Symptomer?

Wææ.. nå er jeg så trøtt jeg knapt klarer holde øynene opne. Har økt for hver dag.. får ikke gjort noe hjemme, ligger rett ut!!
 
Trøøøtt!! Sykt vonde pupper, oppblåst, kvalm, gråter av alt, murringer, ingen matlyst, alltid sulten. Det jeg kommer på i farten:p
(7+1)
 
Trøøøtt!! Sykt vonde pupper, oppblåst, kvalm, gråter av alt, murringer, ingen matlyst, alltid sulten. Det jeg kommer på i farten:p
(7+1)
Jaaah, akkurat slik er det for tiden. Spesielt det med null matlyst men sulten heele tiden:p og det fører gjerne til enda verre kvalme:p jajaaa.. ukene går fort får vi håpe, så det blir bedre tider;-p
 
Jeg fikk skikkelig anfall av lavt blodsukker. Det var kjempe ekkelt. 30 min etter middagen, så hadde jo spist.. holdt på å svime av og skalv. Måtte hive innpå med sjokolade og brus.. nå føler jeg meg bare kvalm av alt godiset. Merkelig, opplevde ikke dette sist.
 
Ømme pupper med synlige blodårer, vond smak i munnen som aldri går bort, milde menssmerter spesielle på kvelden, litt trøttere, mer tørst/tørr i munnen hele tiden, tisser mer, den maten jeg er sugen på må jeg ha, ingen matlyst men ofte sulten, og maten smaker annerkedes, gråter lett, synes ting luker mer, kald og varm om hverandre. Ikke kvalm enda men det håper jeg kommer for da behøver man ikke lure på om man er gravid lenger ;)
Er 6+5.
 
Last edited:
Er 5+4 i dag. Har veldig lite symptomer noe jeg synes er litt rart. Litt ømme pupper og smerter i korsryggen. Men noen ting er blitt litt rart, jeg som vanligvis er B menneske er plutselig lysvåken på morgenen Og kondisen er forsvunnet:)
 
Jaaah, akkurat slik er det for tiden. Spesielt det med null matlyst men sulten heele tiden:p og det fører gjerne til enda verre kvalme:p jajaaa.. ukene går fort får vi håpe, så det blir bedre tider;-p

Jeg prøver å spise litt frukt, men hender jeg brekker meg bare jeg åpner munnen! Får heldigvis ned vann:p lei av å ha vondt i magen..
 
Jeg er seriøst sulten hele tiden. Jeg spiser litt, og så går det halvannen time så må jeg spise igjen...
 
Kvalm, sulten hele tiden, begynt å tisse ofte, trøtt, fryser, cravings på appelsin og appelsinjuice. Halsbrann to siste dagene.
 
Jeg vet. Drikker ikke mer en vanlig, et glass max, og en appelsin. Nettopp for å unngå mer halsbrann :)
men Skjønner når craven er der. Med min eldste datter så hadde jeg ekstremt halsbrann, spydde for å få lettet på det hver dag, dette var i tredje trimester, så magen var godt på plass:p. Men den største grunnen til halsbrannen var att jeg drakk maange kopper nype-te hver dag, syns det vaaar så godt, måtte ha det. Så jeg fortsatte å kaste opp, for teen, den skulle jeg ha uansett;-p
Men ett annet tips, titralac, det er små tabletter som man kan spise så mange man vil av, dem hjelper på halsbrann. :)
 
men Skjønner når craven er der. Med min eldste datter så hadde jeg ekstremt halsbrann, spydde for å få lettet på det hver dag, dette var i tredje trimester, så magen var godt på plass:p. Men den største grunnen til halsbrannen var att jeg drakk maange kopper nype-te hver dag, syns det vaaar så godt, måtte ha det. Så jeg fortsatte å kaste opp, for teen, den skulle jeg ha uansett;-p
Men ett annet tips, titralac, det er små tabletter som man kan spise så mange man vil av, dem hjelper på halsbrann. :)
Hehe. Ja den cravinga syns jeg nesten er litt unødvendig! :p

Takk for tips :)
 
4+4 i dag. Har noe murringer og ligamentsmerter ved bevegelse/aktivitet. Halsbrann. Generell uggenhetfølelse i hele kroppen når jeg er mye i bevegelse, anstrenger meg eller stresser. Noe trøtt..
 
Ligamentsmerter, vondt i korsrygg, uggen, trøtt og ømme pupper 5+3 :)
 
4+0
Tests positivt i dag! Litt småsjokk her også. Men ømme pupper og svimmel har vel vært symptomene som fikk meg til å håpe at det hadde klaffet. Også kan det virke som bellenløsninga kommer tidlig i dette sv.skapet også..
 
Back
Topp