Symptomer?

Puppene er som sagt av og på med ømhet, men er det noen andre som av og til får noen vonde/ubehagelige stikk i de? Det gjør nemlig jeg :)


Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!
 
Puppene er som sagt av og på med ømhet, men er det noen andre som av og til får noen vonde/ubehagelige stikk i de? Det gjør nemlig jeg :)


Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!
Stikker litt her også innimellom.. Så det er vel bare saker å ting som driver å forme seg inne de også :p ubehagelig er det, men alt som er nytt er bra syns jeg :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hihi :D nøs nettopp kraftig , og da gjorde det så vondt i ene lysken at jeg måtte krølle meg sammen og stønnet fram noen au au au! :p men altså sånn type vondt er velkommen, har savnet det litt ;)


Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!
 
I dag gråter jeg... mye! Og helt uten grunn.. Skulle nesten trodd jeg hadde det vondt, men jeg har jo det helt fantastisk :p
 
Er det flere her som ikke merker noe forandring på brystene?? Håper de begynner å bli ømme og store snart altså.. :p. Blir nesten litt bekymret...

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app
 
Er det flere her som ikke merker noe forandring på brystene?? Håper de begynner å bli ømme og store snart altså.. :p. Blir nesten litt bekymret...

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app
Jeg tenkte akkurat dette sekund at hvis puppene vokser mer nå, så passer snart ingen av bhene mine lengre :p


Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!
 
Jeg tenkte akkurat dette sekund at hvis puppene vokser mer nå, så passer snart ingen av bhene mine lengre :p


Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!
Haha, tenkte jeg og på tidligere i dag! :p Har ikke kunnet bruke noe annet enn myke sportsbher siste tiden, så blir spennende å ha på mine vanlige bh'er igjen:p Jeg som nettopp kjøpte meg så mange fine Victorias Secret bh'er :( :p
 
Jeg tenkte akkurat dette sekund at hvis puppene vokser mer nå, så passer snart ingen av bhene mine lengre :p


Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!

Jeg er nå rett og slett litt misunnelig ;) Håper både jeg og mannen får litt glede av de før magen kommer :p
(gleder meg selfølgelig til magen også) Hehe!! =)

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app
 
Jeg får stadig flere ubehagelige bølger av en slags kvalme og prikking som sprer seg rundt om i kroppen. Det varer bare i et lite minutt, men det etterlater meg med kaldsvette og svimmelhet. Pga tidligere angstproblematikk er jeg usikker på om jeg skal tilskrive dette graviditeten. Noen andre med lignende symptom?
 
Jeg får stadig flere ubehagelige bølger av en slags kvalme og prikking som sprer seg rundt om i kroppen. Det varer bare i et lite minutt, men det etterlater meg med kaldsvette og svimmelhet. Pga tidligere angstproblematikk er jeg usikker på om jeg skal tilskrive dette graviditeten. Noen andre med lignende symptom?

Ja, jeg opplever bølger med kvalme, ubehag og kaldsvette. Varer ikke lenger enn 2 min!! Rekner med det er graviditeten :) Veldig ubehagelig når det står på...

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app
 
Jeg får stadig flere ubehagelige bølger av en slags kvalme og prikking som sprer seg rundt om i kroppen. Det varer bare i et lite minutt, men det etterlater meg med kaldsvette og svimmelhet. Pga tidligere angstproblematikk er jeg usikker på om jeg skal tilskrive dette graviditeten. Noen andre med lignende symptom?
Vis jeg får en kvalme bølge så får jeg automatisk litt angst. Fordi jeg hater å vær kvalm. Da jeg lå 9 uker med virus på balanse nerven og var kvalm og svimmel hele tiden.
Å tror gjerne man får litt angst om man har vært plaga med det før.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har yber såre brystvorter og det er vel alt.. Ell bortsett fra at jeg spiser som en mann, lagt på meg 2,5kg allerede!!! :eek: hvor skal dette ende..... :mad:


❤️ Termin 16.12.14 ❤️

Taster fra appen:)
 
Er det flere her som ikke merker noe forandring på brystene?? Håper de begynner å bli ømme og store snart altså.. :p. Blir nesten litt bekymret...

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

Her er det lite forandringer i brystene. Eneste er litt verking i armhulene. Så jeg skulle også gjerne hatt litt ømhet i brystene.

Men jeg har verk i magen hele tiden.
Ubehagelig :(
 
Da kan jeg legge til halsbrann av typen som holder deg oppe hele natten. :( Fy flate så vondt.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Anbefaler titralac på det sterkeste! God bedring:)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Takk :) Har Novaluzid men tror jeg må ha en sterkere kur for det kjentes mer ut som magekatarr enn halsbrann. :(

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Jeg er veldig redd for at jeg ikke har noen symptomer egentlig :( er der noe galt? Er 5+2 idag..

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Har to gutter fra før..
Skulle hatt mensen for 4 dager siden.. Venter til tirsdag med å teste
Har hatt noe som kan ligne festeblødning.. (Les: ekkel beskrivelse) har vært alt fra lyserosa blod til mere mørkebrunt. Ikke vært på langt nær som mensen, hatt det i 3 dager, veldig redd for å teste om det skulle være negativt. Har også hatt "murringer" i magen og vært kvalm..


Taster fra app
 
Jeg er veldig redd for at jeg ikke har noen symptomer egentlig :( er der noe galt? Er 5+2 idag..

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Tror ikke du skal være redd for det lille89, er ikke alle som får tidlige symptomer.. Det sikreste symptomet du han ha fått er at du ikke har fått mensen enda


Taster fra app
 
Back
Topp