Symptomer?

Kvalm i dag. Ble skikkelig kvalm av bleia til frøkna og:/ Lukter de laaang vei:o

Ikke no spesielt enda, annet at jeg er veldig følsom på alt. Forige svangerskap hadde jeg sinnsykt ømme bryster, kunne ikke puste på dem uten at det ble ubehagelig, håper jeg slipper det nå ;-) :p

Ikke stort! Trøtt, oppblåst og luktesans! Litt ømme pupper men ikke stort:)

Begynner å bli temmelig trøtt nå, i tillegg til alt det andre :-)

Kvalm i dag. Ble skikkelig kvalm av bleia til frøkna og:/ Lukter de laaang vei:eek:
Her er hun syk, så i natt ble det 5 diarébleier.. jeg trodde jeg skulle svime av :yuck: ellers har jeg kun kjent på kvalmen når jeg pusser tenna, og det sleit jeg med forrige gang også..

Føles som om jeg har melkespreng og brystbetennelse all over again :wtf:

Puppene blir stadig vondere. Foreløpig kjenner jeg det som en deilig forsikring og påminnelse om at jeg er gravid :Heartpink

Noen som har gode tips mot halsbrann? Jeg har måttet slutte på somac som jeg bruker daglig for å unngå halsbrann.. Og nå er det bare for jævlig:p

Og lovehearts funker for noen

Holdt på å kaste opp da jeg skulle skifte bleier på mini i morges :P Luktesansen har blitt en god del bedre og. Trettheten er overveldende noen ganger. Sover dupper og sovner nesten på pauserommet på jobb :D
Hadde blødninger i går på dagen, menssmerter på venstre side av magen. Men satser på at alt går bra til det blir bevist det motsatte på tul.

Her er hun syk, så i natt ble det 5 diarébleier.. jeg trodde jeg skulle svime av :yuck: ellers har jeg kun kjent på kvalmen når jeg pusser tenna, og det sleit jeg med forrige gang også..

Håper hun blir frisk snart♡
Kanskje vi bør kjøpe neseklype? Hehe

5+3 nå og fortsatt støl i magen, men er også blitt oppblåst og puppene lever sitt eget liv :P

Hei! Er det vanlig at symptomene varierer fra dag til dag? Jeg har vært en del sjøsyk, men det har gitt seg. Føler meg veldig lite gravid. 4+5 i dag. Brystene er heller ikke så ømme lengre. Har litt murring og "leamus" i livmoren innimellom, men ikke noe voldsomme greier...

Hvordan er det hos dere, svinger det eller er det noenlunde likt?

Jeg har skikkelig ømme bryster og ofte sulten! Hjelper meg til å spise litt frukt imellom måltidene og det har jeg aldri vært flink til! ☺️

5+5. Uvenn med tannbørsten, kvalme hele dagen omtrent, halsbrann til tider, oppblåst, ømme pupper innimellom, tannkjøttet blør lett og begynt med neseblod (hadde det også med første).

Hei! Er det vanlig at symptomene varierer fra dag til dag? Jeg har vært en del sjøsyk, men det har gitt seg. Føler meg veldig lite gravid. 4+5 i dag. Brystene er heller ikke så ømme lengre. Har litt murring og "leamus" i livmoren innimellom, men ikke noe voldsomme greier...

Hvordan er det hos dere, svinger det eller er det noenlunde likt?
Jeg syns dem svinger veldig. Kvalm noen dager, ømme pupper hver dag, men varierer hvor mye. Metallsmak av og til. Syns egentlig alt har dempet seg litt.

Back
Topp