Symptomer?

Her er mange symptomer blitt veldig svake. Bortsett fra puppa og veldig treg mage, i dag har jeg skikkelig mageknip, spist ti svisker nå, håper dem hjelper i løpet av kvelden.
 
Æsj og æsj.. Kasta opp i ettermiddag..er ikke noe morgenkvalme her i gården nei(ennå hvertfall)
 
Kvalm fra morgen til kveld. Trøtt og uopplagt hele tiden. Tissepøuser x 1000. Dårlig matlyst og bare lyst på salt mat. Såre bryst og skarp luktesans. Men det nytes:joyful:
 
6+2 her . Jeg har vært øm i skambeinet, og får stikk i bekken-området når jeg løfter mye. (Jobber i Bhg, så det skjer jo titt og ofte...).

Og så er jeg skikkelig oppblåst. Magen min ser ut som mange gjør halvveis i svangerskapet.. Er litt bekymret for hvor stor den skal bli når den ser sånn ut så tidlig...

Men det rareste symptomer mitt av alle er at jeg ikke har lyst på sjokolade, chips eller brus. Jeg vil stort sett bare ha salat og frukt og tomater og sånn:eek: :)

Og så er det søvn: megatrett, men sliter med å sove , og våkner tidlig... Går rundt som en zombie på jobb. Virkelig ikke en kjekk følelse... Påvirker jo hvordan jeg er mot både kollegaer og ungene...
 
Jeg får så utrolig fort fett hår!! Bruker dusje og vakse håret annenhver dag. Men nå må jeg vaske det hver eneste morgen:-S
 
Kvalmen blir mer og mer intens. Har ikke opplevd det så kraftig de 4 andre svangerskapene. Kan jo ikke være godt for noe. Får ikke i meg nok veske som også fører til konstant hodepine og svimmelhet:grumpy::hungover:
 
Er 4+3 og har helt syk luktesans. Lukter seriøst alt og blir kvalm av alle lukter.. og lyder.. sist svangerskap hadde jeg ekstrem svangerskapskvalme så dette kjennes ganske likt... har også "mensensmerter" også samme som sist så jeg er glad jeg kjenner at det skjer noe, for føler meg ikke veldig gravid.... litt redd for å juble enda!
 
6+2 her . Jeg har vært øm i skambeinet, og får stikk i bekken-området når jeg løfter mye. (Jobber i Bhg, så det skjer jo titt og ofte...).

Og så er jeg skikkelig oppblåst. Magen min ser ut som mange gjør halvveis i svangerskapet.. Er litt bekymret for hvor stor den skal bli når den ser sånn ut så tidlig...

Men det rareste symptomer mitt av alle er at jeg ikke har lyst på sjokolade, chips eller brus. Jeg vil stort sett bare ha salat og frukt og tomater og sånn:eek: :)

Og så er det søvn: megatrett, men sliter med å sove , og våkner tidlig... Går rundt som en zombie på jobb. Virkelig ikke en kjekk følelse... Påvirker jo hvordan jeg er mot både kollegaer og ungene...

Har hørt at cravings for sunne ting betyr at man venter jente ;-) :p
 
Har hørt at cravings for sunne ting betyr at man venter jente ;-) :p
Stemte på meg sist. Usunn mat var forferdelig og alt som var søtt smakte som om det har bada i sukkerposen :p nå derimot :p
 
Stemte på meg sist. Usunn mat var forferdelig og alt som var søtt smakte som om det har bada i sukkerposen :p nå derimot :p
Kanskje det blir jente på meg da? Jeg som til vanlig syns snop og sjokolade er godt, og Pepsi Max super godt.. Men nå smaker set skikkelig dårlig.. Har ikke lyst på en plass... Syns å huske at jeg spiste snop uten problemer når jeg gikk gravid med mine to gutter..
 
Kanskje det blir jente på meg da? Jeg som til vanlig syns snop og sjokolade er godt, og Pepsi Max super godt.. Men nå smaker set skikkelig dårlig.. Har ikke lyst på en plass... Syns å huske at jeg spiste snop uten problemer når jeg gikk gravid med mine to gutter..
Godt mulig. Spennende det her hvertfall. Jeg synes å ha lest at usunn/søtt er jente og sunt/surt på gutt, men jeg oppfylte alle kravene på gutt men fikk altså jente :p siden det er annerledes nå tror jeg på gutt.
 
Mistet smaken på kaffe,slik var det sist også..å jeg kan hive innpå mange kopper iløpet av en dag til vanlig..
Å veeeeldig treg mage..kjenne antydning til halsbrann, syns det var tidlig,slet med det på slutten sist, så hadde Gaviscon med overalt:)
 
Hadde EL rundt påsketider, og testet (veldig) positivt i dag. Jeg har hatt en mistanke om at jeg kunne være gravid, for de siste 2 ukene har jeg vært småkvalm, mye luft og generelt dårlig i magen, og gulpet. I tillegg til veldig ømme nipler, ekstrem stikking i magen hvis jeg nyser/hoster eller reiser meg fort opp. Og har ikke klart å ligge på magen når jeg sover. Det værste har vel vært at jeg har vært veldig sensitiv, og begynner å gråte av alt og ingen ting.. Faktisk helt siden EL!
 
Back
Topp