Symptomer?

Kasta opp middagen i dag.. Så der kom kvalmen!
 
Ømme og større bryster! Murringer i livmoren og konstant tørr i munnen som gir en metallsmak. Er sulten heele tiden! For dere som har vært gravid før, har dere opplevd å bli så innmari sulten hele tiden? Vil det gå over etterhvert?
 
Øm i ene brystvorta av alle ting :p tisser ofte, snar sulten, hoven/oppblåst i magen og trøtt. Ellers ikke noe særlig med symptomer enn så lenge :) jo drømmer veldig mye.
 
VELDIG svimmel når jeg går og står, ømme bryster, kvalmen er her nesten hele dagen, kan sove hele dagen om jeg får.. og jeg er bare 4+1 i følge siste mens.
 
Har ingen symptomer ennå, men venter på de. Sist svangerskap hadde jeg hyperemesis fra uke 6 til hun ble født. Stor sannsynlighet at jeg får det denne gangen også, og må si jeg er veldig redd og nervøs. Prøver å nyte tiden før den evt kikker inn.
 
Har ingen symptomer ennå, men venter på de. Sist svangerskap hadde jeg hyperemesis fra uke 6 til hun ble født. Stor sannsynlighet at jeg får det denne gangen også, og må si jeg er veldig redd og nervøs. Prøver å nyte tiden før den evt kikker inn.
Håper du får ett bedre svangerskap denne gang:)
 
Føler jeg har lite symptomer. Såre pupper, murringer som kommer og går, og drømmer helt ville drømmer. Lite utenom det... hmm. Mem har vert lite plaget forje svangerskapene. Bortsett fra jeg da var utrolig trøtt. Så rekner med det kommer.
 
5+3. Kvalm, giga store pupper, veeldig god luktesans, murringer dag og natt både i rygg og mage. Også har jeg nå vært på jobb i nesten 3 timer nå og har holdt på å sovne hvertfall 3 ganger..:wacky:
 
Fryser og føler meg forkjøla :)
 
Ømme pupper og skikkelig (!) støl nederst i magen/lysken!
 
Ømme brystvorter, utrolig tørr i munnen/ tørst hele tiden, og murring/støl i mage (livmor, eller der ting skjer :) )
 
Jeg syns dem svinger veldig. Kvalm noen dager, ømme pupper hver dag, men varierer hvor mye. Metallsmak av og til. Syns egentlig alt har dempet seg litt.
signerer denne! Noen ganger begynner jeg nesten å lure på om jeg faktisk HAR fått positive tester :p Men så går det en liten stund så blir puppene så ømme at de nesten skal falle av og kvalmebygene viser sin tilstedeværelse, og da kjenner jeg at jeg slapper av litt likevel! Tiden kan nesten ikke gå fort nok mot tidlig ul om litt under to uker! :p
 
Ømme brystvorter, utrolig tørr i munnen/ tørst hele tiden, og murring/støl i mage (livmor, eller der ting skjer :) )
jeg er også KONSTANT tørst.. visste ikke det var et symptom, men herrefred som jeg drikker vann! :p
 
jeg er også KONSTANT tørst.. visste ikke det var et symptom, men herrefred som jeg drikker vann! :p

Jeg var heller ikke klar over at det var ett symptom, men man lærer så lenge man lever. :)
 
Dette er mitt 5 svangerskap og har mye mer symptomer enn i de andre. Har vært kjempedårlig (alvorlig hyperemesis i alle svangerskap). Har kastet opp to kvelder til nå, kvalme hele dagen, mye mensmurringer, korsrygg-vondt, ømme pupper, enormt matlyst (selv om jeg er kvalm...), trøtt og veldig svimmel (men sliter med lavt blodtrykk til vanlig også)... Er 4+6 (ca). Nesten så jeg begynner å mistenke to :wideyed:
 
Appelsiner... Nesten så jeg angrer på at jeg spiste appelsin.. Det var noe som sa pang i meg, og jeg MÅ ha appelsiner... lol
Enste jeg ikke blir særlig kvalm av, og jeg tenker på smaken og lukta hele tiden. Tidlig for cravings vel?? :p :D
 
Back
Topp