Symptomer?

Dette er mitt 5 svangerskap og har mye mer symptomer enn i de andre. Har vært kjempedårlig (alvorlig hyperemesis i alle svangerskap). Har kastet opp to kvelder til nå, kvalme hele dagen, mye mensmurringer, korsrygg-vondt, ømme pupper, enormt matlyst (selv om jeg er kvalm...), trøtt og veldig svimmel (men sliter med lavt blodtrykk til vanlig også)... Er 4+6 (ca). Nesten så jeg begynner å mistenke to :wideyed:
Wææ! Er dette dit 5 barn med hyperemesis?! Bøyer meg i støvet! Jeg har et svangerskap med alvorlig hyperemesis og får jeg det igjen blir dette det siste.. du er jammen tøff!:)
 
Føler ikke jeg har like ømme pupper som jeg har hatt fram til nå:/ og det har vært det sikreste tegnet på graviditeten..

Skremmer meg litt..
 
Føler ikke jeg har like ømme pupper som jeg har hatt fram til nå:/ og det har vært det sikreste tegnet på graviditeten..

Skremmer meg litt..

Sånn hadde jeg det i noen dager også, ble stressa. Men et par dager etter så var de superømme igjen :D
 
Mine også er varierende fra dag til dag.
 
Kvalm i dag... så ille att jeg nesten kaster opp. Fått i meg litt frokostblanding, så håper det hjelper. Men gosj, melk har aldri smakt så vondt:-s
 
Igår begynte jeg å kjenne vondt i korsryggen. Litt så vibrerende iling og har fortsatt idag. Ømme pupper kommer og går og vonde legger, luft i magen.
Jeg spottet forigårs og stoppet igår, men nå er den tilbake igjen. Det er så lite at det er kun på papiret, men det skremmer meg likevel:(
 
Kvalm i dag... så ille att jeg nesten kaster opp. Fått i meg litt frokostblanding, så håper det hjelper. Men gosj, melk har aldri smakt så vondt:-s
Jeg spiser nesquick sjokokuler for tiden. Da får melken kakaosmak. Ikke særlig sunt, men jeg klarer ikke brød for tiden og kan ikke leve på bare frukt :p spiser sunt ellers da.
 
Har hatt ømme pupper fra før positiv test, men nå er det ganske ille. Støl i livmora/lysken, konstant sulten og VELDIG trøtt. Var ekstremt kvalm i 4 mnd forrige gang, så venter bare på at den skal slå til... Har allerede begynt å bygge et lite matlager i frysen i tilfelle det blir like ille denne gangen og :p
 
Symptomer mine er litt forskjellig, men de er like hver dag :) er nå 5+2:Heartpink
- Skikkelig murringer å litt stikkinger
- vondt i ryggen av å på
- skikkelig ømme å såre pupper, vondt bare å komme borti de
- småkvalm av å til
- suuuper trøtt, kunne sovet hele tia :joyful:
- tisser heele tia
- litt diaré
- ekstremt go luktesans
- hodepine
- humørsvingninger - kjenner jeg blir litt fortere sint å rørt :wtf: Men prøver å ikke la det gå utover noen:p
Kom igjen kropp, bare du gir meg en frisk spire så BRING IT ON :wacky: Hihi :Heartpink Har ikke noe imot de "klage" trådene her, men jeg føler ikke for å klage selv om jeg ikke er i toppform. Jeg er bare så glad for hver dag med symptomer og ikke blod, at jeg ikke engang tørr å tenke "huff" :shy:
 
Sånn hadde jeg det i noen dager også, ble stressa. Men et par dager etter så var de superømme igjen :D
Takk❤️ er blitt litt ømme igjen utover dagen.. Heldigvis.. :p blir mindre stressa da:p
 
Wææ! Er dette dit 5 barn med hyperemesis?! Bøyer meg i støvet! Jeg har et svangerskap med alvorlig hyperemesis og får jeg det igjen blir dette det siste.. du er jammen tøff!:)


Ja har vært veldig dårlig med alle 4. Tre av de kom prematurt pga hyperemesisen og jeg gikk ned mange kilo i alle svangerskapene. Er liten fra før så har ikke noe å gå på heller :/ De to siste har ikke vært planlagte da. Ble gravid på cerazette sist og nå...:bored:
 
Begynt å bli så dårlig nå :( Kaster opp og er kvalm hele døgnet!
 
Begynt å bli så dårlig nå :( Kaster opp og er kvalm hele døgnet!
Her også har det økt veldig siste dagene. Jeg skal kjøpe seabands i dag, og langermede gensere for å bruke under jobb tskjorten då jeg får sjult dem. Bruker aldri langermede gensere ellers, så må kjøpe inn;) men kan være ok, for har blitt frostig av graviditeten.
 
Ja har vært veldig dårlig med alle 4. Tre av de kom prematurt pga hyperemesisen og jeg gikk ned mange kilo i alle svangerskapene. Er liten fra før så har ikke noe å gå på heller :/ De to siste har ikke vært planlagte da. Ble gravid på cerazette sist og nå...:bored:
Huff! Fikk ei som var akkurat innenfor at hun ikke ble prematur. Det er skikkelig grusomt når det står på... håper du slipper unna det verste dette svangerskapet.
 
Her er puppene endelig blitt mulig p ta på til mannens store begeistring :D men uggenheten kommer mer og mer, og sult følelsen. Syns jeg spiser hele tiden! Også en mild forstoppelse. Jaja, det går da fremover :D 6+1 i dag.
 
Treig mage! :)
 
Back
Topp