Symptomer?

*Huldra*

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Ja, hvilke opplever dere? Og har dere vært gravid før, med tanke på om det er annerledes denne gang? :)


To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3
 
Kvalm, vondt i ryggen, ekstrem luktesans, hormonelle og kviser :p eneste som e annerledes denne gang e kvisene :p

babyjente 27 Juli ♡
 
Jeg selv ble veldig tidlig kvalm, først kom luktesansen og jeg ble kvalm av alle luktene.. Murringene har vært der sikkert siden el tror jeg.. Og etter positiv test så har de roet seg litt, men nå begynner trettheten og kvalmen forverres da.. Veldig ulikt mine tidligere sv.skap da jeg ikke har merka noe før uke 6ish..! I tillegg har jeg nå fått tegn til bekkenløsning og ryggen har også begynt å klage :/ spendt på hvordan dette skal gå! Men jeg er forberedt vertfall ;)


To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3
 
Nå er jeg ikke 100% sikker på at det er spire, men har dvale tester og litt symptomer jeg kjenner igjen. Vondt i ryggen og murringer i livmorområdet :) jeg har to barn fra før ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Veldig vonde ømme pupper!! Og er konstant sulten! Litt hul følelse i magen, må småspise ofte for ikke å bli kvalm. Ellers trøtt og litt mer hormonell (ifølge samboeren ;-) )


Sent from my iPhone using BV Forum
 
stikkinger i ene siden i magen, halsbrann, trøøøøøøøøtt, uggen om jeg ikke spiser ofte.. men kvalmen er ikke her enda!! sist var jeg vel inne i kvalmen fra før pos test, så dette er spennende å se om det blir anderledes!
 
Har en del ja, men kunne vært verre..Romling i mage, vondt i rygg på ene siden mest, oppblåsthet, tett nese, stikkinger i siden, strekking midt på magen nederst under navlen, og trøtthet..Av en eller annen grunn brå våkner jeg halv sju hver dag å får ikke sove igjen..Grrrr...Puppene er ikke så ille ennå..
 
Jeg er utrulig trøtt, særlig i dag. Halsbrann (tror jeg), drømmer enormt mye, kvalme som kommer og går, og ØMME pupper! Men har ikke IKM før på onsdag. Så får se;)
 
Ømme pupper, trøtt, sover dårlig/våkner tidlig, mye sulten og blir uggen når jeg ikke spiser, samt litt hormonell. Gubben har sett de tidlige tegnene 2 ganger før det siste året, så da jeg fikk "raseri"anfall av en småting her om dagen så hadde han tenkt "trøtt, sulten og grinete. Nå er hun gravid igjen." Og han hadde rett gitt.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hodepine, lett kvalme når jeg ikke spiser regelmessig, tørst, merkelige drømmer, får halsbrann hvis det er lenge siden jeg har spist. Tisser sikkert 20 ganger i døgnet og jeg er irritabel,
 
No kan eg legge til ømme pupper, begynnende veiviser, ekstremt trøtt og tørr hud i ansiktet.. :p

babyjente 27 Juli ♡
 
Her er fortsatt bare murring, våkner tidlig (får ikke sove igjen) ,stikkinger i puppene, hetetokter, sliten og veldig oppblåst..Spes etter å ha spist så om jeg skal ut må jeg knipe veldig for at d ikke skal vises
 
Eneste symptom her er mens lignende smerter, som fjor at jeg friker litt ut over å miste :-(

Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app
 
Eneste symptom her er mens lignende smerter, som fjor at jeg friker litt ut over å miste :-(

Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app
Skjønner det, men det er faktisk veldig positivt :) betyr at livmoren vokser og strekker seg! Prøv heller å tenk på det du :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Veldig oppblåst spesielt om kvelden.
Vondt i hodet
Verker i ryggen
Romler i magen
Stikkinger
Kviser
Fort tungpusten
Trøtt
Fort sulten


Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP1 - ? Venter på TR eller positiv test
 
Ømme pupper - blir mer og mer ømme for hver dag
Mens-lignende vondter i magen
 
kvalme. i dag var jeg kvalm fra i 8 tiden på morgenen til 11. Så igjen nå... I går var ille. Bodde på badet. :/
 
Back
Topp