:/ God bedringI dag har morgen kvalmen kommet for fult :-(
Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
:/ God bedringI dag har morgen kvalmen kommet for fult :-(
Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app
Har ikke fått kvalmen enda (håper jeg slipper )Flere som er ekstremt kvalme? Jeg spyr ikke, er bare kvalm, nesten hele tiden! Klarer faktisk ikke å gå inn på kjøkkenet uten å brekke meg.. Noen råd mot kvalme?
Jeg var plaget med at den ene hånda mi sovnet/dovnet bort om nettene hele svangerskapet. Dette ble bare verre og verre for hver uke som gikk. Fikk vite av legen på sykehuset at det var pga en nerve i håndleddet som lå i klem e.l. Dette ville mest sannsynlig gå bort etter fødselen og om ikke så kunne det opereres bort. Han hadde vært plaget med det samme og hadde operert, men det var vel av andre grunner enn graviditet vil jeg tro heheVåknet flere ganger i natt av at ene armen støtt og stadig sovnet/ble vond. Og nå er det beina som plutselig sovner i stillinger jeg nesten alltid sitter i til vanlig. Har dette med graviditeten å gjøre? Noen som har opplevd det?
Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!
Gjør ingenting at det ble langt jeg fikk jo bare en fin forklaring , så tusen takk for detJeg var plaget med at den ene hånda mi sovnet/dovnet bort om nettene hele svangerskapet. Dette ble bare verre og verre for hver uke som gikk. Fikk vite av legen på sykehuset at det var pga en nerve i håndleddet som lå i klem e.l. Dette ville mest sannsynlig gå bort etter fødselen og om ikke så kunne det opereres bort. Han hadde vært plaget med det samme og hadde operert, men det var vel av andre grunner enn graviditet vil jeg tro hehe
Fikk beskjed om å ikke riste på hånda når jeg fikk det men bare la den henge. Satt utallige netter på sengekanten og gråt pga smertene :/ Håper det ikke er dette du er blitt plaget med og at du ikke plages så lenge Til info så gikk det bort allerede innen 1 ukes tid etter fødselen
Beina mine sovnet fort om jeg satt i ro lenge i samme stilling husker jeg.
Beklager, ble litt langt dette men.....
Sendt fra Appen
Eg har masse kramper i leggene!!! Sykt plagsomt om natten
Drikker masse vann, men det kommer likevel. Noen andre som kjenner til denne plagen??