Symptomer?

Hallo :) 6+6 i dag og mine symptomer er:
Trøtt
Lite matlyst
Kvalm når jeg blir sliten
Tørr i munnen
Frister med cola (drikker vanligvis ikke brus)
Stikninger i puppa (innbiller meg at de er blitt litt fyldigere å, men tror det kun er ønsketenkning da puppa ikke forandra seg noe før etter fødsel og melka kom førstegang)
Ligamentsmerter innimellom
Svake tilfeller av halsbrann
Mensmurringer
Verker i beina pluss rastløse bein
Venstre hånda dovner bort på natta
Oppblåst!
Skifter mellom hard og løs mage
Hoven nedentil (frua)
Kjenner meg hoven nederst i magen

Trodde egentlig ikke jeg hadde så mange symptomer jeg, men tydeligvis.
Tar imot alle symptomer nå da jeg har hatt blødninger siden 4 dager etter ikm. Blødde lite, men jevnt i over en uke. Ingen smerter da. 2 leger trodde det var sa, men hcg prøvene hadde bra stigning så da mente de det gikk bra allikevel og at jeg ikke trengte å bekymre meg. Mm, lettere sagt enn gjort. Fått ul time hos en privat gynekolog når jeg er 11+4, men det er så lenge til. Skulle ringe etter påske å høre om de hadde fått noen avbestillinger da, slik at jeg kanskje fikk time før. Tror forresten jeg har veldig skjøre slimhinner. Vært to netter i påsken jeg ikke har vært på do i løpet av natta, slik at jeg har vært veldig tissetrengt. Da har det kommet bittelitt lyserosa blod når jeg kommer meg på do på morran. De dagene jeg har vært på do på natta er akt bra. Huff, dette ble langt gitt..
 
Det er helt utrolig å se hvordan ring kan forandre seg hver dag.
Nå har jeg vært kvalm siden midnatt og har sovet minimalt :(

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Da har det startet. Ikke en dag forsinket !
Kastet opp hele 4 ganger til nå å synnsykt ekstrem kvalme :-(
Nei nei nei :-(

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Da har det startet. Ikke en dag forsinket !
Kastet opp hele 4 ganger til nå å synnsykt ekstrem kvalme :-(
Nei nei nei :-(

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Uff :( Så kjedelig!
 
Mine symptomer hittil er:
Ømme bryster (varierer hvor vonde fra dag til dag)
Kvalm når jeg våkner til jeg får i meg mat.
Trøtt og slapp
Større bryst :D hurra!
Oppblåst og treig i magen.
Humørsvingninger.

Er 7 uker i dag, og idag er symptomene bittelitt svakere igjen, liker ikke, men er visst normalt at det varierer litt ser jeg :D


Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des :)
 
Kan ikke fordra at ting er så av og på!! Men energien er på bånn da.

Å puppene er større og mer harde, kan kjenne kjærtelene er der inne. Før var de helt myke og jeg kjente ingenting. :p men vil ha mer! Haha :D


Desember 2014

Bruker App
 
Jeg er kvalm, men klarer ikke tro at det er pga spiren;)


❤️ Termin 16.12.14 ❤️

Taster fra appen:)
 
Jeg har fått større pupper, og er sjokka over hvor fort det kom. Jeg mener, jeg trodde dette kom først på slutten?! :smiley-ashamed005
Forresten, er det noe hold i det at fuktighetskrem skal forebygge strekkmerker? Jeg tror ikke jeg skal slite med å be om hjelp fra mannen med dette, men jeg gidder ikke drive med smøring om det bare er overtro. :p
 
Jeg har fått større pupper, og er sjokka over hvor fort det kom. Jeg mener, jeg trodde dette kom først på slutten?! :smiley-ashamed005
Forresten, er det noe hold i det at fuktighetskrem skal forebygge strekkmerker? Jeg tror ikke jeg skal slite med å be om hjelp fra mannen med dette, men jeg gidder ikke drive med smøring om det bare er overtro. :p
Jeg kommer til å smøre meg :) Ikke fordi jeg tror at det hjelper, men fordi jeg ikke tør å ta sjansen på at det ikke hjelper :p Dessuten tror jeg det vil gjøre godt for tørr hud som klør :)
 
Jeg kommer til å smøre meg :) Ikke fordi jeg tror at det hjelper, men fordi jeg ikke tør å ta sjansen på at det ikke hjelper :p Dessuten tror jeg det vil gjøre godt for tørr hud som klør :)
Haha! Ja, det kan jo ikke skade, liksom! :D
 
Haha! Ja, det kan jo ikke skade, liksom! :D
Nei, nettopp :p Men om jeg kommer til å huske å smøre meg er noe annet.. er alt for dårlig på det til vanlig og :p
 
Da har det startet. Ikke en dag forsinket !
Kastet opp hele 4 ganger til nå å synnsykt ekstrem kvalme :-(
Nei nei nei :-(

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Åh nei :( God bedring <3

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
I dag er jeg ikke noe særlig hyggelig å være sammen med, er så luftig i magen :p
 
8+1 i dag. Har slitt mye med søvn og kvalme siste tiden.. Kvalm på morgen og formiddag. Så kanskje opphold på ettermiddag før jeg blir kvalm igjen på kvelden. Andre som har det slik? Blir også veldig trøtt tidlig på kvelden og kjenner mensvondter i ryggen på kvelden. Ømme pupper, kviser, oftere doturer og tar lettere til tårene :p så ja! Plenty med symptom!!


Sent from my iPad using BV Forum
 
Mine symptomer er :
Morgenkvalm
Veldig ømme pupper
Skifter mellom hard og løs mage
Mensmurringer
Strekninger nederst i magen om jeg reiser meg for fort eller begever meg for fort
Matlyst som er helt bærtur. Plutselig er jeg kjempesulten, men så plutselig kan jeg bli kvalm eller stappmett haha :p
 
Velkommen hormoner!!
X-antall ganger i går ble jeg så sinna på kjæresten at jeg viste virkelig ikke hvor jeg skulle gjør av meg. Å hadde såååå lyst til å begynne å hyl grine.
Tenk at mannfolk kan være så teite :( Hehe.


Desember 2014

Bruker App
 
5+3 med hjerteskatten <3

- nedsatt matlyst
- rare smaker (egg blir tyggiskulerk)
- alt lukter fælt bortsett fra vanilje og honning
- mye vondt i magen, både i livmor og tarmer
- SÅ luftig da gitt (lekt med sykkelpumpa?)
- det eneste jeg har lyst på er tortilla chips og salt mat
- kroppen går fra å være vond til bra og til vond igjen med et knips
- tisser hele tiden
- humørsvigninger som ikke ligner grisen, både lei meg, glad og sint samtidig
- føler meg så overbeskyttende (lille i magen <3)
- kviser i ørene (har brukt å få det i PMS før, men ikke så ille, au)
- puppene er ømme, de både ser og føles fyldigere ut (olala, hehe)
- økt sexdriv (enda jeg hadde mer enn nok fra før)
- trøtt hele tiden

Tror jeg fikk med alt, men kan være mer jeg ikke tenker over. Spesielt å være gravid :')


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har forresten fått rosa tigerstriper på hoftene og innsiden av lårene, tihi :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Brystene har blitt litt ømme, men bare litt. Og så er de tyngre da.

Økt matlyst, holder på å bli gal! Klarer ikke å styre meg heller, magen rumler og jeg bare må ha mat, selv om jeg nylig har spist:( heldigvis ikke sånn hele tiden, men nå og da.

Periodevis mensverk, men blitt bedre enn det var foe ei uke siden.

Trøtt

Litt svak kvalme.
 
Back
Topp