Symptomer?

Nå har jeg blitt skikkelig innsausa forkjøla! Jeg er nesten aldri syk. Husker ikke sist :p Men har nå lest at gravide får svekket immunforsvar, så er vel derfor:p Mye rart en finner ut etter hvert!
Forkjøla jeg også. Veldig kjipt :/
 
Jeg er 3+3, fikk positiv test nå i kveld. Har vært litt småkvalm i går kveld og i kveld, og så har datteren min på 3,5 år uttalt at jeg er så varm flere ganger i dag. Hun var litt bekymra for at jeg hadde feber:)
 
4+6

Har vært mye kvalm de siste dagene, veldig ømme pupper og såre brystvorter. Oppblåst, murringer og enormt svimmel ..
 
Ømme pupper hele tiden, stikker litt av og til i livmoren, vondt i bekkenet når jeg reiser meg av og til, de siste dagene har jeg våknet en gang i løpet av natten fordi jeg må tisse, løsere avføring (som snur om til treg mage etterhvert, tenker jeg) ... ingen kvalme enda heldigvis, men forrige gang spydde jeg daglig fra uke 6-19 ca... :p

Så mistenkte veldig at jeg var gravid nå før jeg testet. Er bare 4+1
 
Ømme pupper hele tiden, men mest morgen og kveld. Kvalm innimellom. Vondt i korsryggen. Litt murringer innimellom men mest de første dagene rundt IKM. Svimmel når jeg reiser meg og raskere sliten.
 
4+2 idag, og i natt slet jeg lenge m å sove fordi brystene er så veldig ømme, og brystvortene er så innmari såre.... Ellers så har jeg litt vondt i korsryggen og murringer som kommer og går :) Blir kvalm hvis jeg ikke spiser ofte, og merker at jeg generelt er mer trøtt og slapp enn vanlig. Er også veldig varm, men kald på hender og føtter :)
 
Her er det ikke så mange andre symptomer enn trøtthet og litt strekking og styring i livmorsområdet. Er glad så lenge kvalmen er borte jeg :p
 
Nå er jeg 3+5, og jeg blir bare mer og mer kvalm. Litt sjøsyk hele tiden, og så kommer det plutselig bølger av skikkelig kvalme over meg. Hvordan skal dette gå når det begynner så tidlig...?!
 
Er utrolig trett i dag. Det er vanskelig å si om det er pga spiren eller om det er progesteronstøtten, men har sovet dupper og er fortsatt supertrøtt. Har også vondt i brystene og fortsatt ligsmentsmerter :)
 
Nå begynner kvalmen for fullt å melde seg :( Noen tips til hva som kan dempe det? Jeg begynner jo i ny jobb om to uker og! Hater å være kvalm :(
 
Nå begynner kvalmen for fullt å melde seg :( Noen tips til hva som kan dempe det? Jeg begynner jo i ny jobb om to uker og! Hater å være kvalm :(
spis noe før du står opp. ha ritzkjeks i nærheten (hjalp meg sisty å småspise). Grønne epler hjalp noe sist. Og jeg måtte spsie ofte. Ellers ble jeg kvalm med en gang. (Var kvalm til uke 19 sist :/)
 
Neseblod?!! Ikke sånn rennende blod, men småtett i nasa, å når jeg snyter kommer det blod. Tenker det må være pga hormoner
 
Er 4+1 aldri vært gravid før så dette er spennende og overraskende nok en del symptomer allerede: veldig trøtt, sulten ofte, vonde bryst, oppblåst, våkner midt på natten for å tisse eller spise, murringer og litt bedre luktesans
 
Her går det veldig opp og ned. Kunne godt vert uten mensmurringene, dem gjør meg nærvøs. Å ellers kommer det små kvalme byger. Blir kvalme når jeg fyller pulver og tøymykner i maskinen pga lukten. Og å steke bacon ... blæ
 
Her er det ikke mye symptomer foreløpig. Bare litt ømme pupper. I dag har det kommet litt friskt blod også. Jeg blir veldig redd og stressa. Må prøve å roe meg ned. Har ingen smerter, så håper det går bra. Ikke bare bare med to gu på to dager heller.. :p
 
Kjenner jeg begynner å bli allergisk mot tannkremen allerede :( blir skikkelig kvalm av å pusse tenner..
 
Back
Topp