Symptomer

Kjenner litt mer etter hvert tror jeg.. Fryktelig ømme bryst nå i hvert fall.. ikke kvalm enda :P men så er jeg ikke kommet så langt heller enda. Mener vel å erindre at det kom mer symptomer (som blant annet kvalme) etter uke 6-7 forrige gang :P

Jeg er skikkelig oppblåst nå :rolleyes:

Trøtt som fy, og klarer ikke smaken av kaffe:wtf: legger meg grytidlig men våkner hele tiden, bekkenløsningen er tydeligvis i full gang og vekker meg hver gang jeg beveger meg om natten:banghead:

Har voldsomt med stikkinger i dag. . Vet ikke helt om det er ligamentsmerter eller om det er noe annet.. Og skikkelig øm nederst i magen, lå på rygg på gulvet og mini kom og satte seg oppå meg, og jeg klarte ikke ligge sånn lengre da.

Å, sånn har jeg hatt det i helgen også. Utrolig trykkøm nederst i magen, spesielt på høyre side samtidig som jeg har følt at hele magen og tarmene har vært i helspenn.
Så smart som jeg er begynte jeg jo å Google og vært kjemperedd for graviditet utenfor livmoren :eek::facepalm:
Har legetime i dag så kan jo ta det opp med legen :)

4+4 og mega trøtt:rolleyes: vært sinnsykt trøtt siden fredag (4+1) ellers ingen symptomer enn så lenge...

5+0.

Lite matlyst. Litt oppblåst.
Smått ømme pupper.

Bah. Kvalm når jeg er sulten, kvalm når jeg spiser, kvalm når jeg beveger meg. Best å bare ligge akkurat nå.. :depressed:

Kvalm tidlig på morgenen og sent på kvelden. Ellers har jeg det ganske ok - bare veldig sliten og vondt i hodet :confused:

Jeg hadde helt sinnsyke magesmerter og trykkøm på magen i helgen og ble plutselig redd for svangerskap utenfor livmoren.. heldigvis var det mye bedre i dag og praktisk at jeg hade en legetime som ventet på meg :)
Mest sansynlig bare en jævlig kjip kombinasjon av oppblåsthet, treg mage og strekksmerter i livmoren :wtf: .. og så er jeg jo en dronning av Google, og alle de symptomene på xu stemte jo med mine :hilarious:
Skal tilbake til legen på tirsdag for å ta nye blodprøver så får vi se, men mest sansynlig er det ikke noe galt... og nå er jo smertene mye bedre.. hurra!! :D

5+4❤️ Brystene er sprengt og kjenner meg litt småkvalm. Ellers ingenting og håååååååååper at det holder seg slik!:angelic:

Støl i lysken og skikkelig øm og tung følelse i underlivet..
Og hvor ble det av tålmodigheten? Jeg tåler lissom INGEN TING utenom det som er planen i hodet mitt... omg

Den siste uka har jeg vært irritabel, trøtt, raskt fysisk sliten, og i går grein jeg hele dagen helt uten grunn. Så, jeg var ganske sikker på at jeg kom til å få positiv test da jeg testa i dag. Merka godt at noe var annerledes!

Hvordan er det med symptomene deres? Er de like «jevne» hele tiden?

Jeg opplever at den ene dagen er jeg kjempekvalm, har mye «strekk» i livmoren, er oppblåst osv, men dagen etter er det nesten ingenting..
Flere som har det sånn?

Jeg opplever at den ene dagen er jeg kjempekvalm, har mye «strekk» i livmoren, er oppblåst osv, men dagen etter er det nesten ingenting..
Flere som har det sånn?

Ja, det svinger hele tida! Kommer og går!
Vet at det er vanlig :-)

Flere som har det sånn?
Svinger her og. Merker mest til ømme pupper og trøtthet men varierer fra dag til dag.
Og en sånn generell «bahhhh»følelse. Sikkert litt pga angst og usikkerhet.

Ja, det svinger hele tida! Kommer og går!
Vet at det er vanlig :)
Takk :-) da satser jeg på at dette er helt greit!:love2

Svinger her og. Merker mest til ømme pupper og trøtthet men varierer fra dag til dag.
Og en sånn generell «bahhhh»følelse. Sikkert litt pga angst og usikkerhet.

Takk :-)
Åh, den følelsen kjenner jeg igjen.. kunne ønske vi bare kunne skru tiden frem til man hvertfall var 12 uker på vei:nailbiting:

Jeg er så oppblåst at jeg kunne vært halvveis altså :oops:

Back
Topp