Kjenner litt mer etter hvert tror jeg.. Fryktelig ømme bryst nå i hvert fall.. ikke kvalm enda men så er jeg ikke kommet så langt heller enda. Mener vel å erindre at det kom mer symptomer (som blant annet kvalme) etter uke 6-7 forrige gang
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har voldsomt med stikkinger i dag. . Vet ikke helt om det er ligamentsmerter eller om det er noe annet.. Og skikkelig øm nederst i magen, lå på rygg på gulvet og mini kom og satte seg oppå meg, og jeg klarte ikke ligge sånn lengre da.
Hvordan er det med symptomene deres? Er de like «jevne» hele tiden?
Jeg opplever at den ene dagen er jeg kjempekvalm, har mye «strekk» i livmoren, er oppblåst osv, men dagen etter er det nesten ingenting..
Flere som har det sånn?
Svinger her og. Merker mest til ømme pupper og trøtthet men varierer fra dag til dag.Hvordan er det med symptomene deres? Er de like «jevne» hele tiden?
Jeg opplever at den ene dagen er jeg kjempekvalm, har mye «strekk» i livmoren, er oppblåst osv, men dagen etter er det nesten ingenting..
Flere som har det sånn?
Takk da satser jeg på at dette er helt greit!Ja, det svinger hele tida! Kommer og går!
Vet at det er vanlig
Svinger her og. Merker mest til ømme pupper og trøtthet men varierer fra dag til dag.
Og en sånn generell «bahhhh»følelse. Sikkert litt pga angst og usikkerhet.
Tiden kunne gått fortere ja..Takk da satser jeg på at dette er helt greit!
Takk
Åh, den følelsen kjenner jeg igjen.. kunne ønske vi bare kunne skru tiden frem til man hvertfall var 12 uker på vei
Det er helt forferdelig. Blir kvalm av folk som lukter på bussen, andres ånde og til og med min egen smak i munnen.Såååå kvalm Hadde helt glemt hvor ille dette var