Symptomer?

* Tone *

Tone
Desemberskatter 2016
Hvilke symptomer har dere, og hvor langt på vei.

Jeg er 3+4. Har metall smak, mega ømme bryst. Å er småkvalm, men lurer på om det er fordi jeg er i sjokk:p
 
Litt småkvalm innimellom, ømme pupper, litt halsbrann innimellom. Er bare 3+5, så er enda tidlig. Håper jeg slipper unna kvalmen denne gangen. Sist var jeg kvalm hele dagen i 19 uker :eek:

Fryser en del og det gjør jeg aldri :p
 
Litt småkvalm innimellom, ømme pupper, litt halsbrann innimellom. Er bare 3+5, så er enda tidlig. Håper jeg slipper unna kvalmen denne gangen. Sist var jeg kvalm hele dagen i 19 uker :eek:

Fryser en del og det gjør jeg aldri :p
Mine to svskap var jeg bare småkvalm i 3-4 uker:p
Så håper jeg får det slik nå også.
 
Ingen symptomer annet enn stikninger i livmor, kvalm innimellom, men det er vel Progynovaen :)
 
Vanvittig vondt i korsryggen, ellers noe stikking i magen om jeg nyser eller reiser meg fort.. Lå å spøy i 12 uker sist gang så håper jeg slipper det nå:) 3+4 idag:)
 
3+6 i dag
Er småkvalm i bølger, sulten hele tiden, tørst, sliten og trøtt uansett hvor mye jeg sover, vondt i rygg/nakke. Men jeg skal ikke klage så lenge denne holder i 9 mnd❤️
 
Migrene hver dag har begynt å komme nå :( Har hatt det i begge svangerskapene. Nesten hver eneste dag. Fryktelig slitsomt
 
Og jeg har hodepine i småbølger også, og puppene kjenner jeg det skjer noe i:)
 
Metallsmak i munnen, lett kvalme, rare drømmer, sulten hele tiden, trøttere, hard stram livmortapp, økt utflod og hodepine i bølger :)
 
Metallsmak i munnen, lett kvalme, rare drømmer, sulten hele tiden, trøttere, hard stram livmortapp, økt utflod og hodepine i bølger :)
Jaaa... drømmer mye rart!! Helt sliten når man våkner:p
 
Jeg har hodepine som kommer og går, veldig ømme bryst og kvalmebølger som også kommer og går :) Ellers har jeg en del murringer jevnt gjennom hele dagen.. Tar progesteron så noe av symptomene kan komme av det også da :p
 
Jeg har hatt veldig rare drømmer, blant annet mareritt, i en ukes tid. Våkner tidlig også. Ellers spotter jeg. Håper det slutter snart, for det gjør meg litt urolig, selv om jeg vet at det er helt normalt:)
 
Ah, jeg plages med hard mage. Så hard att jeg får mageknip. Husker jeg hadde dette sist også. Jeg har kjøpt svisker,men virker ikke særlig,blir bare veldig luftig. Hiver meg over blåbær biola nå:p
 
Ah, jeg plages med hard mage. Så hard att jeg får mageknip. Husker jeg hadde dette sist også. Jeg har kjøpt svisker,men virker ikke særlig,blir bare veldig luftig. Hiver meg over blåbær biola nå:p
Det har ikke kommet enda her, men jeg har også slitt med fordøyelsen i tidligere sv.skap. Mye mageknip og treg mage.. Det er vondt og litt ekkelt å ha sånn smerte i magen når man er gravid syns jeg.
 
Det har ikke kommet enda her, men jeg har også slitt med fordøyelsen i tidligere sv.skap. Mye mageknip og treg mage.. Det er vondt og litt ekkelt å ha sånn smerte i magen når man er gravid syns jeg.
Ja, absolutt. Åsså blir jeg små kvalm av det også. Og dårlig matlyst, siden da kommer det bare mere mageknip.
 
Har fått veldig uren hud, noe som er ulikt meg. Kanskje litt mer luft i magen og :hilarious:
Ellers er det bare en del stikninger og ømhet
 
Nå har jeg blitt skikkelig innsausa forkjøla! Jeg er nesten aldri syk. Husker ikke sist :p Men har nå lest at gravide får svekket immunforsvar, så er vel derfor:p Mye rart en finner ut etter hvert!
 
Back
Topp