3 på ukes indikator. Andre som ikke har noen symptomer?
 
Har ikke så mange symptomer jeg.. kun litt ømme pupper, men det er pga cyclogesten jeg tar. Testene er fine da og i går 13 dpo fikk jeg 2-3 på ukes indikator. Andre som ikke har noen symptomer?
Ikke mye å skryte av her heller.. litt ømme pupper og tidvis tett i nesa :)
 
Har ikke så mange symptomer jeg.. kun litt ømme pupper, men det er pga cyclogesten jeg tar. Testene er fine da og i går 13 dpo fikk jeg 2-3 på ukes indikator. Andre som ikke har noen symptomer?

Ingen symptomer her foreløpig, men det hadde jeg ikke forrige gang heller :)
 
Back
Topp