Symptomer?

*Jeg er kvalm, og har vært det i noen dager. Konstant kvalme, som blir bedre når jeg spiser. Var litt kvalm på de andre svangerskapene også.

*Konstant sulten nesten. Så sulten at magen rommler. Det var jeg også på mine 2 andre svangerskap.
*Veldig kveldstrøtt- har ikke vært det tidligere svangerskap.

*Kviser på hals tror ikke jeg hadde det på de 2 andre.

* Litt ekkel smak i munnen. Husker ikke at jeg hadde det før.

* Brystene er litt sånn småømme, litt strekkinger rund om kring. Brystvortene er ikke ømme nå. Det var de sist, men ikke på første svangerskap.

* Litt småmurringer
 
Jeg er trøtt, kvalm og sulten. Må spise litt veldig ofte for å holde kvalmen i sjakk. Blir også fort andpusten. Og så er puppene ømme da..


Sent from my iPhone using BV Forum
 
I dag er jeg så langt bare trøtt. Har masse energi så vi gikk en liten tur. :) 5 km unnagjort :)
 
Jeg har mensmurringer, ømme pupper og er kjempe trøtt etter jobb:sleep002
Har ikke følt noe til kvalmen enda, slapp helt unna sist, så krysser fingrene for at jeg slipper denne gangen også!!:)
 
I dag sliter jeg ekstremt med synet og får hodepine.
Sist svangerskap endret synet seg drastisk, til det bedre faktisk. Kan se ut til at jeg må gå til optikeren igjen å få midlertidige briller for dette er grusomt. :S
 
Her er det; vondt i korsryggen, stikninger i mage og mens lignende smerter, økt luktesans, enkelte ting smaker annerledes, små uggen, større bryster og ømme brystvorter, trøtt


Sent from my iPad using BV Forum
 
Dette er første gang jeg er gravid. Kjente at brystene var ømme før jeg begynte å teste, og det er de enda. Onsd-fredag ble jeg veldig svett og klam på jobb. Er det vanlig?
De siste dagene har jeg også kjent at jeg er litt uggen innimellom, at jeg må spise hele tiden for å unngå å bli kvalm. I natt sovna jeg kjempesent, selv om jeg var supertrøtt og så vakna jeg usedvanlig tidlig i dag og fikk ikke sove mer.
 
Dette er første gang jeg er gravid. Kjente at brystene var ømme før jeg begynte å teste, og det er de enda. Onsd-fredag ble jeg veldig svett og klam på jobb. Er det vanlig?
De siste dagene har jeg også kjent at jeg er litt uggen innimellom, at jeg må spise hele tiden for å unngå å bli kvalm. I natt sovna jeg kjempesent, selv om jeg var supertrøtt og så vakna jeg usedvanlig tidlig i dag og fikk ikke sove mer.
Helt vanlig alt du beskriver :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Jeg tuller ikke når jeg sier jeg har tissa 3 ganger i timen siden jeg stod opp :/

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
13 dpo og symtomene mine er foreløbig
TRØTT
Ømme pupper
tisser ofte

Hadde vært flott om jeg slapp unna med bare det :)



♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)
 
Har akkurat no mensmurringer... Liker det ikke, men vet at det er helt normalt. Hadde det med de 2 andre også..
 
Mine symptomer:

Hjertebank
Halsbrann på kvelden
Gråter hele tiden
Vondt i korsryggen
Stikking i livmor og nedentil
 
Å neeeiii, ser ut som forsvunnet hukommelse blir et symtom denne gang og :eek::eek:
Mannen har sagt flere ganger allerede idag "du er sååååå gravid". For i følge han forteller jeg de samme historiene/fortellingene om og om og om igjen. Skjønner ikke det, for kan virkelig ikke huske det :confused:



♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)
 
Å neeeiii, ser ut som forsvunnet hukommelse blir et symtom denne gang og :eek::eek:
Mannen har sagt flere ganger allerede idag "du er sååååå gravid". For i følge han forteller jeg de samme historiene/fortellingene om og om og om igjen. Skjønner ikke det, for kan virkelig ikke huske det :confused:



♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Hahaha du og ;)

I dag er jeg overemosjonell..
 
Jeg har vanligvis et utrolig godt sovehjerte! Sovner lett og våkner ikke en eneste gang ila natten.. Men di siste nettene har jeg sovet skikkelig dårlig, ligger våken flere timer på kvelden selv om jeg er trøtt, og så våkner og ligger lenge å bare vrir meg. Utrolig irriterende!! Det er ikke fordi jeg har vondt eller er dårlig. Ikke må jeg tisse heller. Flere som har det slik?
 
Jeg har vanligvis et utrolig godt sovehjerte! Sovner lett og våkner ikke en eneste gang ila natten.. Men di siste nettene har jeg sovet skikkelig dårlig, ligger våken flere timer på kvelden selv om jeg er trøtt, og så våkner og ligger lenge å bare vrir meg. Utrolig irriterende!! Det er ikke fordi jeg har vondt eller er dårlig. Ikke må jeg tisse heller. Flere som har det slik?
Jeg har hatt det slik et par dager nå! Kjempe irriterende. Men i natt hadde jeg så hodepine og så kvalm.. Håper det var fordi jeg er sulten hele tiden :p


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Jeg har vanligvis et utrolig godt sovehjerte! Sovner lett og våkner ikke en eneste gang ila natten.. Men di siste nettene har jeg sovet skikkelig dårlig, ligger våken flere timer på kvelden selv om jeg er trøtt, og så våkner og ligger lenge å bare vrir meg. Utrolig irriterende!! Det er ikke fordi jeg har vondt eller er dårlig. Ikke må jeg tisse heller. Flere som har det slik?

Jeg og var sånn de første dagene. Nå har det gått over til lys våken om morgenen (før jeg pleier) og stup trøtt om kvelden. La meg 21.15 i går. Samboeren lo og minnet meg på at klokka var 20.15 gammel tid.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har vanligvis et utrolig godt sovehjerte! Sovner lett og våkner ikke en eneste gang ila natten.. Men di siste nettene har jeg sovet skikkelig dårlig, ligger våken flere timer på kvelden selv om jeg er trøtt, og så våkner og ligger lenge å bare vrir meg. Utrolig irriterende!! Det er ikke fordi jeg har vondt eller er dårlig. Ikke må jeg tisse heller. Flere som har det slik?
Normalt sett motsatt her og jeg sover så godt nå! Men jeg drømmer masse rart.

I natt har jeg vært på togreise gjennom Europa etter min tapte kjærlighet og underveis har jeg måttet spørre om hjelp av alle eksene mine og den ene's søster.
Jeg har måtte løpe etter flere tog i et land der jeg ikke skjønner språket (i realiteten lignet dette landet veldig på område rundt barneskolen jeg engang gikk på. haha)
Jeg ble plassert sammen med 50 Cosplayere i et rom hvor vi måtte spille en krigsscene fra Warhammer og vi ble grillet som under det som kun kan beskrives som politiavhør fra en film.
Og når jeg endelig kom til rett plass innså jeg at jeg ikke kunne språket min store kjærlighet snakket og jeg begynte å gråte og ville bare dra hjem. Jeg fant han ikke.

Og der våknet jeg av at jentungen kommer å spør hva klokka er. Pga stilling av klokka forsov vi oss, for i dag av alle dager valgte jentungen å sove lenge. 07.40. Hun starter gjerne dagen klokken 5-6 normalt sett.
Mannen trodde jeg hadde på tempealarmen min enda og jeg var helt sikker på han hadde alarmen på. Han skal jo tross alt på jobb. HAHAHA
 
Last edited:
Er dårlig konsentrasjon et mulig symptom eller? Prøvd å komme igang med en skolepppgave i hele dag, men det butter i alle ender...


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Trøtt og slapp, men klarer ikke sove så bra om natta. Puppene mine er veldig ømme (og de har blitt større allered)
 
Back
Topp