Symptomer?

Våknet flere ganger i natt av at ene armen støtt og stadig sovnet/ble vond. Og nå er det beina som plutselig sovner i stillinger jeg nesten alltid sitter i til vanlig. Har dette med graviditeten å gjøre? Noen som har opplevd det?


Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!
 
Er ikke så kvalm som sist, men eier ikke energi, aldri vært så sliten før

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app
 
Flere som er ekstremt kvalme? :confused: Jeg spyr ikke, er bare kvalm, nesten hele tiden! Klarer faktisk ikke å gå inn på kjøkkenet uten å brekke meg.. Noen råd mot kvalme? :)

:)
 
Flere som er ekstremt kvalme? :confused: Jeg spyr ikke, er bare kvalm, nesten hele tiden! Klarer faktisk ikke å gå inn på kjøkkenet uten å brekke meg.. Noen råd mot kvalme? :)

:)
Har ikke fått kvalmen enda (håper jeg slipper :P)
 
Våknet flere ganger i natt av at ene armen støtt og stadig sovnet/ble vond. Og nå er det beina som plutselig sovner i stillinger jeg nesten alltid sitter i til vanlig. Har dette med graviditeten å gjøre? Noen som har opplevd det?


Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!
Jeg var plaget med at den ene hånda mi sovnet/dovnet bort om nettene hele svangerskapet. Dette ble bare verre og verre for hver uke som gikk. Fikk vite av legen på sykehuset at det var pga en nerve i håndleddet som lå i klem e.l. Dette ville mest sannsynlig gå bort etter fødselen og om ikke så kunne det opereres bort. Han hadde vært plaget med det samme og hadde operert, men det var vel av andre grunner enn graviditet vil jeg tro :p hehe
Fikk beskjed om å ikke riste på hånda når jeg fikk det men bare la den henge. Satt utallige netter på sengekanten og gråt pga smertene :/ Håper det ikke er dette du er blitt plaget med og at du ikke plages så lenge :) Til info så gikk det bort allerede innen 1 ukes tid etter fødselen ;)
Beina mine sovnet fort om jeg satt i ro lenge i samme stilling husker jeg.
Beklager, ble litt langt dette men.....

Sendt fra Appen :)
 
Eg har masse kramper i leggene!!! Sykt plagsomt om natten :-P

Drikker masse vann, men det kommer likevel. Noen andre som kjenner til denne plagen??
 
Jeg var plaget med at den ene hånda mi sovnet/dovnet bort om nettene hele svangerskapet. Dette ble bare verre og verre for hver uke som gikk. Fikk vite av legen på sykehuset at det var pga en nerve i håndleddet som lå i klem e.l. Dette ville mest sannsynlig gå bort etter fødselen og om ikke så kunne det opereres bort. Han hadde vært plaget med det samme og hadde operert, men det var vel av andre grunner enn graviditet vil jeg tro :p hehe
Fikk beskjed om å ikke riste på hånda når jeg fikk det men bare la den henge. Satt utallige netter på sengekanten og gråt pga smertene :/ Håper det ikke er dette du er blitt plaget med og at du ikke plages så lenge :) Til info så gikk det bort allerede innen 1 ukes tid etter fødselen ;)
Beina mine sovnet fort om jeg satt i ro lenge i samme stilling husker jeg.
Beklager, ble litt langt dette men.....

Sendt fra Appen :)
Gjør ingenting at det ble langt :) jeg fikk jo bare en fin forklaring , så tusen takk for det :)
Var bare ene armen som plagde meg i natt også. Håper virkelig ikke at det skal fortsette sånn. Sover dårlig nok fra før av ;)


Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!
 
I dag er jeg fryktelig kvalm..


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Eg har masse kramper i leggene!!! Sykt plagsomt om natten :-P

Drikker masse vann, men det kommer likevel. Noen andre som kjenner til denne plagen??


Er det ikke magnesium som skal hjelpe mot kramper?


❤️ Termin 16.12.14 ❤️

Taster fra appen:)
 
Jeg anser meg selv som kjempeheldig for jeg er kun trøtt og ømme pupper.
Kjenner det i bekkenet ved enkelte stillinger og viss jeg trykker enkelte plasser, men jeg kan gå normalt enda, til og med i høye heler :)




♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)
 
Har fortsatt nesten ingen symptomer og de jeg har hatt føler jeg er på vei bort.. Er litt bekymra for at dette ikke skal gå bra.. :(
 
Jeg har kun ømme pupper. :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Tidligere har jeg hatt et par dager med småkvalm og strekkinger i livmoren. Nå har jeg kun ømme pupper og føler meg akkurat som vanlig. Så lenge jeg ikke blør tenker jeg at jeg bare er heldig... Selv om jeg kunne tenkt meg litt flere symptomer sånn at jeg er heelt sikker på at det er noe der :)

Sent from my GT-I8730 using BV Forum mobile app
 
Når jeg leser her ser man jo at det er like vanlig med masse symptomer som det er med lite :) jeg nyter det :D
 
Åh hallo morrakvalme. :( trøster meg med at alt er som det skal da :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Aldri vært gravid før.

Symptomer
Ømme brystvorter
Mensmurringer men ikke som ved mens.
Enkelte lukter har jeg følt veldig sterkt men ikke alt mulig.



Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg gikk jo å klaga over lite symptomer i hele går, vell... når jeg la meg i går fikk jeg ikke sove på grunn av superømme pupper! :p Karma! :D
 
Back
Topp