Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her er hun syk, så i natt ble det 5 diarébleier.. jeg trodde jeg skulle svime avKvalm i dag. Ble skikkelig kvalm av bleia til frøkna og:/ Lukter de laaang vei![]()
ellers har jeg kun kjent på kvalmen når jeg pusser tenna, og det sleit jeg med forrige gang også..
Her er hun syk, så i natt ble det 5 diarébleier.. jeg trodde jeg skulle svime avellers har jeg kun kjent på kvalmen når jeg pusser tenna, og det sleit jeg med forrige gang også..
haha, det spørs uansett om ikke den neseklypa gjør susenHåper hun blir frisk snart♡
Kanskje vi bør kjøpe neseklype? Hehe
Jeg syns dem svinger veldig. Kvalm noen dager, ømme pupper hver dag, men varierer hvor mye. Metallsmak av og til. Syns egentlig alt har dempet seg litt.Hei! Er det vanlig at symptomene varierer fra dag til dag? Jeg har vært en del sjøsyk, men det har gitt seg. Føler meg veldig lite gravid. 4+5 i dag. Brystene er heller ikke så ømme lengre. Har litt murring og "leamus" i livmoren innimellom, men ikke noe voldsomme greier...
Hvordan er det hos dere, svinger det eller er det noenlunde likt?