Symptomer?

Her også har det økt veldig siste dagene. Jeg skal kjøpe seabands i dag, og langermede gensere for å bruke under jobb tskjorten då jeg får sjult dem. Bruker aldri langermede gensere ellers, så må kjøpe inn;) men kan være ok, for har blitt frostig av graviditeten.
Her funker ikke seabands nå :(
 
Gravid med nr 2 . Er 5+3 idag. Er kvalm,supervonde bryst, og halsbrann. Får håpe jeg slipper unna 9mnd med svangerskapskvalme denne gangen
 
Synes symptomene er helt overkommelige enda. Brystene er ømme, brekker meg ganske raskt av vonde lukter, men har... bank i bordet... ikke kastet opp enda. Håper jeg slipper unna denne gangen. Det verste er vel kanskje trøttheten. Følte meg svimmel av tretthet på jobb i dag. 5+3
 
Jeg er utslitt hele tiden, trøtt dagen lang. Oppblåst til de grader, må bruke mammabukser for at jeg ikke skal bli kvalm av at buksene sitter tight :p MEN, lykkelig over at jeg endelig er gravid - og at i morgen skal jeg få titte på lille <3
 
Er så sliten... flere?


Helt sykt... Vil helst bare sove hele dagen . Men når jeg våkner midt på natta er jeg lys våken....... Det virker som om kroppen allerede prøver å venne seg til en ny døgnrytme...

Jeg stoppa en nys i stad, og da fikk jeg skikkelig vondt nedi der, stikkende smerter på begge sider.. Noen som vet hva d kan være?
 
Helt sykt... Vil helst bare sove hele dagen . Men når jeg våkner midt på natta er jeg lys våken....... Det virker som om kroppen allerede prøver å venne seg til en ny døgnrytme...

Jeg stoppa en nys i stad, og da fikk jeg skikkelig vondt nedi der, stikkende smerter på begge sider.. Noen som vet hva d kan være?
Samme her.. hjelper ikke akkurat med en 2 åring som har bestemt seg for å våkne om natten og stå opp før fuglene fiser... :p jeg tror nok bare det er en blanding av luft og at livmoren strekker seg:) blir mye vondter og ubehageligheter fremover:p
 
Er 13+ 3...er stuptrøtt, morgenkvalme eller når jeg er sulten (heldigvis sluttet å kaste opp), kjenner det drar og sånt i magen og mye luft. Ellers er magen ikke kommet enda, og kjenner ikke bevegelser enda. Gleder meg til ultralyd på onsdag, og håper på betryggende tilbakemelding.
 
Fortsatt lite symptomer 6+1. Vondt i puppene, lys våken på kvelden/natta, blir veldig raskt mett og raskt sulten igjen.. Thats it :)
 
Kastet opp 2 ganger i dag, og er helt sinnsykt kvalmen. Lurer på om det er omgangssyken...:eek: kan ikke huske at jeg var sååå kvalm sist svangerskap..
 
5+1 og i dag er jeg kvaalm
 
Kvalm, vondt i hodet, uren hud, glød i fjeset, trøtt :p
Har hatt metallsmak i munn fra 3 dager etter eggløsning, den er der enda.. Det var slik jeg fant det ut ;D
 
Back
Topp