Symptomer?

Har lite/ingen sympomer enda. Hadde mer murringer med første på denne tiden + kvalme og trøtthet. Jeg syntes det var pyton å være gravid sist, så håper jeg kan gå lenge før jeg merker noe mer enn uteblitt mens ;)
 
Jeg har vanligvis et utrolig godt sovehjerte! Sovner lett og våkner ikke en eneste gang ila natten.. Men di siste nettene har jeg sovet skikkelig dårlig, ligger våken flere timer på kvelden selv om jeg er trøtt, og så våkner og ligger lenge å bare vrir meg. Utrolig irriterende!! Det er ikke fordi jeg har vondt eller er dårlig. Ikke må jeg tisse heller. Flere som har det slik?
JA!!! Fryktelig irriterende...

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
 
Her går det i mensmurringer og verkende rygg. Er også litt mer gretten enn vanlig, men det tror jeg heller skyldes oppgaveskriving-stress. Sist gang var første symptom at jeg ble uhorvelig kvalm i uke 5. Krysser fingrene for at jeg unngår det denne gangen. Har ikke tid til å være sengeliggende i tre-fire måneder igjen:confused:
 
Jeg prøver å få gjort litt hjemme i dag, men må ofte sette meg ned da jeg blir svimmel og kvalm, selv om jeg har spist jevnlig. Noen som har noen tips?

Jeg skal være forlover for ei venninne og vi skal på brudekjoleshopping på lørdag. Ser for meg høyt tempo og vet virkelig ikke hvordan jeg skal fikse det akkurat nå... :o


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Merker ikke stort annet enn ekstrem hodepine og trøtthet ..! Har vondt i hodet dagen lang og vil sove til alle døgnets tider


Sitter på mobilen
 
Trøtt og kvalm ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Veldig trøtt for tida. Sover helst 11 timer hvis jeg kan. Har også litt rar luktesans, som at butikken lukter pepperkaker og at det utenfor skolen lukter kattemat...
Har også fått ømme pupper og nipler de siste par dagene :P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jeg prøver å få gjort litt hjemme i dag, men må ofte sette meg ned da jeg blir svimmel og kvalm, selv om jeg har spist jevnlig. Noen som har noen tips?

Jeg skal være forlover for ei venninne og vi skal på brudekjoleshopping på lørdag. Ser for meg høyt tempo og vet virkelig ikke hvordan jeg skal fikse det akkurat nå... :o


Sent from my iPhone using BV Forum
De fleste tipsene jeg har sett går på å drikke mye vann. Unngå ting som trigger kvalmen og å spise lite men regelmessig. Altså passe på at blodsukkeret ikke blir for lavt :)
 
Siste dagene har magen vært veldig stille og energien tiltar. Ømme bryster har jeg fortsatt.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
I dag tidlig hadde jeg så ømme pupper at jeg ikke fikk sove på grunn av det.... :mad: :p Er jo bare et tegn på at ting skjer i kroppen da, men søvnen min vil jeg ha i fred takk :p
 
Siste dagene har altså magen vært så stille og jeg er ikke så oppblåst som jeg var for bare noen dager siden.
Merker bare såvidt ømme bryster og lingamentbåndene som sier fra når jeg reiser meg. For bare en uke siden kjente jeg det mye mer, men jeg er ikke bekymret. jeg bare føler meg heldig :D
 
Siste dagene har altså magen vært så stille og jeg er ikke så oppblåst som jeg var for bare noen dager siden.
Merker bare såvidt ømme bryster og lingamentbåndene som sier fra når jeg reiser meg. For bare en uke siden kjente jeg det mye mer, men jeg er ikke bekymret. jeg bare føler meg heldig :D

Samme her :)


Sent from my GT-I8730 using BV Forum mobile app
 
Er i dag 6+4 og merker ikke så veldig mye..Ømme/stive nippler, strekningen i magen om jeg gjør brå bevegelser, tidvis halsbrann, puppene kjennes tunge ut..Fortsatt ingen kvalme så håper jeg slipper unna da d ikke er kommet til nå;)
 
Halsbrann, litt ømme nipler og tett i nesen. Pluss jeg blir fort svimmel og små kvalm.


Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!
 
Her er fortsatt bare murring, våkner tidlig (får ikke sove igjen) ,stikkinger i puppene, hetetokter, sliten og veldig oppblåst..Spes etter å ha spist så om jeg skal ut må jeg knipe veldig for at d ikke skal vises

Når merket du av denne murringen? Jeg venter mensen nå på førstkommende fredag å har i går å idag hatt litt murringen innimellom. Sjangsene er jo store for at jeg er gravid men ønsker ikke å håpe for mye.
 
Når merket du av denne murringen? Jeg venter mensen nå på førstkommende fredag å har i går å idag hatt litt murringen innimellom. Sjangsene er jo store for at jeg er gravid men ønsker ikke å håpe for mye.
Murringene har jeg hatt siden to dager etter el..Jeg testet pos 8 dager etter el..Sterk pos 10 dager etter
 
Jeg har nesten ikke symptomet mer. Ingen kvalme magen er stille og det eneste som tyder på at kroppen jobber er ømme pupper. Masse energi har jeg og. Masse!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Jeg føler jeg har noen symptomer i ny og ned. I helgen var det halsbrann og veldig trøtt og gråt av alt. Men egentlig har jeg fryktelig få symptomer utennom fryktelig hormonell, våkner tidlig og blir veldig fort trøtt. Verker litt i puppene på kvelden, men det er ikke mye. Skulle ønske jeg hadde fler :P
 
I dag har morgen kvalmen kommet for fult :-(

Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp