Bkno4617182
Andre møte med forumet
Uff :/ hvor langt er du på vei?Begynt å bli så dårlig nåKaster opp og er kvalm hele døgnet!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff :/ hvor langt er du på vei?Begynt å bli så dårlig nåKaster opp og er kvalm hele døgnet!
Her funker ikke seabands nåHer også har det økt veldig siste dagene. Jeg skal kjøpe seabands i dag, og langermede gensere for å bruke under jobb tskjorten då jeg får sjult dem. Bruker aldri langermede gensere ellers, så må kjøpe innmen kan være ok, for har blitt frostig av graviditeten.
6+3 idag, men allerede vært kvalm lengeUff :/ hvor langt er du på vei?
Hehe. Kan skrive under på den. Er jo blitt som et gasskraftverkJeg er så oppblåst på kveldstid, ser ut til at jeg er 5 mnd på vei.....
Ja helt utmatta.. Utrolig slitsomtEr så sliten... flere?
Er så sliten... flere?
Samme her.. hjelper ikke akkurat med en 2 åring som har bestemt seg for å våkne om natten og stå opp før fuglene fiser...Helt sykt... Vil helst bare sove hele dagen . Men når jeg våkner midt på natta er jeg lys våken....... Det virker som om kroppen allerede prøver å venne seg til en ny døgnrytme...
Jeg stoppa en nys i stad, og da fikk jeg skikkelig vondt nedi der, stikkende smerter på begge sider.. Noen som vet hva d kan være?