Symptomer?

I dag måtte jeg kjøpe en BH i størrelse 75E som satt som et skudd! Hvis det fortsetter slik blir jo puppene store som fotballer snart :-o (er ikke overvektig og har ikke gått opp i vekt, puppene er bare helt sprengt)

sendt fra mobilen via BV-appen

hehehe nå ser jeg for meg mangafigurer med skikkelig oversize. Lucky you! :D
Nei huff jeg skal ikke le det kan bli for mye av det gode.

Jeg er normalt sett 75C men kjenner at D også begynner å bli i trangeste laget :S
Da jeg ammet sist hadde jeg 70D.
 
Ømme pupper var det første tegnet som kom, og det har jeg hatt siden. Mer anpusten enn før.
Ingen menssmerter som jeg pleier å få en ukestid før mensen, forventet mens er i morgen.
Kortere lunte enn vanlig.
Ekstremt trøtt!

Kun svake positive tester foreløpig, så jeg er ikke helt sikker enda.

Edit: blør i dag på "ikm", så det er nok ikke noen spire som gror her.


Jente 07, jente 10
 
Last edited:
Fantastisk symptom som har dukket opp. Jeg spyr når jeg tømmer bleie bøtta. Det slapp man unna som førstegangs

Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app
 
Spydde nettopp:S håper virkelig ikke dette setter standaren for resten av ukene fremover...er det verste jeg vet!!:(

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Symptomene mine er fortsatt svake. Litt kvalme, litt ømme pupper og litt menssmerter nå og da. Helt greit det, egentlig :)
 
Og sulten ja... Blir sulten rett etter jeg har spist... :S
 
Småkvalm, bekkenvondt, merkelig smakssans (synes ting jeg likte godt før er helt forferdelig), småsulten veldg ofte og har tilogmed fått råmelk;)
 
Er så kveldstrøtt! Og jeg er et b-menneske til vanlig! :P Egentlig litt deilig å kunne legge seg og faktisk være trøtt:)
 
Det eneste jeg merker så langt er trøttheten og ømme pupper, går bare i sports bh og vil sove hele tiden, sovna i bilen i går på vei til et besøk! Hehe


Sitter på mobilen
 
* Bekken plager
* Litt småkvalm
* Har og en kvise midt i pannen :P
* Hetetokter
* mensen smerter
* luft i magen

:)
 
I dag har jeg sånn mensen mage. Synes det er så ekkelt! Føler det kommer hele tiden :p


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Jeg er så varm!! Koker! :p Virker ikke som termostatet virker i denne kroppen :p
 
Jeg er sååååå sykt trøtt!! Hjelpes...

♡ desember 2014 ♡
 
3+5

-Kvalm og svimmel om jeg ikke spiser ofte nok
-Hard i magen
-Ømme og fyldigere pupper
-Oppblåst til tider
-Murringer
-Trøtt tidlig på kvelden
 
3+6

Sliten av ingenting ,
Oppblåst/mye luft ,
Vond korsrygg ,
Småkvalm ,
Hetetokter ,
Blodtrykksfall ,
En herlig kvise på pannen :-p


Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
4+1
*Kviser!! vræl..!
*veldig ømme pupper
*murringer, kjenner at noe utvider seg :)
*sover veldig dårlig, vanligvis så sover jeg veldig godt!


♡ desember 2014 ♡
 
Back
Topp