Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JA!!! Fryktelig irriterende...Jeg har vanligvis et utrolig godt sovehjerte! Sovner lett og våkner ikke en eneste gang ila natten.. Men di siste nettene har jeg sovet skikkelig dårlig, ligger våken flere timer på kvelden selv om jeg er trøtt, og så våkner og ligger lenge å bare vrir meg. Utrolig irriterende!! Det er ikke fordi jeg har vondt eller er dårlig. Ikke må jeg tisse heller. Flere som har det slik?
De fleste tipsene jeg har sett går på å drikke mye vann. Unngå ting som trigger kvalmen og å spise lite men regelmessig. Altså passe på at blodsukkeret ikke blir for lavtJeg prøver å få gjort litt hjemme i dag, men må ofte sette meg ned da jeg blir svimmel og kvalm, selv om jeg har spist jevnlig. Noen som har noen tips?
Jeg skal være forlover for ei venninne og vi skal på brudekjoleshopping på lørdag. Ser for meg høyt tempo og vet virkelig ikke hvordan jeg skal fikse det akkurat nå...
Sent from my iPhone using BV Forum
Siste dagene har altså magen vært så stille og jeg er ikke så oppblåst som jeg var for bare noen dager siden.
Merker bare såvidt ømme bryster og lingamentbåndene som sier fra når jeg reiser meg. For bare en uke siden kjente jeg det mye mer, men jeg er ikke bekymret. jeg bare føler meg heldig
Her er fortsatt bare murring, våkner tidlig (får ikke sove igjen) ,stikkinger i puppene, hetetokter, sliten og veldig oppblåst..Spes etter å ha spist så om jeg skal ut må jeg knipe veldig for at d ikke skal vises
Murringene har jeg hatt siden to dager etter el..Jeg testet pos 8 dager etter el..Sterk pos 10 dager etterNår merket du av denne murringen? Jeg venter mensen nå på førstkommende fredag å har i går å idag hatt litt murringen innimellom. Sjangsene er jo store for at jeg er gravid men ønsker ikke å håpe for mye.