Symptomer?

Da har det startet. Ikke en dag forsinket !
Kastet opp hele 4 ganger til nå å synnsykt ekstrem kvalme :-(
Nei nei nei :-(

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Auuuu..uff..Stakkar deg..Sender deg en trøste klem:) Merker heldigvis ikke så mye jeg
 
Tusen takk,dere er søte <3
Jeg har ikke blitt bedre men verre,så glad jeg har legetime idag.få medisin,ellers klarer jeg ikke fungere i det daglige samt passe på min sønn.
Håper bare dette ikke blir like langvarig som sist bare.....

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Her har jeg vært
- treg og oppblåst i 1,5 uke.
- migrene i går og i dag
- kvalm
- ligamentsmerter
- bekkenet føltes litt skranglete
- supertørst om morgenen. Det var sånn jeg skjønte at det måtte være graviditet.
 
Last edited:
Kvalme :( Kjære Gud jeg håper dette går over for jeg fungerer ikke.
I dag har jeg klart å krangle ned litt appelsinjuice, en halv brødskive og en handfull pasta med piffikrydder.
Jeg kaster ikke opp, kun kvalme :(
 
Kvalme :( Kjære Gud jeg håper dette går over for jeg fungerer ikke.
I dag har jeg klart å krangle ned litt appelsinjuice, en halv brødskive og en handfull pasta med piffikrydder.
Jeg kaster ikke opp, kun kvalme :(
Huff så forferdelig kjedelig :( Håper du blir kvitt kvalmen Snart! Jeg selv er bare bittelitt kvalm på morningen. Men er jo redd for at det forverres etterhvert. Tar hvertfall ikke gleden på forskudd hehe :)
 
Så langt (6+2 idag) kan det rapporteres om :
Ømme pupper som også har vokst en størrelse!
Fryser mye (blitt litt bedre enn det var de første ukene)
Øm korsrygg ved for mye/uvant belastning (rulleski igår var kanskje ikke det lureste)
Kvalme som kommer av og til (krysser alt jeg har for at det ikke blir like ubehagelig, intenst og langvarig som forrige gang!)
Menssmerter (også blitt litt mindre enn det var første ukene)
ØKT MATLYST! Noe voldsomt og, opp fire kilo allerede. Og må selvfølgelig spise for å unngå kvalme....

Føler meg generelt i bedre form enn forrige runde, hadde vært så fint om det vedvarte... :)

Og selvfølgelig oppblåst! Jeg ser ut som om jeg er 17-18 uker på vei om jeg sammenligner med forrige gang...
 
Da har kvalmen meldt seg for fullt her også :( har fått i meg mat heldigvis . Men hvert 10 minutt holder jeg på å brekke meg! Har klart å holde det inne til nå , og har planer om å fortsette sånn! Orker ikke dette her sånn egentlig !


Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!
 
Ekstrem kvalme hele dagen, har problemer med å få i meg mat. Men kaster heldigvis ikke opp :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Øm korsrygg og blir fort sliten. Og oppblåst! Men heldigvis ikke kvalm. :) Noen som har erfaring med om "problemer" i svangerskap er arvelig? I så fall håper jeg på å ha et like lett svangerskap som min mor hadde med meg. :smiley-bounce015
 
Nå har jeg også fått flere symptomer. Kvalmen kom midt i uke 6, så for en uke siden. Blir kvalm etter met, noen ganger. Kastet opp tre-fire ganger. Men går nå egentlig greit. Så lenge jeg vet hvorfor, så er det ikke så farlig. Og kaster ikke opp før det har gått en time eller to siden jeg har spist, så regner med jeg får i meg nok næring til barnet da.
 
Småkvalm hele dagen. Vondt i brystvortene, mansmurringer, trøtt og reagerer på lukt, lyd(!!) og bare tanken på enkelte matvarer er kvalmt... Har vært ok til nå, men nå begynner kvalmen å bli plagsom! Er 5+5 på vei, så det er jo en vei å gå. Heldigvis ikke noe oppkast! For det er det verste jeg vet!


Termin 21.desember.. Første gang...
 
Småkvalm, potte tett i nesa, humørsvingninger og trøtt.. er 5+5 i dag :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Dårlig Matlyst og helt utsulta til tider. Ingen mat overhode som frister. Men spiser jo for å spise.
Tåler ikke krydder eller brus, da får jeg ekstreme luft smerter.
Er veldig oppbåst og mye luft som skal ut gutt :p
Gått opp 1-2 bh størrelser.
Emosjonell
Følsom for enkelte lukter
Blir fort sliten og trøtt.


Desember 2014

Bruker App
 
Er 5+3 i dag :) merker allerede godt at kroppen ikke er seg selv :b

-Store og ømme pupper (føler de er verre på kvelden)
-Veldig tørst, men påfølgende hyppige dobesøk :b
-Mensliknende murringer tidvis
-Trøtt
-Føler meg veldig varm på kvelden (spesielt i ansiktet), og får lett hodepine hvis jeg prøver å gjøre noe
-Har i tillegg hatt aura ett par ganger (har tidligere hatt der i forbindelse med migrene- håper jeg slipper dette videre)
 
Mine symptomer :)

3+2 til 3+3

- dilla på appelsin juce
- mye luft
- tisser ofte
- øm,værker,strekker seg i livmora.
- i dag kvalm (igår uggen)
- sulten, lyst på noe hele tiden. Er egentlig helt stinn.
- litt kort lunte
- gikk fra ingen utflod til litt hvit.
- kjenner meg varmere spesielt i ansikt.
- lettere tyngde følelse i puppene
- energi nivået er lavt
- kviser i ansiktet


3+5

Symptomene fortsetter: (nye)
- Trøtt (sovna på dagen i dag) pleier ikke det.
- Hoven nedentil kjennes det ut som og nederst i magen ved skambenet.
- Føles ut som noe trykker litt mot ende tarmen (inni).


3+6

- Uggen og kvalm
- Tørster

Har også hatt vondt i hode nå og da, og rygg værk ved overbelastning når jeg har gjort mer en jeg skal, eller løftet litt for tungt. Varm og kald om hverandre. Er 6+5 i dag, og alle symptomene kommer og går.
 
Omg!!! Jeg dør av kvalme føles det som nå !!! S.o.s

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Serr jeg lever på ritz om dagen, eneste som hjelper mot kvalmen min...

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp