Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, jeg som skreik etter mer symptomer får som fortjent! I dag har jeg vært plaget med sure oppstøt (og ÆSJ! Det er ekkelt!) og økende kvalme utover kvelden.. Nå begynner kroppen å forstå at den er gravid ja
Hurra ja Hadde håper på alt annet enn kvalme bareHvis og når sterkere symtpomer begynner, så gjør det gjerne det mellom uke 5-7 helst . Hurra
Men så lenge lille har det bra så er det selvsagt det viktigeste <3
Må ikke du skremme meg her Håper det er veldig forbigående!Helt klart
Kvalme er desidert verste man kan ha,uansett tilstand.
Håper det bare er forbigående og ikke evigvarende til slutten slik mitt var sist gang
Må ikke du skremme meg her Håper det er veldig forbigående!
Hehe, jeg vet det ikke var slikt ment Og tro meg, det skal litt mer til for å skremme megÅÅnei snuppa! Var absolutt ikke slikt ment
Er bare jeg som var en av de 1% heldige med max uflax som fikk hyperemesis ..og det er sjelden tilstand,så skal ikke bekymre deg for det
Hehe, jeg vet det ikke var slikt ment Og tro meg, det skal litt mer til for å skremme meg
Uff, det kan ikke ha vært noe særlig :/
Når fikk du kvalmen sist?Haha,ja jeg har hatt et inntrykk av det serru
Nei. Jeg hadde det ikke noe godt akkurat,sånn mildt sagt!
Gjenstår å se hvordan dette svangerskapet blir *grueseg*
Når fikk du kvalmen sist?
Får håpe du gjorde deg ferdig med den sist svangerskap og at du slipper unna i dettePresis 5+3 . Som nå er rett rundt hjørnet.
Og den kom heeelt plutselig ..
Får håpe du gjorde deg ferdig med den sist svangerskap og at du slipper unna i dette